

Chyba,że to szpeniu też spoleruje to chce adres do niego


Szkło przynajmniej nie żółknie i nie matowieje od temperaturyMichor pisze:Przynajmniej nie pęka od temperatury (tak jak np. szkło).
Zapomniałeś jeszcze o jednym - masaTomzik pisze:
a) obniżenie kosztów produkcji (przede wszystkim)
b) podrożenie kosztów eksploatacji i maksymalne uprzykrzenie życia eksploatującemu
W niektórych autach konstruktorzy walczą o 0,1-0,2 kg (głównie, że było mniej CO2Tomzik pisze:No, ten 1kg w aucie w tą czy w tamtą...![]()
Owszem, tylko, że taki ksenon świeci podobnie jak dobry zestaw żarówek w soczewcemeqqex pisze:może ta wiedza przyda się pomocna
źródło:
Regulamin nr 48 Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych
6.2.9. (...) Światła mijania ze źródłem światła o wartości obiektywnego strumienia świetlnego powyżej 2 000 lumenów można stosować wyłącznie w połączeniu z instalacją urządzeń do oczyszczania świateł przednich, zgodnie z regulaminem nr 45. Ponadto, w odniesieniu do odchylenia pionowego, postanowień pkt 6.2.6.2.2 powyżej nie stosuje się.
6.2.6.2.1. W przypadku gdy do spełnienia wymogów określonych w pkt 6.2.6.1.1 i 6.2.6.1.2 niezbędny jest korektor ustawienia świateł przednich, takie urządzenie musi działać automatycznie.
6.2.6.2.2. Dozwolone są jednak korektory ręczne regulowane w sposób ciągły lub nieciągły (...)
Z tego wynika, że nawet jeśli ksenon nie przekracza 2000 lm można nie posiadać spryskiwaczy itp. Ale lampa powinna mieć odpowiednią homologację DC dla żarówek xenonowych.