
Kappa - patent na centralny zamek
Kappa - patent na centralny zamek
pierwszy silniczek spalony, nie do naprawy
drugi jutro

Była Kappa 2,4 jtd
jest Audi A6 C5 2.5TDI / ale spoko docelowo THESIS powrót musi być
jest Audi A6 C5 2.5TDI / ale spoko docelowo THESIS powrót musi być
- stabraf
- Administrator
- Posty: 8478
- Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Kappa - patent na centralny zamek
Mi spasował wirnik z takiego wetylatorka, tylko musiałem ośki z obu stron podocinać

Jeśli stojan jest ok to warto spróbować

Jeśli stojan jest ok to warto spróbować

Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Zeta 2.1 TD Epic FREE

Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
- tomas
- Forumowicz/ka
- Posty: 163
- Rejestracja: 13 wrz 2007, 0:00
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Mielec - podkarpacie
- Kontakt:
Kappa - patent na centralny zamek
Cześć
Ten materiał z forum Alfy naprawdę niezły.
Zachęciło mnie to do spróbowania przywrócenia sprawności oryginalnym ryglom.
W woli ciekawości, w ryglach są mikrowyłączniki z blaszkami i bez. Ile i jakie są w przednim, a jakie w tylnim.
Pozdrawiam Tomasz
Ten materiał z forum Alfy naprawdę niezły.
Zachęciło mnie to do spróbowania przywrócenia sprawności oryginalnym ryglom.
W woli ciekawości, w ryglach są mikrowyłączniki z blaszkami i bez. Ile i jakie są w przednim, a jakie w tylnim.
Pozdrawiam Tomasz
Jest:
10' Daihatsu Materia 1,5 103Km -
98' Ypsilon Elefantino 1,1 55Km - autko do wszystkiego
Było:
07' Lancia Thesis 2,4 mJTD 20V 185Km
07' Daihatsu Materia 1,3 91Km - rzadsze niż porsche, fantastyczny do miasta
97' Kappa 2,0 VIS 155Km LPI-Vialle - holenderska ekologia
87' Chrysler Le Baron GTC 2,2 TURBO Benz. 185Km - to było coś, moc w czystej postaci
72' VW Garbus 1,3 44Km - jedyny Volkswagen którego szanuje
10' Daihatsu Materia 1,5 103Km -

98' Ypsilon Elefantino 1,1 55Km - autko do wszystkiego

Było:
07' Lancia Thesis 2,4 mJTD 20V 185Km

07' Daihatsu Materia 1,3 91Km - rzadsze niż porsche, fantastyczny do miasta

97' Kappa 2,0 VIS 155Km LPI-Vialle - holenderska ekologia

87' Chrysler Le Baron GTC 2,2 TURBO Benz. 185Km - to było coś, moc w czystej postaci
72' VW Garbus 1,3 44Km - jedyny Volkswagen którego szanuje

Kappa - patent na centralny zamek
a ja kupiłem 2 używki za 150pln jutro odbieram, ciekawe ile pociągną 

Była Kappa 2,4 jtd
jest Audi A6 C5 2.5TDI / ale spoko docelowo THESIS powrót musi być
jest Audi A6 C5 2.5TDI / ale spoko docelowo THESIS powrót musi być
Kappa - patent na centralny zamek
A ja sie podlacze pod temat mam juz zamki wyciagniete z auta ale mam problem z rozebraniem, wkrety odkrecone nity rozwiercone tylko nie niewiem jak zdemontowac ta wajche co idze do klamki czy ktos moze mi pomoc?
- tomas
- Forumowicz/ka
- Posty: 163
- Rejestracja: 13 wrz 2007, 0:00
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Mielec - podkarpacie
- Kontakt:
Kappa - patent na centralny zamek
Cześć krg1
Jestem autorem tego wątku i właśnie dzisiaj rozbierałem też dwa zamki.
Tego ramienia od klamki nie musisz rozwalać rozwiercać itp., on schodzi razem z plastykową obudową i bebechy na wierzchu. U mnie silniczki kompletnie rozwalone, porozpadane komutatory i szczotki wręcz zmielone. Uszkodzenia silniczków takie że nie zawsze drzwi chcą się ryglować z powodu zablokowania silniczka(czyli auto pod blokiem z otwartymi drzwiami). Wracam jednak do pomysłu zastąpienia oryginalnych silników zewnętrznymi siłownikami master.
LINIK
Mam już zamówiony jeden na próbę. Jak zamontuję zrobię jakąś foto relację.
Pozdrawiam Tomasz
Jestem autorem tego wątku i właśnie dzisiaj rozbierałem też dwa zamki.
Tego ramienia od klamki nie musisz rozwalać rozwiercać itp., on schodzi razem z plastykową obudową i bebechy na wierzchu. U mnie silniczki kompletnie rozwalone, porozpadane komutatory i szczotki wręcz zmielone. Uszkodzenia silniczków takie że nie zawsze drzwi chcą się ryglować z powodu zablokowania silniczka(czyli auto pod blokiem z otwartymi drzwiami). Wracam jednak do pomysłu zastąpienia oryginalnych silników zewnętrznymi siłownikami master.
LINIK
Mam już zamówiony jeden na próbę. Jak zamontuję zrobię jakąś foto relację.
Pozdrawiam Tomasz
Jest:
10' Daihatsu Materia 1,5 103Km -
98' Ypsilon Elefantino 1,1 55Km - autko do wszystkiego
Było:
07' Lancia Thesis 2,4 mJTD 20V 185Km
07' Daihatsu Materia 1,3 91Km - rzadsze niż porsche, fantastyczny do miasta
97' Kappa 2,0 VIS 155Km LPI-Vialle - holenderska ekologia
87' Chrysler Le Baron GTC 2,2 TURBO Benz. 185Km - to było coś, moc w czystej postaci
72' VW Garbus 1,3 44Km - jedyny Volkswagen którego szanuje
10' Daihatsu Materia 1,5 103Km -

