delta lpg

Problemy, porady i opinie dotyczące LPG w Naszych Lanciach
bambek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 77
Rejestracja: 03 lut 2007, 0:00
Lokalizacja: bełchatów
Kontakt:

delta lpg

Post autor: bambek » 24 maja 2007, 19:17

no wlasnie janmor podobno sa slabe :cry:
a pamietasz jakie są srednice otworów na przewodach ?

Radinho
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 177
Rejestracja: 29 sie 2005, 0:00
Lokalizacja: Wrocław/Lubin

delta lpg

Post autor: Radinho » 24 maja 2007, 22:09

"bambek" pisze:no wlasnie janmor podobno sa slabe :cry:
a pamietasz jakie są srednice otworów na przewodach ?
slabe nie slabe, na pewno lepsze od mocno wyeksploatowanych, cena do zaakceptowania, wiec do Ciebie nalezy decyzja, jesli sie nie sprawdza. Co do srednicy, to nie mam zielonego pojecia... Az takie szczegoly, szczerze mowiac, mnie nie interesuja.

bambek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 77
Rejestracja: 03 lut 2007, 0:00
Lokalizacja: bełchatów
Kontakt:

delta lpg

Post autor: bambek » 25 maja 2007, 20:01

moj "spec" stwierdzil ze mi janmora nie załozy a z innymi jest lipa w moim miescie nikt nic nie wie :?
a ja blysłem :D i kupilem do uniecza : yesyes : (znalazły by sie inne pewnie ale nie miałem czasu szukac tydzien nie jezdziłem wiec kupilem takie w dobrej cenie)
i kto by pomyslał :wink:
narazie jest ok a jak bedzie to sie okaze
pozdro 600

bambek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 77
Rejestracja: 03 lut 2007, 0:00
Lokalizacja: bełchatów
Kontakt:

delta lpg

Post autor: bambek » 27 maja 2007, 17:37

panowie znowu problem :evil:
rozladowuje mi sie akumulator
historia: po zalozeniu gazu bylo bum wymienilem swiece przewody wszystko jest ok. Gdy odbierałem autk okazało sie ze akumulator padł :cry: . Podłaczyli mi go pod prostownik rozruchowy i pojechałem :P do domu gdzie go wyjołem i naładowałem (piatek). W sobote troszke pojezdziłem ,w niedziele jade na wawrzke(osrodek wypoczynkowy) . W drodze powrotnej kontrolki zanikły zatrzymałem sie i juz nie ruszyłem. akumulator padł znowu dodam ze ma troche ponad rok wiec chyba do wymiany nie jest :cry:
Ma moze ktos pomysł co to moze być :?

bambek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 77
Rejestracja: 03 lut 2007, 0:00
Lokalizacja: bełchatów
Kontakt:

delta lpg

Post autor: bambek » 27 maja 2007, 17:42

dodam jeszcze za jak wkładałem akumulatar po podpieciu klem słychac cichutkie buczenie (bardzo ciche)

Awatar użytkownika
makek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 698
Rejestracja: 24 sty 2005, 0:00
Lokalizacja: Bełchatów

delta lpg

Post autor: makek » 27 maja 2007, 19:38

Poszukaj, na forum było kilka wątków o ładowaniu. Kontrolka świeci? Jakie napięcie ładowania?

Awatar użytkownika
pawcio1
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1169
Rejestracja: 29 wrz 2006, 0:00
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

delta lpg

Post autor: pawcio1 » 27 maja 2007, 19:50

Możę regulator napiecia siadł...?
Była Lancia Delta Hpe 1.8 16v vvt
Była Kappa 2.0 16v T.
Jest Alfa Romeo 166 3.0 V6

bambek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 77
Rejestracja: 03 lut 2007, 0:00
Lokalizacja: bełchatów
Kontakt:

delta lpg

Post autor: bambek » 27 maja 2007, 22:01

kontrolka mi sie nie swieci i nigdy nie miałem problemów z odpaleniem samochodu nawet zima palił z pierwszego. Moje problemy zaczeły sie po załozeniu gazu (tydzien czasu) . Grzebali jeszcze cos przy kompie bo wystaje z niej przewód jakis (podobno od kontrolki wtrysku zeby sie nie zapalała przy jezdzie na gazie. Stosuje sie takie rozwiazanie przy jednopunktowych wtryskach ) podłoczony do blachy (mase z niej wzieli). Jutro jade do tych psujków i nie mysła co to jest :evil:

bambek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 77
Rejestracja: 03 lut 2007, 0:00
Lokalizacja: bełchatów
Kontakt:

delta lpg

Post autor: bambek » 29 maja 2007, 19:21

diagnoza :alternator :?
wymiana :łożyska i szczotki
tyle narazie jezdzi :D
pozdro 600

