Post
autor: Tomzik » 21 sty 2024, 22:06
Trzymajmy, dziś ludziska i tak kupują pokraki a nie auta (czytaj suviki, crossovery i inne wynalazki), więc może coś kasy to zarobi i kiedyś jeszcze doczekamy się Lancii choć wyglądającej jak Lancia, czyli eleganckiej i ponadczasowej, bo w silniki, a tym bardziej normalne silniki, już nie ma co wierzyć. Jeszcze chwila i będziemy marzyć o tym dziadowskim PureTechu, bo będą same zabawki na bateryjki. Inna sprawa, że w tym samym czasie różnej maści Johny i Petery z USA jeżdżą dalej big blockami i mówią, że 1,4 to jest dobre, ale do młynka do kawy. Zpełnie nie rozumiem dlaczego taka malutka Europa chce zbawiać cały świat jeśli w takich 2 chińskich "miasteczkach" żyje tyle ludzi co w kilku mniejszych europejskich krajach albo jednym większym...
Zastanawia mnie też czemu ten koncern dał sobie wcisnąć tego Peugeota. Już raz zrobili interes życia oddając jedne z najlepszych diesli a dostając sypiące się na potęgę skrzynie biegów i niewiele lepsze silniki 1,8 , 2,2 i 3,2... Nic ich to nie nauczyło. Sasin tam zarządza czy jak?
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205