W sobotę jestem umówiony w serwisie Boscha. Mają spróbować zrobić osiowanie proxi. Nie wiedzą czy ich komputer da radę.
mają jakiś warsztatowy KTM.
W ogóle na hasło: osiowanie proxi w warsztatach zapada taka niezręczna cisza i konsternacja,
a odwiedziłem już kolejny warsztat z wypisaną na szyldzie autoryzacją: Magneti Marelli i Boscha.
Natomiast na wstawienie opornika, nikt się nie chce zgodzić.
Delta 1.8 turbo 200KM amortyzatory adaptacyjne gdzie szukać
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 1090
- Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Re: Delta 1.8 turbo 200KM amortyzatory adaptacyjne gdzie szukać
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 najpierw 75KM potem 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM,Fiat Stilo 1.4 95KM. Lancia Delta 1.4 T-jet 120 KM. Lancia Delta 1.9 Twin Turbo 190KM i Lancia Lybra SW Intensa 2.4 JTD 150 KM. Aktualnie : Ford Focus kombi lift 1.8 125 KM i Volkswagen Golf VII kombi 1.4 TSI 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Służbowy: Renault 125KM
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: Delta 1.8 turbo 200KM amortyzatory adaptacyjne gdzie szukać
Kup kabel elm327 Soft Mes i sam zrobisz.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 1090
- Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Re: Delta 1.8 turbo 200KM amortyzatory adaptacyjne gdzie szukać
Kabel mam od dawna.
Ale z połączeniem jest ostatnio kłopot bo wywala mi ciągle komunikat Port COM nie istnieje.
Nie mogę tego rozgryść.
Kupiłem AlfaObd I łączę się z telefonu.
Mam też kolorowe przejściówki, ale też jest problem, bo nie chcą się łączyć.
W praktyce tylko z silnikiem.
AlfaObd to wersja 2.2.0.0.
Byłem dzisiaj w serwisie Boscha. Nie ma opcji PROXY na ich komputerze KTS 540.
Na zdjęciu jest symulacja połączenia. Jak widać też nie ma opcji PROXY, bo nie ma centralki zawieszenia.
W innym miejscu widać jedynie węzeł amortyzatora pneumatycznego ( NMA).
Do ASO Fiata też dzwoniłem, ale zaproponowali mi specjalistę- elektronika od naprawy centralek.
Ów specjalista zażyczył sobie przywiezienia samej centralki i wtedy się nią zajmie.
Ale z połączeniem jest ostatnio kłopot bo wywala mi ciągle komunikat Port COM nie istnieje.
Nie mogę tego rozgryść.
Kupiłem AlfaObd I łączę się z telefonu.
Mam też kolorowe przejściówki, ale też jest problem, bo nie chcą się łączyć.
W praktyce tylko z silnikiem.
AlfaObd to wersja 2.2.0.0.
Byłem dzisiaj w serwisie Boscha. Nie ma opcji PROXY na ich komputerze KTS 540.
Na zdjęciu jest symulacja połączenia. Jak widać też nie ma opcji PROXY, bo nie ma centralki zawieszenia.
W innym miejscu widać jedynie węzeł amortyzatora pneumatycznego ( NMA).
Do ASO Fiata też dzwoniłem, ale zaproponowali mi specjalistę- elektronika od naprawy centralek.
Ów specjalista zażyczył sobie przywiezienia samej centralki i wtedy się nią zajmie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 najpierw 75KM potem 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM,Fiat Stilo 1.4 95KM. Lancia Delta 1.4 T-jet 120 KM. Lancia Delta 1.9 Twin Turbo 190KM i Lancia Lybra SW Intensa 2.4 JTD 150 KM. Aktualnie : Ford Focus kombi lift 1.8 125 KM i Volkswagen Golf VII kombi 1.4 TSI 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Służbowy: Renault 125KM
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 41
- Rejestracja: 18 maja 2009, 9:23
- Lokalizacja: Skierniewice
Re: Delta 1.8 turbo 200KM amortyzatory adaptacyjne gdzie szukać
Jak sobie poradziliście z mocowaniem które różni się od oryginału (aktywne) ?
Czy ktoś ma sposób na wyprogramowanie kontrolki bez wstawiania oporników ?
Czy ktoś ma sposób na wyprogramowanie kontrolki bez wstawiania oporników ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 1090
- Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Re: Delta 1.8 turbo 200KM amortyzatory adaptacyjne gdzie szukać
Mocowanie jest takie same.
Modele 1.8 Tbi 1.9 TT i 2.0 Multijet mają do wyboru zwykłe i adaptacyjne amortyzatory. One są zamiennie stosowane, więc wystarczy dobrać właściwe.
Wersję 1.4 T-jet i 1.6 Multijet mają inne mocowania.
Inny jest rozstaw śrub mocujących amortyzator do zwrotnicy. Mocniejsze wersję mają większy rozstaw.
Wyprogramowanie aktywnych amortyzatorów nie jest łatwe i wręcz niemożliwe. Nikomu się to jeszcze nie udało. A Houdini z tego co wiem, chyba już nie żyje.
Oprócz obsługi amortyzatorów właściwa centralka zajmuje się: zmianą charakterystyki układu kierowniczego i silnika.
Powodzenia życzę w dochodzeniu do prawdy.
Modele 1.8 Tbi 1.9 TT i 2.0 Multijet mają do wyboru zwykłe i adaptacyjne amortyzatory. One są zamiennie stosowane, więc wystarczy dobrać właściwe.
Wersję 1.4 T-jet i 1.6 Multijet mają inne mocowania.
Inny jest rozstaw śrub mocujących amortyzator do zwrotnicy. Mocniejsze wersję mają większy rozstaw.
Wyprogramowanie aktywnych amortyzatorów nie jest łatwe i wręcz niemożliwe. Nikomu się to jeszcze nie udało. A Houdini z tego co wiem, chyba już nie żyje.
Oprócz obsługi amortyzatorów właściwa centralka zajmuje się: zmianą charakterystyki układu kierowniczego i silnika.
Powodzenia życzę w dochodzeniu do prawdy.
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 najpierw 75KM potem 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM,Fiat Stilo 1.4 95KM. Lancia Delta 1.4 T-jet 120 KM. Lancia Delta 1.9 Twin Turbo 190KM i Lancia Lybra SW Intensa 2.4 JTD 150 KM. Aktualnie : Ford Focus kombi lift 1.8 125 KM i Volkswagen Golf VII kombi 1.4 TSI 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Służbowy: Renault 125KM
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 41
- Rejestracja: 18 maja 2009, 9:23
- Lokalizacja: Skierniewice
Re: Delta 1.8 turbo 200KM amortyzatory adaptacyjne gdzie szukać
Tak jak na załączonym wyżej zdjęciu widać, górne mocowanie się nieco różni i nie chodzi tu o rozstaw.piterstilo pisze: Mocowanie jest takie same.
Modele 1.8 Tbi 1.9 TT i 2.0 Multijet mają do wyboru zwykłe i adaptacyjne amortyzatory. One są zamiennie stosowane, więc wystarczy dobrać właściwe.
Na zdjęciu nowy amortyzator to właśnie 50710406, który teoretycznie pasuje do 1.9 TT.