A jaką masz tarcze? 305mm? Liczyłeś czy wejdzie pod felgę?
BREMBO 4-tłoczkowe
- Swiety
- Klubowicz
- Posty: 905
- Rejestracja: 27 lut 2006, 0:00
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: BREMBO 4-tłoczkowe
Re: BREMBO 4-tłoczkowe
Tarcza 305mm. Nie musiałem liczyć bo skorzystałem ze sprawdzonego rozwiązania
Lancia Delta HF Integrale Evoluzione
- Swiety
- Klubowicz
- Posty: 905
- Rejestracja: 27 lut 2006, 0:00
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: BREMBO 4-tłoczkowe
Tarcza od FC 20VT?
Re: BREMBO 4-tłoczkowe
Eper swoje a życie swoje.pietrek125 pisze: ↑04 lut 2021, 22:48No jakoś Eper twierdzi coś innego... zaciski do 257 maja inne numery kat. od zacisków 284... jak weźmiemy wersje z zaciskami 284 to jaki model byśmy nie skrosowali to wychodzą jedynie tarcze 284...
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
- MaciekTTT
- Forumowicz/ka
- Posty: 1208
- Rejestracja: 26 gru 2010, 23:43
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Gliwice
Re: BREMBO 4-tłoczkowe
Brembo z mito i gp pasują p&p, jesli mamy zacisk z tarcza 284. Wtedy tylko tarcza 305 i przykrecamy zacisk do zwrotnicy
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
Dzidziuś
- MaciekTTT
- Forumowicz/ka
- Posty: 1208
- Rejestracja: 26 gru 2010, 23:43
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Gliwice
Re: BREMBO 4-tłoczkowe
Co do przejścia z 257 na 284 trzrga przekładać zwrotnice, nigdy nie dało rady przełożyć samego zacisku z jarzmem
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
Dzidziuś
- Swiety
- Klubowicz
- Posty: 905
- Rejestracja: 27 lut 2006, 0:00
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: BREMBO 4-tłoczkowe
Od czego podejdzie zwrotnica do delty 1 na 284mm? Delta 2? Dedra?
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2973
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: BREMBO 4-tłoczkowe
Trzeba przymierzyć... ale sama zwrotnica nie wystarczy, do tego jeszcze mc pherson... zwrotnice pod 284 były w wszystkich klonach opartych o płytę Tipo
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2973
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: BREMBO 4-tłoczkowe
AR GTV to też płyta z Tipo...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
- Swiety
- Klubowicz
- Posty: 905
- Rejestracja: 27 lut 2006, 0:00
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: BREMBO 4-tłoczkowe
żadna zwrotnica nie podchodzi do delty I, gdyż delta ma nietypowa zwrotnicę, przesunięte mocowanie amortyzatora w lewo (ku tylowi pojazdu) nie jest w osi półosi 

Re: BREMBO 4-tłoczkowe
takie jak w fiacie coupe?pietrek125 pisze: ↑04 lut 2021, 23:06 Tzw. Małe Brembo, niestety wyszło tego mało i ceny są zdecydowanie wyższe niż dużego "B'.
- Swiety
- Klubowicz
- Posty: 905
- Rejestracja: 27 lut 2006, 0:00
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: BREMBO 4-tłoczkowe
fiat coupe, peugeot 406 coupe, BMW e38, wyglądają podobnie lecz różnią się miedzy sobą rozstawem śrub montażowych
- Swiety
- Klubowicz
- Posty: 905
- Rejestracja: 27 lut 2006, 0:00
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: BREMBO 4-tłoczkowe
klocek nie wystaje?
jakim msza dystans założony? 2 cm?
- Swiety
- Klubowicz
- Posty: 905
- Rejestracja: 27 lut 2006, 0:00
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: BREMBO 4-tłoczkowe
przy tarczy 305mm klocek wystaje tak 2.5mm (bo w sumie są na tarczę 310mm) i żeby felgi wlazły potrzeba dystans 2.5cm (przynajmniej przy moich felgach ET40)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.