Post
autor: piterstilo » 29 mar 2023, 20:08
W tym modelu 1.4 Multiair 140 KM 2011 r, powinna być skrzynia C635, która zastąpiła M32.
Olej w skrzyni to zalecany Tutela CAR MATRIX 75W -85, w ilości raczej jak podają w instrukcji 2,4 l.
Więcej oleju to się wlewa do M32, bo tam jest jego niedobór, co jest jedną z przyczyn awaryjności tej skrzyni.
Może to wysprzęglik lub pompa sprzęgła? Wyciek albo zapowietrzenie?
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 najpierw 75KM potem 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM,Fiat Stilo 1.4 95KM. Lancia Delta 1.4 T-jet 120 KM. Lancia Delta 1.9 Twin Turbo 190KM i Lancia Lybra SW Intensa 2.4 JTD 150 KM. Aktualnie : Ford Focus kombi lift 1.8 125 KM i Volkswagen Golf VII kombi 1.4 TSI 125KM
Służbowy: Renault 125KM