
kappa - ciśnienie doładowania w 2.4jtd
Odp: kappa - ciśnienie doładowania w 2.4jtd
zgadzam sie z przedmowca, ze w jtd montowany jest garret VNT(Variable Nozzle Turbine) 25, Variable (zmienna) nozzle(dysza) no i chyba "turbine" nie musze tlumaczyc. A jak masz inaczej w jtd to prawdopodobnie orginalna padla... 

Odp: kappa - ciśnienie doładowania w 2.4jtd
Zgadzam się (np lybra 2,4jtd 133km). Natomiast w Kappie 2,4jtd nie spotkałem się z inną (no chyba że nieorginalnie wymieniona)Kis79 pisze:bzdura nie kazda 2.4 jtd ma zmienna geometrie, nie rozpowszechniajcie bzdur
Odp: kappa - ciśnienie doładowania w 2.4jtd
To jaką ja mam turbinę? Ze zmienną geometrią łopatek czy nie? Mam Lybre 2.4 jtd - produkcja 99' , rejestracja 2000' . Hę ???
Odp: kappa - ciśnienie doładowania w 2.4jtd
witam
zadam pytanie tutaj
nie chce zakladac nowego watku
jest taki problem
kappa 2.4 jtd ciagnie elegancko na kazdym biegu
...
ale....
jest pewien problem
na 3 i 4 biegu przy obrotach ponad 3000 pojawia sie Engine System Controll czy jakos tak i wydaje mi sie jak by mu tak mocy brakowalo
mialem kiedys taki problem ale tylko i wylacznie na 4 biegu
była zacieta geometria w turbinie
teraz z nia jest ok
w czym problem ??
zadam pytanie tutaj
nie chce zakladac nowego watku
jest taki problem
kappa 2.4 jtd ciagnie elegancko na kazdym biegu
...
ale....
jest pewien problem
na 3 i 4 biegu przy obrotach ponad 3000 pojawia sie Engine System Controll czy jakos tak i wydaje mi sie jak by mu tak mocy brakowalo
mialem kiedys taki problem ale tylko i wylacznie na 4 biegu
była zacieta geometria w turbinie
teraz z nia jest ok
w czym problem ??
Odp: kappa - ciśnienie doładowania w 2.4jtd
a co sie dzieje gdy wrzucisz (kolejny) 5 bieg i dalej ostro przyspieszasz?tadek125 pisze:witam
zadam pytanie tutaj
nie chce zakladac nowego watku
jest taki problem
kappa 2.4 jtd ciagnie elegancko na kazdym biegu
...
ale....
jest pewien problem
na 3 i 4 biegu przy obrotach ponad 3000 pojawia sie Engine System Controll czy jakos tak i wydaje mi sie jak by mu tak mocy brakowalo
mialem kiedys taki problem ale tylko i wylacznie na 4 biegu
była zacieta geometria w turbinie
teraz z nia jest ok
w czym problem ??
Odp: kappa - ciśnienie doładowania w 2.4jtd
hmmm
wiem tyle ze ciagnie dobrze do około 2500
ale nie doszedlem na 5 biegu do ponad 3000 bo nie ma drogi takiej u nas
a zeby sprawdzic to trzeba z 20 kmm sie przejechac
ale jadąc ostatnio ze szkoły nie zauwazylem zeby cos sie robilo na 5 biegu
najbardziej to jest widoczne na 4 i pod górke
-- 09 Lip 2009, 21:15 --
czy wie ktos jaka moze byc przyczyna tego check??
geometria byla czyszczona w tamtym roku, byla zacieta
teraz jak ruszam to wydaje sie byc ok
wiem tyle ze ciagnie dobrze do około 2500
ale nie doszedlem na 5 biegu do ponad 3000 bo nie ma drogi takiej u nas

a zeby sprawdzic to trzeba z 20 kmm sie przejechac
ale jadąc ostatnio ze szkoły nie zauwazylem zeby cos sie robilo na 5 biegu
najbardziej to jest widoczne na 4 i pod górke
-- 09 Lip 2009, 21:15 --
czy wie ktos jaka moze byc przyczyna tego check??
geometria byla czyszczona w tamtym roku, byla zacieta
teraz jak ruszam to wydaje sie byc ok
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 16
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 0:00
- Imię: Szymon
- Lokalizacja: Piwniczna Zdrój
Odp: kappa - ciśnienie doładowania w 2.4jtd
u mnie też pojawił się podobny problem. Powyżej 3000obr check i spadek mocy. najbardziej odczuwalne na 3-4 biegu..ponoć może być to dosłownie wszystko..turbina sprawna nowy przepływomierz..szukam dalej..dobrze ze jest to na tyle mocny silnik ze nie ma potrzeby go wyżej kręcić. uporał się koś już z takim problemem..