Mam pytanie odnośnie procesu wypalania dpf. Mianowicie zakupiłem kostkę vgate pro, kupiłem dpf monitor i na bieżąco sprawdzam poziom zapchania filtra. Aplikacja pokazuje mi już zapchanie 110% czy to normalne że filtr jest aż tak zapchany? Dlaczego nie rozpoczyna się procedura wypalania? Nadmienię, że przy około 100% zapchania pojechałem na obwodnicę ale nic to nie dało, może za krótko jeździłem... Aplikacja cały czas pokazuje stan filtra-czysty a od ostatniej procedury wypalania minęło niby 500 kilometrów. To moja pierwsza przygoda z filtrem i jeszcze ani razu się nie wypalał
Delta 1.6 multijet
Delta 1.6 multijet
Cześć,
Mam pytanie odnośnie procesu wypalania dpf. Mianowicie zakupiłem kostkę vgate pro, kupiłem dpf monitor i na bieżąco sprawdzam poziom zapchania filtra. Aplikacja pokazuje mi już zapchanie 110% czy to normalne że filtr jest aż tak zapchany? Dlaczego nie rozpoczyna się procedura wypalania? Nadmienię, że przy około 100% zapchania pojechałem na obwodnicę ale nic to nie dało, może za krótko jeździłem... Aplikacja cały czas pokazuje stan filtra-czysty a od ostatniej procedury wypalania minęło niby 500 kilometrów. To moja pierwsza przygoda z filtrem i jeszcze ani razu się nie wypalał
Mam pytanie odnośnie procesu wypalania dpf. Mianowicie zakupiłem kostkę vgate pro, kupiłem dpf monitor i na bieżąco sprawdzam poziom zapchania filtra. Aplikacja pokazuje mi już zapchanie 110% czy to normalne że filtr jest aż tak zapchany? Dlaczego nie rozpoczyna się procedura wypalania? Nadmienię, że przy około 100% zapchania pojechałem na obwodnicę ale nic to nie dało, może za krótko jeździłem... Aplikacja cały czas pokazuje stan filtra-czysty a od ostatniej procedury wypalania minęło niby 500 kilometrów. To moja pierwsza przygoda z filtrem i jeszcze ani razu się nie wypalał
- faraon
- Moderator Globalny
- Posty: 7362
- Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
- Skype: nie używam
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Delta 1.6 multijet
Jest w porządku.
Jak się wypali to też nie będzie 0% tylko około 20 %.
"Zapchanie" może dojść nawet do 120%.
Jak się wypali to też nie będzie 0% tylko około 20 %.
"Zapchanie" może dojść nawet do 120%.
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE
<<<- klik
Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE



Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
Re: Delta 1.6 multijet
Dzięki za szybką odpowiedź.
Czyli normalnie mogę jeździć i gdy komputer uzna za stosowne rozpocznie się procedura wypalania tak? Czy muszę spełnić jakieś konkretne kryteria? I czy jeśli procedura się nie zacznie i zapchanie filtra przekroczy 120% co wtedy?
Przepraszam góry za moje pytania, pewnie są głupie, ale jestem w tych sprawach zielony, a chciałbym wiedzieć co i z czym się je
- faraon
- Moderator Globalny
- Posty: 7362
- Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
- Skype: nie używam
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Delta 1.6 multijet
Wtedy zapali się lampka na desce + informacja o DPF.I czy jeśli procedura się nie zacznie i zapchanie filtra przekroczy 120% co wtedy?
Ja mam tak w Cromie.
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE
<<<- klik
Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE



Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
Re: Delta 1.6 multijet
Właśnie wróciłem z krótkiej przejażdżki i załączała się procedura wypalania przy 111%, samo wypalanie poszło bardzo szybko nawet nie zdążyłem do obwodnicy dojechać i się skończyło. Poziom zapchania spadł do 17% więc mam już głowę spokojna i wiem jak to się odbywa
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 24 paź 2024, 9:13
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Delta 1.6 multijet
a powiedzcie mi czy komputer w aucie wyświetla jakiś komunikat że zaczęło się wypalanie DPF ,czy lepiej inwestować w apkę ?dawslo pisze: ↑26 lip 2023, 12:11Właśnie wróciłem z krótkiej przejażdżki i załączała się procedura wypalania przy 111%, samo wypalanie poszło bardzo szybko nawet nie zdążyłem do obwodnicy dojechać i się skończyło. Poziom zapchania spadł do 17% więc mam już głowę spokojna i wiem jak to się odbywadziękuję jeszcze raz za pomoc
![]()
Lancia Delta 1.6 M-Jet 2008r
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Delta 1.6 multijet
Po co inwestować w apki, akurat w Multijecie łatwo zauważyć, że się wypala. Silnik i wydech brzmią nieco inaczej, czasem obroty są nieco podwyższone lub delikatnie falują, latem masz gwarantowane włączenie wentylatora chłodnicy na full a całości dopełnia ostry smród spalin dieslowskich jak np. się zatrzymasz na czerwonym świetleMariuszB35PL pisze: ↑24 paź 2024, 12:02
a powiedzcie mi czy komputer w aucie wyświetla jakiś komunikat że zaczęło się wypalanie DPF ,czy lepiej inwestować w apkę ?


Mam też Phedrę z mokrym filtrem (silnik HDI) i tej za Chiny Ludowe nie idzie wyczuć kiedy się wypala, nawet małpa wentylatora nie odpali, jedynie smrodek spalin czuć czasami...
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205