Kappa - tłumik

Awatar użytkownika
grzesiekj23
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 882
Rejestracja: 12 kwie 2009, 20:51
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Sławno

Re: Kappa - tłumik

Post autor: grzesiekj23 » 10 lut 2013, 10:04

U mnie już zaczyna być podobnie jak u kolegi w 2 poście wyżej. Z racji tego, że już i środkowy i końcowy był łatany chcę wymienić obydwa. Co polecacie? Wolałbym coś zbliżonego do oryginału, żadnych "sportówek" ;) itp. Może taki zestaw? Tak myślę, że skoro mam LPG to takich wymienię 2 w czasie gdy 1 oryginał się już wykończy. A tak w ogóle to czy i ewentualnie za ile można dostać komplet oryginalny?
Ostatnio zmieniony 10 lut 2013, 10:24 przez grzesiekj23, łącznie zmieniany 1 raz.
Były:
Dedra 2.0 i.e.
Kappa 2.4 175KM '98 > 8 lat i 120 000 km wspaniałych wspomnień

Jest:
Phedra Emblema 2.0 D 136+KM '06 > salon na kółkach ;)
Ypsilon Oro 1.4 95KM '07 > mały wariat ;)

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 12141
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Re: Kappa - tłumik

Post autor: topcio » 10 lut 2013, 10:23

Do wolnossaków nie ma najmniejszego problemu, za dwie stówki + przesyłka możesz kupić dwa tłumiki.
Problem mają tylko uturbieni.
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

Awatar użytkownika
grzesiekj23
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 882
Rejestracja: 12 kwie 2009, 20:51
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Sławno

Re: Kappa - tłumik

Post autor: grzesiekj23 » 10 lut 2013, 10:25

Edytowałem post wyżej. Taki zestaw jak w linku będzie ok?
Były:
Dedra 2.0 i.e.
Kappa 2.4 175KM '98 > 8 lat i 120 000 km wspaniałych wspomnień

Jest:
Phedra Emblema 2.0 D 136+KM '06 > salon na kółkach ;)
Ypsilon Oro 1.4 95KM '07 > mały wariat ;)

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 12141
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Re: Kappa - tłumik

Post autor: topcio » 10 lut 2013, 10:33

Tak, będzie OK.
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

Awatar użytkownika
grzesiekj23
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 882
Rejestracja: 12 kwie 2009, 20:51
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Sławno

Re: Kappa - tłumik

Post autor: grzesiekj23 » 10 lut 2013, 10:38

Więc już wszystko wiem :) Dzięki za pomoc!
Były:
Dedra 2.0 i.e.
Kappa 2.4 175KM '98 > 8 lat i 120 000 km wspaniałych wspomnień

Jest:
Phedra Emblema 2.0 D 136+KM '06 > salon na kółkach ;)
Ypsilon Oro 1.4 95KM '07 > mały wariat ;)

Awatar użytkownika
kond243
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2597
Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka

Re: Kappa - tłumik

Post autor: kond243 » 10 lut 2013, 15:36

Witam ja polecam zamiennik z firmy MTS doś estetycznie zrobiony i cichy jak oryginał:) za Srodkowy i końcowy zapłaciłem okolo 400zł
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 12141
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Re: Kappa - tłumik

Post autor: topcio » 10 lut 2013, 16:28

Kilka osób kupowało tłumiki od tego sprzedawcy http://allegro.pl/Shop.php/Show?id=11772892 za bardzo rozsądne pieniądze i byli zadowoleni.

Ja również obecnie biję się z myślami co wydumać z wydechem. Początkowo myślałem o założeniu całego przelotowego, ale ...
- trochę boję się jednostajnego buczenia przy dłuższych wyjazdach, którego nawet wygłuszenie Kappy nie zlikwiduje.
- dała mi do myślenia wypowiedź Dawidsona:
dawidson pisze:Turbo fabrycznie montowane do 16vT i 20vT potrzebuje back pressure inaczej dość szybko wywala uszczelniacze
Opcją jest : strumienica zamiast katalizatora, środek przelotowy, końcowy komorowy na zamówienie. A może :hmmm: środek komorowy np. od 3.0 a koniec przelotowy?
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”