OK, tylko nadal nie rozumiem Waszego wzburzenia.argenta67 pisze:Nat, słuchaj są ludzie co maja wiedzę i ją praktycznie wykorzystują i są tacy co naczytali się "głupot" producenta, który tworzy coś wedle określonych zasad i zna tylko jedna drogę
Są trzy potencjalne możliwości:
1. To co napisał Laminarz jest błędne, a Ty znasz prawidłową solucję - jeśli tak, to zamiast się denerwować - podziel się nią proszę.
2. To co napisał Laminarz jest błędne, a Ty znasz prawidłową solucję, ale nie chcesz się nią dzielić, bo np. tym zarabiasz na życie - OK, ale wtedy napisz raz, że to jest błędne, bez niepotrzebnego denerwowania się po wielokroć.
3. To co napisał Laminarz jest OK, a Ty burzysz się z sobie tylko znanych powodów
Nie wiem, która z powyższych możliwości jest prawdziwa, jako że zajmuję się w życiu czymś innym niż mechanika (i elektronika) samochodowa, ale bez względu na to, gdzie leży prawda, nie ma chyba sensu aż tak się denerwować.
Tego typu poradniki pisane są po to, by pomagać innym. Zawsze i wszystkich do tego zachęcamy. Laminarzowi za poruszenie tematu bardzo dziękuję. Cenimy ekspercką wiedzę specjalistów takich jak Ty czy Jan123456. Ale cenilibyśmy ją jeszcze dużo bardziej, gdyby wnosiła do dyskusji więcej konkretów, a mniej emocji

I jeszcze jedno - powtórzę, choć to chyba oczywiste - wszystkie porady dostępne na forum każdy wykorzystuje wyłącznie na swoje ryzyko i odpowiedzialność.