Post
autor: pietrek125 » 25 sty 2023, 9:07
Ikarus to jest dramat... tam wszytko wyje tłucze się i chalasuje... począwszy od szyb, przez silnik nieschronizowana skrzynie biegów, tylny most , a trzaskających drzwiach kończąc... naprawdę nie wiem z skąd kultowosc tego wynalazku... M11 nie lepsza bo jest oparta na podwoziu Csepel tym samym co w Ikarusie, to taki kundel z nieprawego łoża... dla mnie największym sztosem PRL-u były Jelcz-o-Berliety PR100 i PR110, wiem że zwłaszcza ten drugi zasłynął niska trwałością, ale patrząc ile ten model jeździł np. po Rzeszowie to nie było tak źle...
20230119_181311.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)