
Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Historia elektryki w autach
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat

Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?

- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat

Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?

Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
Historii Fiata część 1 [geneza motoryzacji]




Fiat lubił w tamtych czasach bić rekordy. Skonstruował m.in. model ?300 HP Record?, specjalnie żeby pobić światowy rekord szybkości. Jego silnik o pojemności 28353 cm? miał moc 290 KM. Prowadzony przez Pietro Bordino w Brooklands w 1911 roku osiągnął prędkość 200 km/h, a w 1912 na Long Island aż 290 km/h.

Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Potworny Fiat Mefistofele
Potworny Fiat Mefistofele
Na tegorocznym Festiwalu Prędkości w Goodwood, który uroczyście rozpocznie się dzisiaj, Fiat zaprezentuje dwie niespodzianki. Jedna z nich to piekielny rydwan z silnikiem o pojemności 21,7 litra


Na tegorocznym Festiwalu Prędkości w Goodwood, który uroczyście rozpocznie się dzisiaj, Fiat zaprezentuje dwie niespodzianki. Jedna z nich to piekielny rydwan z silnikiem o pojemności 21,7 litra


Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
Ferrari F40 (1987) [historia motorsportu]
Fenomen, legenda, synonim mocy, wzór supersportowego samochodu? Długo można tak mówić lub pisać o Ferrari F40. Ostatni drogowy model zbudowany za życia wielkiego Enzo Ferrariego stał się prawdziwym symbolem marki mającej główną siedzibę w Maranello.


Fenomen, legenda, synonim mocy, wzór supersportowego samochodu? Długo można tak mówić lub pisać o Ferrari F40. Ostatni drogowy model zbudowany za życia wielkiego Enzo Ferrariego stał się prawdziwym symbolem marki mającej główną siedzibę w Maranello.


Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Tak hartowała się Lancia [geneza motoryzacji]
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Krótka historia romansu Maserati z Chryslerem
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM