Kappa jtd - problem z przyspieszeniem

Awatar użytkownika
Kmicic
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 208
Rejestracja: 12 sty 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Odp: Kappa jtd - problem z przyspieszeniem

Post autor: Kmicic » 28 mar 2009, 18:52

Sixt pisze:Kappa odwiedziła Carserwis i :
- Problem z mocą może być przez za duże ciśnienie doładowania, chłopaki w CS podpowiedzieli mi żeby pojechać róg Obozowej i Deotymy do jakiegoś "szpeca" od diesla który zregeneruje/wyreguluje turbinę.
regenerowałem kiedys u nich turbo:
http://www.mq.pl/turbo-service/index.htm

Sixt

Odp: Kappa jtd - problem z przyspieszeniem

Post autor: Sixt » 29 mar 2009, 12:45

Kmicic pisze:
Sixt pisze:Kappa odwiedziła Carserwis i :
- Problem z mocą może być przez za duże ciśnienie doładowania, chłopaki w CS podpowiedzieli mi żeby pojechać róg Obozowej i Deotymy do jakiegoś "szpeca" od diesla który zregeneruje/wyreguluje turbinę.
regenerowałem kiedys u nich turbo:
http://www.mq.pl/turbo-service/index.htm
Dziękuję za namiar - pewnie to o tej firmie mówili.
W kwietniu obadam temat bo za mało jeżdżę autkiem żeby jechać w tym tygodniu tam.

Awatar użytkownika
dexus
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 14 sty 2005, 0:00
Lokalizacja: Tarnów (Bis.Mel)N.Sącz

Odp: Kappa jtd - problem z przyspieszeniem

Post autor: dexus » 29 mar 2009, 21:11

Sixt pisze:
- Problem z mocą może być przez za duże ciśnienie doładowania
Zbyt duże ciśnienie doładowania może wskazywać na zaciętą (lub przycinającą się) kierownice zmiennej geometrii, ew. czujnik ciśnienia.
Ja miałem zaciętą geometrie i zbyt duże ciśnienie doładowania, ale wyświetlał mi się wtedy check.

Sixt

Odp: Kappa jtd - problem z przyspieszeniem

Post autor: Sixt » 29 mar 2009, 22:40

dexus pisze:
Sixt pisze:
- Problem z mocą może być przez za duże ciśnienie doładowania
Zbyt duże ciśnienie doładowania może wskazywać na zaciętą (lub przycinającą się) kierownice zmiennej geometrii, ew. czujnik ciśnienia.
Ja miałem zaciętą geometrie i zbyt duże ciśnienie doładowania, ale wyświetlał mi się wtedy check.
Podobno tutaj nie ma turbiny o zmiennej geometrii (mówię co usłyszałem w serwisie).
BTW, turbina nie pluje olejem, nie świszczy więc może rzeczywiście problem jest błahy.
Tym niemniej nie mam teraz nawet kiedy jeździć Kappą więc problem rozwiąże się dopiero za kilka/kilkanaście dni

Boro
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 153
Rejestracja: 18 maja 2008, 0:00
Lokalizacja: Poznań

Odp: Kappa jtd - problem z przyspieszeniem

Post autor: Boro » 29 mar 2009, 23:50

Witaj,
\Miałem coś podobnego w lybrze, tez 2,4JTD.
Nabierała przyspieszenia powyżej 3000rph, dymiła ( przy ostrym przyspieszaniu), wywalało błąd.

W POL-CAR`e, wykluczyli overbust, ERG. Posprawdzali przewody itp. Wymontowli turbinkę, przeczyścili, wyregulowali.
Efekt....... nie poznalem auta, przyspiesza od samego dołu, teraz to naprawdę jest rakieta.

Moze u Ciebie jest to samo....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”