Awatar użytkownika
makek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 698
Rejestracja: 24 sty 2005, 0:00
Lokalizacja: Bełchatów

delta lpg

Post autor: makek » 29 maja 2007, 20:33

Dobrze, że auto jeździ i właściciel zadowolony. Ciekawe tylko gdzie znalazłby usterkę inny zakład? Buczenie ustało?

bambek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 77
Rejestracja: 03 lut 2007, 0:00
Lokalizacja: bełchatów
Kontakt:

delta lpg

Post autor: bambek » 31 maja 2007, 18:46

to nie koniec :evil:
dopiero dzis jestem zadowolony własnie mijaja 2 tyg jak dałem delte do załozenia gazu i dopiero dzis ja (znowu : najdłuzej stała u mnie weekend) odbieram
wczesniejsza diagnoza okazała sie błedna :? chodiło o regulator napiecia
8O ile pytam grzecznie
:lol: 30 pln odpowiada
czekamy na efekty (buczenie ustało)

Awatar użytkownika
pawcio1
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1169
Rejestracja: 29 wrz 2006, 0:00
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

delta lpg

Post autor: pawcio1 » 31 maja 2007, 21:40

"bambek" pisze:to nie koniec :evil:
dopiero dzis jestem zadowolony własnie mijaja 2 tyg jak dałem delte do załozenia gazu i dopiero dzis ja (znowu : najdłuzej stała u mnie weekend) odbieram
wczesniejsza diagnoza okazała sie błedna :? chodiło o regulator napiecia
8O ile pytam grzecznie
:lol: 30 pln odpowiada
czekamy na efekty (buczenie ustało)
Moja sugestia była właściwa...!? :wink:
Była Lancia Delta Hpe 1.8 16v vvt
Była Kappa 2.0 16v T.
Jest Alfa Romeo 166 3.0 V6

bambek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 77
Rejestracja: 03 lut 2007, 0:00
Lokalizacja: bełchatów
Kontakt:

delta lpg

Post autor: bambek » 01 cze 2007, 20:50

no tak ale oni musieli sobie utrudnic zadanie
przydał by sie temat o jakosci naszych fachmanów (tych którzy jeszcze nie wyjechali :lol: )

bambek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 77
Rejestracja: 03 lut 2007, 0:00
Lokalizacja: bełchatów
Kontakt:

delta lpg

Post autor: bambek » 03 cze 2007, 16:26

mam jeszcze jedno pytanko odnosnie połączenia odmy i tych cienkich rureczek, u mnie jest tak :- odma w srodku
- rureczka odchodzaca z odmy z prawej strony
- rureczka po lewej stronie odmy idzie do "termozaworu"
- i jeszcze jedna cienka rureczka z "termozaworu" idzie do obudowy przy filtrze
moze ktos to sprawdzic (niejestem pewien czy dobze mi to złozyli . jak mam zimny samochód to przy ruszeniu go lekko zamula. a moze to jest inny powód)

Radinho
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 177
Rejestracja: 29 sie 2005, 0:00
Lokalizacja: Wrocław/Lubin

delta lpg

Post autor: Radinho » 03 cze 2007, 21:20

Tam na obudowie od spodu sa literki (jak sciagniesz ta cala pokrywe - odkrecisz te trzy sruby i zagladniesz w dol, to sie dobrze przyjrzyj). Litera N - to jest taki dluzszy przewod, ktory jest podlaczony przy filtrze powietrza (to bodajze ma znaczenie dla obrotow na biegu jalowym), druga rurka jest podlaczona na aparacie wtryskowym i odpowiada za podcisnienie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: LPG :::”