Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-2010
Fiat nie ma nowości i oferuje mało modeli, do tego w ograniczonej liczbie wersji nadwoziowych. Konkurencja prezentuje się znacznie lepiej pod tym względem.
Nowa Panda, 600, Punto, Bravo, SUV, mały i średni van to dopiero lata 2012/2013.
I ciekawe co z klasą D (nowa Croma).
Nowa Panda, 600, Punto, Bravo, SUV, mały i średni van to dopiero lata 2012/2013.
I ciekawe co z klasą D (nowa Croma).
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-2010
Sprzedaż Fiata, Lancii, AR i Jeep'a w Europie.
Lancia odbiła w górę po wejściu nowej Ypsilon, znakomicie radzi sobie Jeep.

Lancia odbiła w górę po wejściu nowej Ypsilon, znakomicie radzi sobie Jeep.

Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-2010
Najchętniej kupowane auta w Polsce ? liderzy segmentów
Pewnie nie raz zastanawialiście się, jakie auta najczęściej kupują nasi rodacy. Czy lepiej sprzedają się niedrogie, małe i ekonomiczne samochody, czy może komfortowe limuzyny? Na podstawie badań instytutu SAMAR przygotowaliśmy dla Was zestawienie najchętniej kupowanych samochodów przez Polaków w pierwszej połowie 2011 roku.


Pewnie nie raz zastanawialiście się, jakie auta najczęściej kupują nasi rodacy. Czy lepiej sprzedają się niedrogie, małe i ekonomiczne samochody, czy może komfortowe limuzyny? Na podstawie badań instytutu SAMAR przygotowaliśmy dla Was zestawienie najchętniej kupowanych samochodów przez Polaków w pierwszej połowie 2011 roku.


Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-2010
Pierwsze rejestracje samochodów osobowych i dostawczych do 3,5t we wrześniu 2011

---------
I jeszcze samochody używane


---------
I jeszcze samochody używane

Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-2010
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- Seth
- Klubowicz
- Posty: 1906
- Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-2011
a to jest bzduraNa podstawie badań instytutu SAMAR przygotowaliśmy dla Was zestawienie najchętniej kupowanych samochodów przez Polaków w pierwszej połowie 2011 roku.


http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-2011
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-2011
Lancia planuje sprzedać 25 tys sztuk Thema + Voyager w 2012 roku w Europie (21 tys Lancia, 4 tys Chrysler w UK/Irlandia).
Z 21 tys Lancii, 13 tys ma zostać sprzedane poza Italią.
Łączna sprzedaż Lancii ma wynieść w przyszłym roku 130 tys sztuk, w tym roku będzie to ok 90 tys sztuk. Wzrost ma zapewnić Thema, Voyager i nowy Ypsilon.
Nic nie piszą o nowej Musie, mam nadzieję, że to tylko przeoczenie .....
Przy okazji Thema + Voyager mają dać wzrost średniej wartości transakcji Lancii. Te dwa modele będą miały średnią cene 45 tys Euro a obecne (Ypsilon, Musa, Delta) to tylko 17 tys Euro.
Lancia says Chrysler-sourced additions should help boost revenue

Z 21 tys Lancii, 13 tys ma zostać sprzedane poza Italią.
Łączna sprzedaż Lancii ma wynieść w przyszłym roku 130 tys sztuk, w tym roku będzie to ok 90 tys sztuk. Wzrost ma zapewnić Thema, Voyager i nowy Ypsilon.
Nic nie piszą o nowej Musie, mam nadzieję, że to tylko przeoczenie .....
Przy okazji Thema + Voyager mają dać wzrost średniej wartości transakcji Lancii. Te dwa modele będą miały średnią cene 45 tys Euro a obecne (Ypsilon, Musa, Delta) to tylko 17 tys Euro.
Lancia says Chrysler-sourced additions should help boost revenue

Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-2011
Pierwsze rejestracje samochodów osobowych i dostawczych do 3,5t w październiku 2011
analizy PZPM na podstawie wstępnych danych Centralnej Ewidencji Pojazdów (MSWiA)

analizy PZPM na podstawie wstępnych danych Centralnej Ewidencji Pojazdów (MSWiA)

Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-2011
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-2011
Pierwsze rejestracje samochodów używanych


Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-2011
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-2011
Najpopularniejsze modele w Polsce październik 2011


