Jakieś pięć lat temu w Lublinie taka usługa była dostępna na terenie dawnego FSC/Daewo, nie wiem czy nadal.
Kąski warte uwagi.
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12138
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Kąski warte uwagi.
Re: Kąski warte uwagi.
... auto w cenie kół
, trzeba się śpieszyć bo chętnych co niemiara : https://www.olx.pl/d/oferta/fiat-coupe- ... YAP18.html
pzdr

pzdr
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2973
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Kąski warte uwagi.
Czarny mat... ostatni kolor przed kasacją 

Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Re: Kąski warte uwagi.
... tutaj do kasacji jeszcze daleka droga, 506 tyś km już za a kolejne min. 200 tyś km przed

pzdr
Re: Kąski warte uwagi.
... nie wiem co powiedzieć: https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/f ... TguMC4wLjA.
Re: Kąski warte uwagi.
Ja bym powiedział....imponująceadamM20 pisze: ↑07 lut 2024, 22:36 ... nie wiem co powiedzieć: https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/f ... TguMC4wLjA.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Kąski warte uwagi.
Hiszpańska precyzyja, niemiecki temperament
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Kąski warte uwagi.
Polskie wykonanie z czasów PRL.
Re: Kąski warte uwagi.
... rzecz w tym, że w tym konkretnym przypadku to z dużym prawdopodobieństwem nie kwestia fabrycznego złego wykonania tylko ingerencji mechanika 21-ego wieku.
pzdr
P.S.
To auto to kategoria "wytęż wzrok", szczerze mówiąc to obejrzałbym go pod kątem oryginalności.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 1090
- Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Re: Kąski warte uwagi.
Rok 1983 był w FSO rokiem przełomowym, w przypadku Fiata 125p, nastąpiły znaczące zmiany, począwszy od zakończenia, cofnięcia( niewłaściwe skreślić) licencji co spowodowało
nie tylko zmianę nazwy z Fiata 125p na FSO 1300 i 1500. Za tym poszły inne zmiany w procesie produkcji auta. Od tej pory fabryka nie tylko nie przejmowała się już jakością wykonania, ale też z uwagi na ogólnie fatalny stan gospodarki PRL tzw przejściowe trudności, równocześnie maksymalnie zubożała oba produkowane modele aut.
Na załączonym obrazku widzimy więc owoc tej działalności.
1. Brak chromowanych ramek w szybach bocznych.
2. Brak funkcji podgrzewania tylnej szyby i gniazda zapalniczki.
3. Komplet opon produkcji ZSSR, możliwe że faktycznie przejściowy brak opon z Dębicy.
4. Sądząc po podanej wartości mocy max silnika jest to silnik odprężony. Były takie przystosowane spalania etyliny 78. Podobno miały płaskie tłoki.
Nie wiem czy pomalowane na czerwono oznaczenie 1500 umieszczone na pokrywie silnika to radosna twórczość właściciela?
Jest też trochę niekonsekwencji w wyposażeniu:
- ten typ zagłówków występował w siedzeniach z Poloneza.
- złoty pasek ozdobny w uszczelkach szyb przedniej i tylnej.
- metalowe kołpaki, rarytas a w takiej biednej konfiguracji.
Sądząc po oznaczeniu na szybie bocznej jest to chyba VI 1983, a skrzynia biegów i fotele są jeszcze oryginalne z Fiata, bo w tym roku była zmiana na skrzynię i fotele z Poloneza.
Boczne kierunkowskazy i symbol firmowy na atrapie chłodnicy akurat od tego rocznika zgodne z rocznikiem auta.
Tyle wiem, ale chętnie dowiem się więcej.
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 najpierw 75KM potem 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM,Fiat Stilo 1.4 95KM. Lancia Delta 1.4 T-jet 120 KM. Lancia Delta 1.9 Twin Turbo 190KM i Lancia Lybra SW Intensa 2.4 JTD 150 KM. Aktualnie : Ford Focus kombi lift 1.8 125 KM i Volkswagen Golf VII kombi 1.4 TSI 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Re: Kąski warte uwagi.
