KME Diego

Problemy, porady i opinie dotyczące LPG w Naszych Lanciach
Awatar użytkownika
larry123
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 939
Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
Kontakt:

...

Post autor: larry123 » 12 gru 2007, 8:42

zamieszczam zdjęcia zaworu przed poprawą



http://www.lpg-wrzosowa-legionowo.com/zawor_przed.jpg[/img]

zdjęcie po poprawce


http://www.lpg-wrzosowa-legionowo.com/zawor_po.jpg[/img]

Awatar użytkownika
vinci
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 31
Rejestracja: 16 kwie 2007, 0:00
Lokalizacja: Radom

KME Diego

Post autor: vinci » 12 gru 2007, 14:56

No i sprawdzałem wtryski są MAGIC-JET(nie miałem nic pod reką żeby fotke zrobić) a butla jest cylindryczna,za fotelami :roll:

Awatar użytkownika
Egon
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1721
Rejestracja: 14 mar 2007, 0:00
Lokalizacja: Łódź -
Kontakt:

KME Diego

Post autor: Egon » 14 gru 2007, 22:38

co za roznica w którą strone butla zamontowana ?? miałem kilkanascie aut na LPG nigdy z tym problemu niebyło
Lancia Klub Polska - Łódź


Lancia Thesis 2.4, Alfa 156 2.5 V6 Q-system

Awatar użytkownika
bolek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 489
Rejestracja: 03 sie 2007, 0:00
Imię: Piotr
Lokalizacja: Olsztyn

KME Diego

Post autor: bolek » 14 gru 2007, 22:45

w położeniu jak na zdjęciu nr 1 rurka wielozaworu sięga dna zbiornika w jego przedniej części.
Przy dużym zapotrzebowaniu na gaz podczas przyspiesznia a zwłaszcza podczas mniejszej ilości gazu, gaz "przelewa sie" do tyłu zbiornika, a rurka zamiast zamiast gazu płynnego pobiera pary gazu, a co za tym idzie auto przestaje przyspieszać, przy sekwencji może wracać na benzynę, co na pewno jest dyskomfortem, a w szczególnych przypadkach może być niebezpieczne

Awatar użytkownika
Egon
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1721
Rejestracja: 14 mar 2007, 0:00
Lokalizacja: Łódź -
Kontakt:

KME Diego

Post autor: Egon » 15 gru 2007, 9:10

a jeśli odwrócimy zaworem do tyłu to chyba wtedy takie samo zjawisko będzie podczas mocniejszego hamowania (tylko podczas hamowania chyba jest odcięcie) bo z boku zawór znów by sie nie sprawdzał w zakretach :?
Lancia Klub Polska - Łódź


Lancia Thesis 2.4, Alfa 156 2.5 V6 Q-system

Awatar użytkownika
bolek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 489
Rejestracja: 03 sie 2007, 0:00
Imię: Piotr
Lokalizacja: Olsztyn

KME Diego

Post autor: bolek » 15 gru 2007, 10:31

no tak, tylko podczas gwałtownego hamowania zapotrzebowanie na gaz jest nieporównywalnie mniejsze niż w czasie ostrego przyspieszania i nawet jeśli wielozawór zaciągnie pary nic się nie dzieje.

piotriix

KME Diego

Post autor: piotriix » 01 sty 2008, 10:05

jak masz wybor to wybierz staga 300, kme ma taki dziwny kniw ze przy pelnym obciazeniu /wtryski otwarte caly czas/ chroni wtryskiwacze gazowe i wywala jak odcinke.a makarony maja krotkie czasy pracy wtryskiwaczy i jest z tym problem.pokazane na zdjeciu magic jety to b.dobre wtryski wydajne i moga pracowac z czasami nawet 2ms ,podobnej jakosci sa czarne matrixy.valteki maja jedna wade sa glosnie a tak spoko choc rewelacji nie ma

Awatar użytkownika
larry123
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 939
Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
Kontakt:

...

Post autor: larry123 » 01 sty 2008, 14:00

takiej bzdury o kme dawno nie słyszałem
: hahaha : : hahaha : : hahaha : : hahaha : : jump :

piotriix

KME Diego

Post autor: piotriix » 01 sty 2008, 14:52

naprawde??czyzbys byl specem od kme?jak tak to gratuluje udanego produktu

Awatar użytkownika
larry123
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 939
Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
Kontakt:

...

Post autor: larry123 » 01 sty 2008, 15:47

nie rozumiem gratulacji :) jestem tylko użytkownikiem KME, nie producentem, w sprawie gratulacji proszę pisać na
kme@kme.com.pl

a co do otwarcia wtrysków to jechałem na A2 luską 220 km/h i nic nie wywalało że wtryski są otwarte, jeżeli pojawia się taki błąd w lancii jest najczęściej spowodowany małymi dyszami lub mało wydajny reduktorem. A twierdzenie że odcina zapłon, to tylko tak się wydaje kiedy przy górnym zakresie obrotów wypadają zapłony ponieważ jest za dużo powietrza z za mało gazu na cykl.
Ostatnio zmieniony 15 lut 2008, 8:36 przez larry123, łącznie zmieniany 1 raz.

zeppelin

KME Diego

Post autor: zeppelin » 01 lut 2008, 6:42

Od dwóch lat jeżdżę na istalacji KME/Valtec, bez zastrzeżeń.
Było już o tym pisane, jeśli się pojawiają problemy, to na 90% wina montażu, niezależnie od rodzaju instalacji.

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: LPG :::”