Strona 11 z 11
Re: Crash testy i... wypadki
: 19 maja 2017, 23:20
autor: Wilkin
Navarra po spotkaniu z Przemytnikiem , zawinęła ogonem i trafiła w funkiel nówkę wywrotkę marki MAN, tydzień wcześniej odebraną z salonu.
Wynik - brak całego przodu , chłodnice etc - plus kierowca musiał skakać z kabiny bo nawet stopnia nie miał.
Niech Ci będzie że słaby przeciwnik

Re: Crash testy i... wypadki
: 20 maja 2017, 9:01
autor: Trucker
FXX pisze: ↑19 maja 2017, 22:41
Trucker pisze:Z tego tematu wnioskuję następująco: trzeba sobie znowu kupić Poloneza, a Kappę sprzedać

.
Ktoś podniósł, że Kappa mocno się składa pomimo sporego ciężaru. Jak dla mnie, to na tej wielkości wóz, ciężar określany na niecałe 1,5 t to wcale nie jest dużo. A sporo gratów wozi, których nie miał Polonez (waga 1140 kg, mniejsze gabaryty), np. klimatyzacja, elektryka foteli, elektryczne podnośniki szyb, większy silnik, więcej blach. Żeby klient był zadowolony ze spalania (niewielkie - moim skromnym zdaniem), to musieli zaoszczędzić na stali. No i to jest zapewne powód "składających się" słupków bocznych i przemieszczania deski rozdzielczej/ściany grodziowej: OSZCZĘDNOŚCI. Bo przeciętny człowiek uwielbia oszczędzać na najważniejszym

.
Cóż powiedzieć... bzdura.
Każdy ma prawo do zajęcia własnego stanowiska. Moja wypowiedź, jeśli nie zauważyłeś, częściowo była ironią. A napisać "bzdura" każdy potrafi. Może przedstawisz swój tok rozumowania, bo tak naprawdę nie wiadomo, co miałeś na myśli: bzdura to, że Polonez waży 1140 kg, czy to, że Lancia ma bardziej bogate wyposażenie?

Re: Crash testy i... wypadki
: 20 maja 2017, 10:02
autor: volf
Trucker pisze: ↑20 maja 2017, 9:01
Może przedstawisz swój tok rozumowania, bo tak naprawdę nie wiadomo, co miałeś na myśli: bzdura to, że Polonez waży 1140 kg, czy to, że Lancia ma bardziej bogate wyposażenie?
Tok rozumowania będzie zapewne taki, że jednak lepsza kappa, bo masz napinacze i airbagi czego w polonezach nie było, lepsze hamulce z ABS i jednak jest większa/dłuższa/cięższa.
O podatności na zgniatanie wypowiadał sie nie będę, zresztą każdy wypadek jest inny a zginąć można nawet w najbezpieczniejszym aucie świata-kwestia prędkości i tego z czym się zderzymy

Re: Crash testy i... wypadki
: 20 maja 2017, 10:13
autor: Trucker
Ej, to jest moje rozumowanie... Przecież to była ironia. Widząc paniczne wypowiedzi, że Kappa się mocno "składa" i że pewnie woleliby jeździć kompaktem, rzekomo "bezpiecznym", to pozwoliłem sobie na taką przekorność.
Chyba każdy wie, że duży może więcej. A może nie każdy...?
Re: Crash testy i... wypadki
: 05 paź 2017, 12:44
autor: Egon
Siostra Kappy
Re: Crash testy i... wypadki
: 05 paź 2017, 14:31
autor: andrzej1
Witajcie w poniedziałek kolega z Ziębic woj. Dolnośląskie miał wypadek Lancią Kappą 2.0 turbo w Głuchołazach jechał już do domu i wtedy go lekko poniosło w ostry zakręt wchodził 130 km/h dla mnie to przesada bo znam tamtą drogę,auto nadaje się niestety na złom lub na części,szkoda

ale pasażerowie cali i zdrowi tylko parę zadrapań.Kappa robiła dwa obroty w powietrzu i spadła na koła boki i progi w kiepskim stanie ale wszystkie szyby całe. Kappa to jednak solidne i dobre autko .
Re: Crash testy i... wypadki
: 05 paź 2017, 15:06
autor: Dawid
W Głuchołazach takie cuda? U mnie na wsi???
Wysłane z Galaxy S8 przy użyciu Tapatalka
Re: Crash testy i... wypadki
: 05 paź 2017, 15:52
autor: andrzej1
Tak właśnie u ciebie
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Re: Crash testy i... wypadki
: 07 cze 2018, 12:38
autor: meqqex
Dziś w mojej okolicy doszło do wypadku. Lancia Lybra intensa
[youtube=
[/youtube]
Re: Crash testy i... wypadki
: 07 cze 2018, 13:36
autor: rob_76
Czyli Lybra SW skonstruowana jest calkiem solidnie i widac dobrze chroni pasazerow - skoro 66,6% ucieklo o wlasnych silach...

Szkoda tylko poszkodowanej oraz calkiem przyzwoitej (na oko) Intensy...