Z takie rzeczy nie wnikam bo ani UP! ani Panda mnie nie interesują. W każdym razie pamiętam jakieś porównanie używanych aut gdzie w polskim przedruku wyciągnięto inne wnioski niż w niemieckim oryginaleDudi pisze:No jednak goła blacha na drzwiach obecnego Up'a zawsze będzie "wyższej jakości" niż 10 lat temu blacha na drzwiach w Seicentodawidson pisze:Polacy sobie też nie.pozwalają. już kilka razy miałem okazję czytać "ten sam" artykuł po polsku i po niemiecku i zawsze zdrowo się śmiałemDudi pisze:Włosi sobie nie pozwalają na takie przedruki jak Polacy. Ale to insza inszość.hitmanag pisze:PS. Grupy Autobild.Dudi pisze:Przecież to od razu było powiedziane, że pierwszy rynek pod względem ważności to USA. A drugi Chiny. We Włoszech sprzeda się może 2-3% całej produkcji. W całej Europie pewnie nie więcej jak 15-20%. A Niemcom nie ma się co dziwić. Zawsze tak pisali o autach, które czuli, że mogą zagrozić ich pozycji. Nic nowego. Na szczęście poza nimi i Polską, mało kto to czyta
przedruki w każdym Europejskim kraju, więc nie masz racji.
Natomiast co do produkcji, w Europie, też chyba na wyrost fakty, zważywszy na fakt, że w Europie o większość swoich wyrobów sprzedają u siebie.
Co do sprzedaży, to tak jak piszesz było do tej pory, bo produkowali niewiele i tylko coupe/spidery. Teraz plany są nieco inne.
"... I guess it's just the way I'm wired."
http://www.delta-HF.comBa, jest nawet wyższej jakości niż pełna tapicerka na drzwiach najnowszej Pandy

Poza tym czy naprawdę ktoś wierzy że potencjalny nabywca auta za 80 tyś euro (za wersję bazową) robi to w oparciu o test gazetki drukowanej na tanim papierze i kosztującej 1,80?

"... I guess it's just the way I'm wired."
http://www.delta-HF.com