Kappa - patent na centralny zamek - odsłona druga
Re: Kappa - patent na centralny zamek odsłona druga
Tunel środkowy,schowek nad nogami pasażera.Żółty przekaźnik zespolony.46469671

-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 18
- Rejestracja: 11 kwie 2013, 8:49
- Lokalizacja: Więcbork
Kappa '95 2.0 - problemy z kluczykiem
Witam wszystkich serdecznie.
Od niedawna jestem posiadaczem pięknej Kappy ale z miejsca mam problem, który muszę opisać na Waszym forum, mianowicie problem z zamknięciem auta. Obydwa zamki w drzwiach nie działają, a na pilota samochód nie reaguje. Zabrałem się więc za studiowanie internetu w nadziei że coś znajdę, lecz ku mojemu zdziwieniu nic satysfakcjonującego nie wyszperałem. Poza tym widzę rozbieżności pomiędzy modelem który posiadam a opisami na forach. Chodzi o programowanie kluczyka. Ja mam auto z 95 roku, więc według opisów na forach powinienem mieć sterowanie na podczerwień i guziczek w lampce. Guziczka nie ma, a pilot w kluczyku jest na pewno radiowy z czerwoną diodą... Jak nacisnę guzik w kluczyku, dioda mruga, po ok 30 sek przestaje (przycisk wciśnięty cały czas), więc według mnie pilot jest sprawny. Jak dopasować kluczyk do auta, czy ktoś może mi to zdradzić? Naprawdę spędziłem cały dzień przy szukaniu odpowiedzi zanim napisałem ten post.
Dziękuję za uwagę
Od niedawna jestem posiadaczem pięknej Kappy ale z miejsca mam problem, który muszę opisać na Waszym forum, mianowicie problem z zamknięciem auta. Obydwa zamki w drzwiach nie działają, a na pilota samochód nie reaguje. Zabrałem się więc za studiowanie internetu w nadziei że coś znajdę, lecz ku mojemu zdziwieniu nic satysfakcjonującego nie wyszperałem. Poza tym widzę rozbieżności pomiędzy modelem który posiadam a opisami na forach. Chodzi o programowanie kluczyka. Ja mam auto z 95 roku, więc według opisów na forach powinienem mieć sterowanie na podczerwień i guziczek w lampce. Guziczka nie ma, a pilot w kluczyku jest na pewno radiowy z czerwoną diodą... Jak nacisnę guzik w kluczyku, dioda mruga, po ok 30 sek przestaje (przycisk wciśnięty cały czas), więc według mnie pilot jest sprawny. Jak dopasować kluczyk do auta, czy ktoś może mi to zdradzić? Naprawdę spędziłem cały dzień przy szukaniu odpowiedzi zanim napisałem ten post.
Dziękuję za uwagę

Ostatnio zmieniony 11 kwie 2013, 14:20 przez stabraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłem do istniejącego tematu.
Powód: Przeniosłem do istniejącego tematu.
Kiedyś Lancia Delta 2.0 16V
Lancia Dedra 1,6 LPG
Kappa '95 2.0 20V
Dziś Lybra 1.9 JTD
Lancia Dedra 1,6 LPG
Kappa '95 2.0 20V
Dziś Lybra 1.9 JTD
Re: Kappa '95 2.0 - problemy z kluczykiem
A czy po ręcznym zaryglowaniu drzwi kierowcy lub pasażera reszta się zamyka? Kappa i zamki to dosyć częsta przypadłość.Notabene prosta w diagnozie i łatwa do usunięcia.
Najczęstszym problemem są silniczki w zamkach,mikrostyki lub zimne luty na centralce zamków.
Wszystko proste do samodzielnej naprawy,oczywiście zakładając że masz jakiekolwiek zdolności manualne i potrafisz trzymać lutownicę
Co do programowania,daj siana
Kup centralkę a,la scyzoryk na alledrogo,zamontuj i masz kluczyk z pilotem i otwieraniem bagażnika w jednym
manual bajecznie prosty,wszystko ładnie na forum opisane 
Najczęstszym problemem są silniczki w zamkach,mikrostyki lub zimne luty na centralce zamków.
Wszystko proste do samodzielnej naprawy,oczywiście zakładając że masz jakiekolwiek zdolności manualne i potrafisz trzymać lutownicę