Moi rodzice odbierali swojego wymarzonego dużego fiata z Polmozbytu - to był początek lat 80-tych. Z opowiadań, które jako-tako pamiętam: grupa osób została wpuszczona na 'halę', gdzie stało kilkanaście aut. Większość 125tek była w kolorze 'groszek', który się moim rodzicom wybitnie nie podobał. Ponoć były wyścigi do dwóch konkretnych egzemplarzy - jeden czerwony, ale drzwi w nim się dosłownie obwiesiły - i był drugi, kość słoniowa - egzemplarz miał mocno przerysowany dach (tak jakby ktoś dechę przesunął). Ten właśnie mimo obiekcji - zaklepali rodzice. To była wersja ekskluzywna bo z gniazdem zapalniczki - wymagała dopłaty na poziomie dzisiejszych 2zł, Jeśli się nie mylę - auto kosztowało na poziomie 700tys ówczesnych złotych (w ramach socjalistycznych systemów przedpłat). Dach naszego fiata za pomocą pasty polerskiej doprowadziliśmy do ładu, a po kilku latach rodzice sprzedali go za kilka razy więcej niż kosztował - takie to były czasy.
Ostatnio zmieniony 11 lut 2024, 9:40 przez mikee72, łącznie zmieniany 1 raz.
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2973
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Kąski warte uwagi.
Nie było czegoś takiego jak FSO 1300/1500, z związku z wygaśnięciem licencji zmieniono markę "Polski Fiat " na "FSO" i od tej pory pełna nazwa "kanta" to FSO 125p.piterstilo pisze: ↑10 lut 2024, 21:50
Rok 1983 był w FSO rokiem przełomowym, w przypadku Fiata 125p, nastąpiły znaczące zmiany, począwszy od zakończenia, cofnięcia( niewłaściwe skreślić) licencji co spowodowało
nie tylko zmianę nazwy z Fiata 125p na FSO 1300 i 1500.
Od 1967 do 1991r bez zmiennie na tylnym pasie widniał emblemat 125p który po 1975 uzupełniono dodatkową blaszką z oznaczeniem pojemności silnika 1300 lub 1500, aby po 83r zmienić ją na 1,3 1,5 1,6 z kodem literowym oznaczającym wersje i wyposażenie, ale nigdy nie występowało na tylnym pasie samo 1300 lub 1500, z resztą musiało być jeszcze 1600 bo takie silniki w latach 80tych również występowały w 125p
Legenda jakoby istniał samochód o nazwie FSO 1300/1500 wzięła sie z gafy jaką popełniło FSO lub wydawnictwo drukujące instrukcję obsługi w 83r gdzie taka nazwa istniała na okładce, swoja drogą musiałem trochę naszukać aby znależć taką instrukcję ale bardzo szybko to poprawiono i po 84r do końca produkcji na wszystkich dokumentacjach pisało FSO 125p
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Re: Kąski warte uwagi.
... kolor groszkowy, płaskie tłoki i dekle kół w późnym FSO: https://sprzedajemy.pl/1-wlasciciel-ory ... nr68888423, https://sprzedajemy.pl/do-rem-ogolnie-f ... nr64938618.
Przedmiotowy Fiat jest bardzo ładny i być może wart swojej ceny jednak zarówno jego kompletacja jak i wiele szczegółów może świadczyć o ingerencji współczesnego mechanika. Niewątpliwie to może być "rodzynek" jednak w tym konkretnym przypadku zachowuję się jak niewierny Tomasz, nie uwierzę jak nie zobaczę, chociaż z 10 m.
pzdr
P.S.
tym bym sobie pojeździł: https://sprzedajemy.pl/fiat-131mirafior ... nr68325445
Przedmiotowy Fiat jest bardzo ładny i być może wart swojej ceny jednak zarówno jego kompletacja jak i wiele szczegółów może świadczyć o ingerencji współczesnego mechanika. Niewątpliwie to może być "rodzynek" jednak w tym konkretnym przypadku zachowuję się jak niewierny Tomasz, nie uwierzę jak nie zobaczę, chociaż z 10 m.
pzdr
P.S.
tym bym sobie pojeździł: https://sprzedajemy.pl/fiat-131mirafior ... nr68325445