98' Ypsilon Elefantino 1,1 55Km - autko do wszystkiego

Było:
07' Lancia Thesis 2,4 mJTD 20V 185Km

07' Daihatsu Materia 1,3 91Km - rzadsze niż porsche, fantastyczny do miasta

97' Kappa 2,0 VIS 155Km LPI-Vialle - holenderska ekologia

87' Chrysler Le Baron GTC 2,2 TURBO Benz. 185Km - to było coś, moc w czystej postaci
72' VW Garbus 1,3 44Km - jedyny Volkswagen którego szanuje

- tomas
- Forumowicz/ka
- Posty: 163
- Rejestracja: 13 wrz 2007, 0:00
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Mielec - podkarpacie
- Kontakt:
Kappa - patent na centralny zamek
Jest:
10' Daihatsu Materia 1,5 103Km -
98' Ypsilon Elefantino 1,1 55Km - autko do wszystkiego
Było:
07' Lancia Thesis 2,4 mJTD 20V 185Km
07' Daihatsu Materia 1,3 91Km - rzadsze niż porsche, fantastyczny do miasta
97' Kappa 2,0 VIS 155Km LPI-Vialle - holenderska ekologia
87' Chrysler Le Baron GTC 2,2 TURBO Benz. 185Km - to było coś, moc w czystej postaci
72' VW Garbus 1,3 44Km - jedyny Volkswagen którego szanuje
10' Daihatsu Materia 1,5 103Km -

98' Ypsilon Elefantino 1,1 55Km - autko do wszystkiego

Było:
07' Lancia Thesis 2,4 mJTD 20V 185Km

07' Daihatsu Materia 1,3 91Km - rzadsze niż porsche, fantastyczny do miasta

97' Kappa 2,0 VIS 155Km LPI-Vialle - holenderska ekologia

87' Chrysler Le Baron GTC 2,2 TURBO Benz. 185Km - to było coś, moc w czystej postaci
72' VW Garbus 1,3 44Km - jedyny Volkswagen którego szanuje

- luki
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 27
- Rejestracja: 06 cze 2010, 10:14
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Kappa - patent na centralny zamek
Witam,
Potwierdzam działanie patentu polegające na przeczyszczeniu silniczka.
Po wymontowaniu zamka, odkęceniu 3 śrubek i delikatnym rozwierceniu 2 nitów od strony plastikowej osłony, pozostaje rozebrać sam silniczek. Silniczek rozpowłowiłem nożem i znalazłem przyczynę, dlaczego zamek czasami działał a czasami nie. Na komutatorze zebrał się brud (w szczególności w tych rowkach) i to powodowało, że szczotki nie miały dobrego styku.
Po tym zabiegu zamek zaczął działać prawidłowo.
Przedstawiony sposób może jest pracochłonny, ale zdecydowanie najtańszy. Zobaczymy na jak długo wystarczy takie czyszczenie.
Potwierdzam działanie patentu polegające na przeczyszczeniu silniczka.
Po wymontowaniu zamka, odkęceniu 3 śrubek i delikatnym rozwierceniu 2 nitów od strony plastikowej osłony, pozostaje rozebrać sam silniczek. Silniczek rozpowłowiłem nożem i znalazłem przyczynę, dlaczego zamek czasami działał a czasami nie. Na komutatorze zebrał się brud (w szczególności w tych rowkach) i to powodowało, że szczotki nie miały dobrego styku.
Po tym zabiegu zamek zaczął działać prawidłowo.
Przedstawiony sposób może jest pracochłonny, ale zdecydowanie najtańszy. Zobaczymy na jak długo wystarczy takie czyszczenie.
Kappa 2.4 B LX
Punto 1.2
Seicento 1.1
126p 0.65
Punto 1.2
Seicento 1.1
126p 0.65