Co do programowania,daj siana



-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 18
- Rejestracja: 11 kwie 2013, 8:49
- Lokalizacja: Więcbork
Re: Kappa '95 2.0 - problemy z kluczykiem
Dzięki za odpowiedź. Co do zdolności manualnych to nie ma problemu, gdyż jestem elektronikiem. Ale dlaczego mam dać siana z programowaniem? Czy w ogóle jest sposób na to żeby ten kluczyk zaprogramować? Skoro jest fabryczna centralka, to mógłbym spróbować chociaż, gdyby tylko ktoś w końcu powiedział jak to się w przypadku mojego modelu robi... Co do zamków... W jednych drzwiach kluczyk wchodzi, ale nie daje się przekręcić, a w drugich klucz wchodzi do połowy... Od wewnątrz drzwi zamykają się normalnie, wszystkie.
Kiedyś Lancia Delta 2.0 16V
Lancia Dedra 1,6 LPG
Kappa '95 2.0 20V
Dziś Lybra 1.9 JTD
Lancia Dedra 1,6 LPG
Kappa '95 2.0 20V
Dziś Lybra 1.9 JTD
- stabraf
- Administrator
- Posty: 8478
- Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Kappa '95 2.0 - problemy z kluczykiem
Ja podejrzewam, że ktoś wcześniej podmienił stacyjkę i wkładki z nowszej Kappy...chyba w '95 nie było radiówek
Najpierw i tak musisz doprowadzić zamki do stanu poprawnego działania,tzn. jak przekręcisz wkładkę w drzwiach kierowcy i w drzwiach pasażera, mają Ci się zamknąć wszystkie


Najpierw i tak musisz doprowadzić zamki do stanu poprawnego działania,tzn. jak przekręcisz wkładkę w drzwiach kierowcy i w drzwiach pasażera, mają Ci się zamknąć wszystkie

Nick kolegi mówi sam za siebieAlan pisze: Wszystko proste do samodzielnej naprawy,oczywiście zakładając że masz jakiekolwiek zdolności manualne i potrafisz trzymać lutownicę

Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Zeta 2.1 TD Epic FREE

Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
- faraon
- Moderator Globalny
- Posty: 7362
- Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
- Skype: nie używam
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Kappa '95 2.0 - problemy z kluczykiem
Śrubociągstabraf pisze:Nick kolegi mówi sam za siebie




Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE
<<<- klik
Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE



Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
- stabraf
- Administrator
- Posty: 8478
- Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Kappa '95 2.0 - problemy z kluczykiem


Przydałby się jeszcze nitociąg do rozebrania zamków

Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Zeta 2.1 TD Epic FREE

Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 18
- Rejestracja: 11 kwie 2013, 8:49
- Lokalizacja: Więcbork
Re: Kappa '95 2.0 - problemy z kluczykiem
Hehe, może być też "pie.....ny kierowca"
. Rozumiem poczucie humoru Kolegów, ale tu jest problem... Kolejna noc z otwartym autem? Klucze już wchodzą z obydwu stron, popsikałem zamki, ale nie przekręcają się... Proszę o pomoc.

Kiedyś Lancia Delta 2.0 16V
Lancia Dedra 1,6 LPG
Kappa '95 2.0 20V
Dziś Lybra 1.9 JTD
Lancia Dedra 1,6 LPG
Kappa '95 2.0 20V
Dziś Lybra 1.9 JTD
- stabraf
- Administrator
- Posty: 8478
- Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Kappa '95 2.0 - problemy z kluczykiem
No to jest taka możliwość, że ktoś zmienił stacyjkę bez zmiany wkładek w drzwiach
No chyba, że wcześniej zamykałeś normalnie kluczykiem...

Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Zeta 2.1 TD Epic FREE

Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 18
- Rejestracja: 11 kwie 2013, 8:49
- Lokalizacja: Więcbork
Re: Kappa '95 2.0 - problemy z kluczykiem
Nie, auto mam 2 dni dopiero... 

Kiedyś Lancia Delta 2.0 16V
Lancia Dedra 1,6 LPG
Kappa '95 2.0 20V
Dziś Lybra 1.9 JTD
Lancia Dedra 1,6 LPG
Kappa '95 2.0 20V
Dziś Lybra 1.9 JTD
- stabraf
- Administrator
- Posty: 8478
- Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Kappa '95 2.0 - problemy z kluczykiem
Bagażnik z klucza otworzysz??
Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Zeta 2.1 TD Epic FREE

Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 18
- Rejestracja: 11 kwie 2013, 8:49
- Lokalizacja: Więcbork
Re: Kappa '95 2.0 - problemy z kluczykiem
Tak, otwiera się. Z klawisza w schowku nie.
Kiedyś Lancia Delta 2.0 16V
Lancia Dedra 1,6 LPG
Kappa '95 2.0 20V
Dziś Lybra 1.9 JTD
Lancia Dedra 1,6 LPG
Kappa '95 2.0 20V
Dziś Lybra 1.9 JTD
- stabraf
- Administrator
- Posty: 8478
- Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Kappa '95 2.0 - problemy z kluczykiem
Wsiądź do auta i spróbuj zamknąć drzwi tym małym dzyndzlem z napisem lock przy klamce od strony kierowcy, potem od strony pasażera oczywiście przy zamkniętych drzwiach. Jak wsio się będzie zamykało i nie będzieodbijało/otwierało, to zamki masz git i wystarczy dołożyć centralkę z pilotem 
Jak będzie odbijało i nie zamknie, to patrz na klamki i w których dzyndzel się nie będzie ruszał, to tam prawdopodobnie silniczek do wymiany
Pilota radiowego mieć chyba nie powinieneś

Jak będzie odbijało i nie zamknie, to patrz na klamki i w których dzyndzel się nie będzie ruszał, to tam prawdopodobnie silniczek do wymiany

Pilota radiowego mieć chyba nie powinieneś

Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Zeta 2.1 TD Epic FREE

Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 18
- Rejestracja: 11 kwie 2013, 8:49
- Lokalizacja: Więcbork
Re: Kappa - patent na centralny zamek odsłona druga
Pisałem już wyżej, że drzwi jak się je od wewnątrz zamknie to zamykają się wszystkie. Dziwi mnie to że nawet lampka wygląda jak z wersji po lifcie. Jakby ktoś wymieniał stacyjkę to wymieniał by też lampkę w podsufitce? Ja jednak byłbym skłonny spróbować z tym kluczykiem. Tylko czy wie ktoś jak to się robi??
Kiedyś Lancia Delta 2.0 16V
Lancia Dedra 1,6 LPG
Kappa '95 2.0 20V
Dziś Lybra 1.9 JTD
Lancia Dedra 1,6 LPG
Kappa '95 2.0 20V
Dziś Lybra 1.9 JTD
Re: Kappa - patent na centralny zamek odsłona druga
Z programowaniem kluczyków jest jakiś problem... u mnie działa tylko jeden klucz, innego nie mogę zaprogramować, a próbowałem... rocznik 97, też radiowy...
Pozdrawiam
Fotisk
Kappa 2.0 Łódź
Zapraszam do mojego sklepu http://www.nielsen.sklep.pl - dla forumowiczów 10% rabat...
Fotisk
Kappa 2.0 Łódź
Zapraszam do mojego sklepu http://www.nielsen.sklep.pl - dla forumowiczów 10% rabat...