Thesis nie pali
Thesis nie pali
Witam i serdecznie wszystkich pozdrawiam.
Przyszedł czas że i ja muszę napisać do kolegów z forum i prosić o pomoc.
Maja Thesis 2,4 150KM przestała reagować na pilot i nie odpala. Przestały działać szyby, zamki, podświetlanie wnętrza.
Kręci i nie odpala mimo paliwa w zbiorniku nie pokazuje ilości paliwA i kontrolka rezerwy miga.
Ciągle pali się na zegarach ikonka P.
Informuje że jest problem z EPB mimo że ręczny działa.
Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?
Przyszedł czas że i ja muszę napisać do kolegów z forum i prosić o pomoc.
Maja Thesis 2,4 150KM przestała reagować na pilot i nie odpala. Przestały działać szyby, zamki, podświetlanie wnętrza.
Kręci i nie odpala mimo paliwa w zbiorniku nie pokazuje ilości paliwA i kontrolka rezerwy miga.
Ciągle pali się na zegarach ikonka P.
Informuje że jest problem z EPB mimo że ręczny działa.
Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?
Re: Thasis nie pali
Jak miga kontrolka od rezerwy to zaczy że liczniki nie mają komunikacji z BCM - w skrócie coś się uszkodziło na sieci B-CAN, co pewnie blokuje X innych centralek w tym komunikację immo bcm-ecu i przez to nie można odpalić.
Marea Weekend 2.4 20V HLX Tour de France 2001
Re: Thasis nie pali
Dziękuję. Będę sprawdzał.
Re: Thasis nie pali
Czy może to być związane z uszkodzonym modułem EPB.
Re: Thasis nie pali
Może być słaby akum od EPB
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2973
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Thasis nie pali
Słaby aku EPB nie będzie powodował braku możliwości odpalenia silnika,... już nie twórzcie spiskowych teorii
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Re: Thasis nie pali
Zjadło mi jedno "akum".
Może być słaby akum główny, będzie kręcić, a i tak nie odpali.
Od akuma warto zacząć.
Może być słaby akum główny, będzie kręcić, a i tak nie odpali.
Od akuma warto zacząć.
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2973
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Thasis nie pali
Jak jest słaby główny akumulator, a silnik kręci i nie odpala to świadczy to też o kiepskiej kondycji wtryskiwaczy... oczywiście przy JTD... benzyna przy 9v powinna zapalić, wywali choinkę bo przy tak słabym aku napięcie podczas pracy rozrusznika spadnie jeszcze niżej i większość centralek wejdzie w tryb awaryjny, ale silnik zapali.. przy JTD min ciś paliwa podczas rozruchu o ile dobrze pamiętam to 300bar, więc jesli mamy kompilację słabego akumulatora i wtryskiwaczy w kiepskim stanie to podczas rozruchu gdzie będziemy zbyt niskie obroty wału korbowego, a wtryskiwacze będą przepuszczać to pompa CR nie będzie w stanie osiagnąć na rampie tych nin. 300Bar, przy przekroczeniu których komp pusci napięcie na wtryski.
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
- bogdan
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 1797
- Rejestracja: 20 mar 2005, 0:00
- Lokalizacja: Nurzec Stacja
- Kontakt:
Re: Thasis nie pali
witam.
z wymienionych usterek - czy regulacja foteli, lusterek jest sprawna? w bagażniku po lewej stronie są moduły do których idą wiązki. Zdemontuj podłogę kufra i lewy boczek zrobisz dostęp do w/w centralek i okablowania. Sprawdź wiązki.
pozdrawiam.
z wymienionych usterek - czy regulacja foteli, lusterek jest sprawna? w bagażniku po lewej stronie są moduły do których idą wiązki. Zdemontuj podłogę kufra i lewy boczek zrobisz dostęp do w/w centralek i okablowania. Sprawdź wiązki.
pozdrawiam.
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3045
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Thasis nie pali
Zobacz czy za małym schowkiem nie ma gnoju.
Wysłane z mojego moto e22 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego moto e22 przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Re: Thesis nie pali
Regulacja foteli i lusterek była sprawna a teraz nie działa. Wtryski ok są i akumulator też. Do momentu kiedy przestała się otwierać z pilota i wystąpienia innych wyżej opisanych dolegliwości paliła na dotyk było ok.
Re: Thesis nie pali
Za schowkiem sucho jednak BSI pojechało do Krakowa na sprawdzenie razem z modułem EPB.
Ciąg dalszy nastąpi.
Ciąg dalszy nastąpi.