Styczeń-październik 2011
Jak wynika z aktualnych danych rejestracyjnych, w okresie styczeń-październik największym zainteresowaniem polskich klientów niezmiennie cieszył się model Skoda Octavia, który został zarejestrowany w liczbie nieco ponad 12 800 sztuk (-5,7%).
Rejestracje samochodów osobowych w październiku 2011
Na drugim miejscu w rankingu rejestracyjnym znów jest Opel Astra, który uzyskał wynik na poziomie prawie 9 400 egzemplarzy (+2,9%). Na miejscu trzecim plasuje się natomiast Skoda Fabia, która w omawianym okresie uzyskała wynik na poziomie łącznie ponad 8 600 rejestracji (-5,5%).
W pierwszej dziesiątce najpopularniejszych modeli polskiego rynku znajdziemy ponadto kolejno samochody Ford Focus (7 700 sztuk), Nissan Qashqai (5 200 sztuk), Fiat Punto (5 000 sztuk), Toyota Yaris (4 920 sztuk), Fiat Panda (4 900 sztuk), Volkswagen Golf (4 400 sztuk) oraz Opel Corsa (4 300 sztuk).
Z wyżej wymienionych modeli tylko dwa uzyskały wynik lepszy niż w analogicznym okresie roku poprzedzającego: jest to Volkswagen Golf (+14,5%) oraz Opel Astra (+2,9%). W pozostałych przypadkach przeważają spadki, które dochodzą nawet do 32% w przypadku zajmującego aktualnie szóste miejsce Fiata Punto.
Październik 2011
W samym tylko październiku liderem rankingu rejestracyjnego jest ponownie Skoda Octavia (1 240 sztuk), która wyprzedza kolejno modele Opel Astra (860 sztuk) oraz Skoda Fabia (830 sztuk).
Na liście Top-10 za sam październik uwagę zwraca dynamicznie rosnący wolumen w stosunku do września bieżącego roku takich modeli jak Volkswagen Golf (miejsce czwarte; +20%) oraz Fiat Panda (miejsce dziesiąte; +25,5%). Na pozycji dziewiątej uplasował się natomiast Hyundai i20, który dzięki 440 zarejestrowanym egzemplarzom uzyskał wzrost rzędu 220% (wrzesień 2011: 140 rejestracji).
W stosunku do października 2010 najbardziej dynamiczny wzrost w ujęciu procentowym na liście Top-10 zapewnił sobie znów Volkswagen Golf (+59%), Ford Fiesta (miejsce szóste; +67%) oraz wspomniany Hyundai i20 (+64%).
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-2011
Pierwsze rejestracje samochodów osobowych i dostawczych do 3,5t w listopadzie 2011
analizy PZPM na podstawie wstępnych danych Centralnej Ewidencji Pojazdów (MSWiA)

---------
I jeszcze samochody używane, pierwsze rejestracje w prywatnym imporcie


analizy PZPM na podstawie wstępnych danych Centralnej Ewidencji Pojazdów (MSWiA)

---------
I jeszcze samochody używane, pierwsze rejestracje w prywatnym imporcie


Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-2011
Marchionne sam przyznał, że opóźnili inwestycje w nowe modele.Mado pisze:. A co do gamy modelowej to w większości przypadków konkurencja jest z przodu, a ociąganie się we wprowadzaniu nowych modeli tylko pogarsza całą sytuacje. O nowej Pandzie mówi się od nie pamiętam kiedy tak naprawdę, a w sprzedaży dalej jej nie ma. A np. VW prezentuje trojaczki i już można się ustawiać po nie w salonach i znając życie, jakie by te auta nie były kolejki i tak będą ( może poza Seatem), a u Fiata? Chyba tylko Freemont powyżej oczekiwań, bo jeśli chodzi o nowego Ypsilona to coś jednak nie idzie tak jak zakładali, zresztą widać to po sprzedaży w Europie całej Lancii. Trzeba miec tylko nadzieję, że w końcu przyjdą dobre czasy, a żeby się tak stało Fiat musi w końcu się ogarnąć i mocno przyspieszyć, żeby dogonić konkurencję...
Raz, że chcą trochę przeczekać kryzys i wjechać z nowościami jak już będzie widać w perspektywie poprawę sytuacji.
Dwa, całe siły i środki poszły na Chrysler/Dodge/Jeep/Ram, póki co to się sprawdza, w USA pięknie jadą ze sprzedażą i kasa leci.
Nic, musimy czekać .....
Lancia wcale tak źle nie wygląda. Ostatnio odbili w górę a jeszcze nie ma wpływu Voyagera i Themy na sprzedaż. Czekam też z niecierpliwością na nową Musę.
Ale fakt, Ypsilon raczej nie będzie hitem na miarę Fiata 500....
Sprzedaż Fiata w dół, wiadomo stare modele. Freemont to za mało.
Ale w 2012/2013 wejdzie masa nowych modeli, sytuacja powinna się mocno poprawić.
Alfa też ostatnio w dół, tylko MiTo i Giulietta, to trochę mało. Poza tym nie wszystkim odpowiada stylistyka maski nowych Alf. Na szczęście nowe modele mają mieć znowu agresywną stylistykę, no i szersza gama modeli.
Znakomicie radzi sobie w Europie Jeep a to też konkretna kasa dla Fiata.
Ferrari i Maserati tak samo bardzo dobrze na całym świecie.
W sumie musimy czekać na nowe modele 2012-2014 i wtedy dopiero będziemy mogli się przekonać ile znaczy Fiat/Lancia/Alfa/Jeep w Europie. Mają wszelkie szanse być dużym graczem, ale konkurencja też oczywiście nie śpi.
Tak trochę optymizmu

Włochy - 6.762 + 15% (listopad 11/listopad 2010)
Niemcy - 421 + 401%
Francja - 405 + 75%
Hiszpania - 198 + 40%
Belgia - 183 + 200%
Holandia - 74 + 250%
Grecja - 69 + 400%
A Jeep notuje ostatnio wzrosty + 130% i sprzeda w tym roku w Europie 25 tys sztuk.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM