
Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-2013
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12273
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-2013
Najlepiej sprzedający się w Polsce włoski samochód>>>FIAT.......................................................Ducato






Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-2013
Warto zwrócić uwagę że Jeep lepiej się sprzedaje od Alfy.
W ubiegłym roku było odwrotnie, Jeep zwiększa sprzedaż.
Lancia w stosunku do stycznia również zwiększyła
O 1 sztukę, ogólnie bardzo słabo.
Pomimo sporych rabatów na zakup aut.
W ubiegłym roku było odwrotnie, Jeep zwiększa sprzedaż.
Lancia w stosunku do stycznia również zwiększyła

O 1 sztukę, ogólnie bardzo słabo.
Pomimo sporych rabatów na zakup aut.
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-2013
Marchioinne twierdzi, że Alfa i Lancia nie uczestniczą w wojnie cenowej i tracą przez to rynek.
Przy okazji strata PSA jest porażająca....

Przy okazji strata PSA jest porażająca....

The mass builders of cars in Europe have lost 7 billion dollars in 2012. Peugeot has ? 5 billion of losses. Price things never seen before, we have refused to sell off the product. For this Alfa and Lancia are not going well.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-2013
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-2013
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-2013
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-2013
Zastanawiające, że Delta już słabiej od Voyagera.
Ogólnie Lancia słabiuteńko.
Ogólnie Lancia słabiuteńko.
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-2013
Delta jest już 'stara', jej sprzedaż będzie słabła.
Bardziej powinna martwić słaba sprzedaż Ypsilon. Ten samochód traci, bo jest mały i ciasny jak na segment B a za drogi jak na A.
W statystykach pojawił się w końcu Fiat 500L, czyli chyba nie był dodawany do 500-tki, tylko wszedł realnie do sprzedaży z opóżnieniem w stosunku do Europy Zachodniej. Przy okazji, 500L całkiem nieźle na Zachodzie się sprzedaje.
W marcu nieźle wypadł Jeep i Alfa.
Lancia kolejny słaby miesiąc.
Fiat stracił, bo nie powtórzył się cud z lutego (dobry wynik Punto).
Bardziej powinna martwić słaba sprzedaż Ypsilon. Ten samochód traci, bo jest mały i ciasny jak na segment B a za drogi jak na A.
W statystykach pojawił się w końcu Fiat 500L, czyli chyba nie był dodawany do 500-tki, tylko wszedł realnie do sprzedaży z opóżnieniem w stosunku do Europy Zachodniej. Przy okazji, 500L całkiem nieźle na Zachodzie się sprzedaje.
W marcu nieźle wypadł Jeep i Alfa.
Lancia kolejny słaby miesiąc.
Fiat stracił, bo nie powtórzył się cud z lutego (dobry wynik Punto).
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Odp: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-2013
Cieszy Cię to? Tak dalej będzie to Lancia będzie dla nikogo :/Kris pisze:... ale za to jest pomiędzy Lexusem a Porsche
Nie od dziś wiadomo że Lancia nie jest dla wszystkich...
"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.com
Odp: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-2013
Dziwi Cię to?hitmanag pisze: Ogólnie Lancia słabiuteńko.
"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.com
Re: Odp: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-
W sumie tak.dawidson pisze:Dziwi Cię to?hitmanag pisze: Ogólnie Lancia słabiuteńko.
"... I guess it's just the way I'm wired."
http://www.delta-HF.com
Alfa z mniejszą dużo paletą modelową robi dużo lepszą sprzedaż.
Re: Odp: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-
Czekaj, czekaj... Według oficjalnego cennika za podstawową wersję Delty z najmocniejszym silnikiem benzynowym musze zapłacić ponad 126 tyś zł. Dostaje za to 200 konne auto oparte o wydłużona płyte podłogową Fiata Bravo. Auto które żadną nowością nie jest - Delta została zaprezentowana 7 lat temu w 2006 roku a do sprzedaży wprowadzona w 2007 o ile odbrze pamietam.hitmanag pisze:W sumie tak.dawidson pisze:Dziwi Cię to?hitmanag pisze: Ogólnie Lancia słabiuteńko.
"... I guess it's just the way I'm wired."
http://www.delta-HF.com
Alfa z mniejszą dużo paletą modelową robi dużo lepszą sprzedaż.
Alternatywy?
Za 124-128 tys zł mamy nowiutkiego Focusa ST o mocy 250 koni.
Za 120 tyś dostaniemy BMW 118i.
Za 126 tyś możemy miec Hondę Accord z silnikiem 2,4 w wersji S a za 136 genialna wersję Type-S.
Za 105 tys zł dostaniemy 265 konnego Leona Cupra R. Wspomniana Alfa Romeo za alternatywny model (Julka QV) życzy sobie o circa 15 tyś mniej bo jedynie 109 tyś zł.
Megane RS dostaniemy za 98 tyś zł.
Za 123 tyś możemy sobie bez targowania kupic Mazdę 3 o mocy 265 koni...
Wbrew pozorm w tej klasie aut konkurencja jest BARDZO duża a jeśli chcemy juz wydac ponad 120 tys zł to naprawdę jest w czym wybierać.
Wbrew pozorm oferta Lancii to nie jest jakiś WOW jesli chodzi o stosunek ceny do tego co za nia dostajemy. To nie jest juz świezy model - wrecz przeciwnie. Miałem okazje jeździc Deltą, miałem okazje debatować ze sprzedawcą o cenie powaznie zastanawiając się nad zakupem - niestety, mimo sympatii dla marki nie zamierzam topic tyle kasy w modelu który jest po 7 latach odświeżany za pomocą nowej paltey kolorów...
Inne modele Lancii wypadają bardzo podobnie - za wygórowaną cene dostajemy zbyt mało samochodu a w dodatku jest to często odgrzany kotlet.
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-2013
Większość kupuje jednak słabsze wersje silnikowe Delty (tańsze) 
Słaba sprzedaż wynika w dużej mierze z egzotyki marki. Wiem coś o tym, bo jak kupowałem Deltę to mało kto z moich znajomych wiedział, że takie auto w ogóle istnieje na rynku. Generalnie Lancia nie funkcjonuje w świadomości potencjalnych klientów, to już Alfa przebiła się w Polsce a Lancia ciągle nie.
Dużym problemem są dziury pokoleniowe. Delta II i III to ładnych parę lat przerwy, nie ma następcy Lybry.
Teraz to się zmieni, wspólne projekty Lancia/Chrysler nie będą miały już przerw generacyjnych. Oby tylko nowe modele przypadły nam do gustu. Z zapowiedzi wynika, że powinno być dobrze, Chrysler ma ambicje wjechać na rynek globalny i potrzebuje dobrych jakościowo aut. Do tego wiemy na pewno, że stylistyka zmieni się całkowicie, ma być atrakcyjna.
Sam jestem ciekaw jak będzie wyglądała sprzedaż Lancii z nową Deltą, Flavią, Themą i Voyagerem.
Niestety nic nie wskazuje, żeby obecny Ypsilon okazał się hitem, to jest słaby punkt.
Inny problem to brak crossoverów i SUV-ów i nie wiadomo czy w ogóle będą w najbliższej przyszłości. Coś Chrysler nie pali się do nich, od tego mają Jeep-a.

Słaba sprzedaż wynika w dużej mierze z egzotyki marki. Wiem coś o tym, bo jak kupowałem Deltę to mało kto z moich znajomych wiedział, że takie auto w ogóle istnieje na rynku. Generalnie Lancia nie funkcjonuje w świadomości potencjalnych klientów, to już Alfa przebiła się w Polsce a Lancia ciągle nie.
Dużym problemem są dziury pokoleniowe. Delta II i III to ładnych parę lat przerwy, nie ma następcy Lybry.
Teraz to się zmieni, wspólne projekty Lancia/Chrysler nie będą miały już przerw generacyjnych. Oby tylko nowe modele przypadły nam do gustu. Z zapowiedzi wynika, że powinno być dobrze, Chrysler ma ambicje wjechać na rynek globalny i potrzebuje dobrych jakościowo aut. Do tego wiemy na pewno, że stylistyka zmieni się całkowicie, ma być atrakcyjna.
Sam jestem ciekaw jak będzie wyglądała sprzedaż Lancii z nową Deltą, Flavią, Themą i Voyagerem.
Niestety nic nie wskazuje, żeby obecny Ypsilon okazał się hitem, to jest słaby punkt.
Inny problem to brak crossoverów i SUV-ów i nie wiadomo czy w ogóle będą w najbliższej przyszłości. Coś Chrysler nie pali się do nich, od tego mają Jeep-a.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie w latach:1998-2013
Tyle,że konkurencja tez ma słabsze wersje silnikowe (tansze)broker pisze:Większość kupuje jednak słabsze wersje silnikowe Delty (tańsze)![]()
