KME Diego
KME Diego
co za roznica w którą strone butla zamontowana ?? miałem kilkanascie aut na LPG nigdy z tym problemu niebyło
Lancia Klub Polska - Łódź
Lancia Thesis 2.4, Alfa 156 2.5 V6 Q-system
Lancia Thesis 2.4, Alfa 156 2.5 V6 Q-system
KME Diego
w położeniu jak na zdjęciu nr 1 rurka wielozaworu sięga dna zbiornika w jego przedniej części.
Przy dużym zapotrzebowaniu na gaz podczas przyspiesznia a zwłaszcza podczas mniejszej ilości gazu, gaz "przelewa sie" do tyłu zbiornika, a rurka zamiast zamiast gazu płynnego pobiera pary gazu, a co za tym idzie auto przestaje przyspieszać, przy sekwencji może wracać na benzynę, co na pewno jest dyskomfortem, a w szczególnych przypadkach może być niebezpieczne
Przy dużym zapotrzebowaniu na gaz podczas przyspiesznia a zwłaszcza podczas mniejszej ilości gazu, gaz "przelewa sie" do tyłu zbiornika, a rurka zamiast zamiast gazu płynnego pobiera pary gazu, a co za tym idzie auto przestaje przyspieszać, przy sekwencji może wracać na benzynę, co na pewno jest dyskomfortem, a w szczególnych przypadkach może być niebezpieczne
KME Diego
a jeśli odwrócimy zaworem do tyłu to chyba wtedy takie samo zjawisko będzie podczas mocniejszego hamowania (tylko podczas hamowania chyba jest odcięcie) bo z boku zawór znów by sie nie sprawdzał w zakretach 

Lancia Klub Polska - Łódź
Lancia Thesis 2.4, Alfa 156 2.5 V6 Q-system
Lancia Thesis 2.4, Alfa 156 2.5 V6 Q-system
KME Diego
no tak, tylko podczas gwałtownego hamowania zapotrzebowanie na gaz jest nieporównywalnie mniejsze niż w czasie ostrego przyspieszania i nawet jeśli wielozawór zaciągnie pary nic się nie dzieje.
KME Diego
jak masz wybor to wybierz staga 300, kme ma taki dziwny kniw ze przy pelnym obciazeniu /wtryski otwarte caly czas/ chroni wtryskiwacze gazowe i wywala jak odcinke.a makarony maja krotkie czasy pracy wtryskiwaczy i jest z tym problem.pokazane na zdjeciu magic jety to b.dobre wtryski wydajne i moga pracowac z czasami nawet 2ms ,podobnej jakosci sa czarne matrixy.valteki maja jedna wade sa glosnie a tak spoko choc rewelacji nie ma
- larry123
- Klubowicz
- Posty: 939
- Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
- Kontakt:
...
nie rozumiem gratulacji
jestem tylko użytkownikiem KME, nie producentem, w sprawie gratulacji proszę pisać na
kme@kme.com.pl
a co do otwarcia wtrysków to jechałem na A2 luską 220 km/h i nic nie wywalało że wtryski są otwarte, jeżeli pojawia się taki błąd w lancii jest najczęściej spowodowany małymi dyszami lub mało wydajny reduktorem. A twierdzenie że odcina zapłon, to tylko tak się wydaje kiedy przy górnym zakresie obrotów wypadają zapłony ponieważ jest za dużo powietrza z za mało gazu na cykl.

kme@kme.com.pl
a co do otwarcia wtrysków to jechałem na A2 luską 220 km/h i nic nie wywalało że wtryski są otwarte, jeżeli pojawia się taki błąd w lancii jest najczęściej spowodowany małymi dyszami lub mało wydajny reduktorem. A twierdzenie że odcina zapłon, to tylko tak się wydaje kiedy przy górnym zakresie obrotów wypadają zapłony ponieważ jest za dużo powietrza z za mało gazu na cykl.
Ostatnio zmieniony 15 lut 2008, 8:36 przez larry123, łącznie zmieniany 1 raz.