Lancia Code - immobilizer
- Skalniak71
- Forumowicz/ka
- Posty: 501
- Rejestracja: 20 gru 2009, 9:56
- Lokalizacja: Oleśnica
Re: Lancia Code - immobilizer
Dzięki, wczoraj Grzole pomógł mi no i poradzilem sobie, kostki od alarmu były wypięte...
zastanawia mnie tylko tak słaba czułość tego alarmu...mogę biegać po aucie, a on nie włączy się...łapię za klamki to samo,nawet przy otwartej szybie wyciągam cb radio z tunela srodkowego i nic. Dopiero przy odpalaniu lub otworzeniu drzwi/klapy/maski coś się dzieje :/
zastanawia mnie tylko tak słaba czułość tego alarmu...mogę biegać po aucie, a on nie włączy się...łapię za klamki to samo,nawet przy otwartej szybie wyciągam cb radio z tunela srodkowego i nic. Dopiero przy odpalaniu lub otworzeniu drzwi/klapy/maski coś się dzieje :/
Odp: Re: Lancia Code - immobilizer
Masz w podsufitce dwa oczka koło lampki,może są odłączone, bo włączały alarm np.Skalniak71 pisze:Dzięki, wczoraj Grzole pomógł mi no i poradzilem sobie, kostki od alarmu były wypięte...
zastanawia mnie tylko tak słaba czułość tego alarmu...mogę biegać po aucie, a on nie włączy się...łapię za klamki to samo,nawet przy otwartej szybie wyciągam cb radio z tunela srodkowego i nic. Dopiero przy odpalaniu lub otworzeniu drzwi/klapy/maski coś się dzieje :/
Odp: Lancia Code - immobilizer
Mam jeszcze jedno pytanie - jak właściwie działa immobiliser? Czy on jest potrzebny tylko do odpalenia, czy do pracy silnika też?
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czarna
były:
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czarna
były:
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Odp: Lancia Code - immobilizer
Tylko do odpalenia, potem możesz go w kieszeń wsadzić ale następne uruchomieniebichon pisze:Mam jeszcze jedno pytanie - jak właściwie działa immobiliser? Czy on jest potrzebny tylko do odpalenia, czy do pracy silnika też?


Odp: Lancia Code - immobilizer
bichon pisze:Mam jeszcze jedno pytanie - jak właściwie działa immobiliser? Czy on jest potrzebny tylko do odpalenia, czy do pracy silnika też?
Tak na szybko :
Imo łączy się z sterownikiem silnika i wysyła zezwolenie na rozruch silnika.W code1 był kod stały /nie kroczączy/mozliwość skanowania/podsłuchania dialogu pomiędzy transponderem zawartym w kluczyku a puszką imo.W przypadku code2 ,tu już mamy kod kroczączy-teoretycznie niemożliwy do podsłuchu/tylko w teorii/
W praktyce wygląda to tak w code1 wystarczy zczytac kość transpondera do rozwalenia imo.Natomiast w code2 trza napierw dobrac się do imo zczytać kod generujący wymazanie transpondera i potem w miejsce wymazanego podstawić drugi-lub???????????
- Skalniak71
- Forumowicz/ka
- Posty: 501
- Rejestracja: 20 gru 2009, 9:56
- Lokalizacja: Oleśnica
Odp: Re: Lancia Code - immobilizer
Czyli w przypadku grzebania przez otwartą szybę alarm powinien się włączyć? Nie wiem czy taka czułość jest normą czy muszę coś w moim aucie poprawić.argenta67 pisze:Masz w podsufitce dwa oczka koło lampki,może są odłączone, bo włączały alarm np.
Mam wrażenie, że klamki mogę pourywać i wybić szybę i tego gada to nie ruszy... a najważniejsze dla mnie jest to, żeby bronił się "przed aktami wandalizmu" które w weekendy są popularne na mojej ulicy (Dyskoteka). Drugi samochód mam poważnie na masce przerysowany przez właśnie jakiegoś ***** który butem po masce sie przejechał. Dlatego też dobrze by było aby na wstrząsy alarm również odpowiadał...
Odp: Lancia Code - immobilizer
Może trochę nie na temat ale ja dostałem do swojej K tylko 2 "czarne" kluczyki.
Dzwoniłem do ASO i informacje mam rozbieżne:
Pol-Car w Poznaniu twierdzi, że nie ma możliwości "dorobienia" kluczyka master - jedyna możliwość to zakup kompletu kluczyków, wkładek zamków... cena kosmiczna
ADF Auto z Wrocławia twierdzi, że kluczyk matser dorobią za 52 PLN i nie ma z tym żadnego problemu.
Oba serwisy twierdzą, że do mojej K z 1998 nie ma karty kodów?
Dzwoniłem do ASO i informacje mam rozbieżne:
Pol-Car w Poznaniu twierdzi, że nie ma możliwości "dorobienia" kluczyka master - jedyna możliwość to zakup kompletu kluczyków, wkładek zamków... cena kosmiczna
ADF Auto z Wrocławia twierdzi, że kluczyk matser dorobią za 52 PLN i nie ma z tym żadnego problemu.
Oba serwisy twierdzą, że do mojej K z 1998 nie ma karty kodów?
Odp: Lancia Code - immobilizer
dalsze poszukiwania możliwości dorobienia czerwonego kluczyka uświadomiły mi fakt, że 52pln to chyba cena surówki, którą trzeba zakodować - tak twierdzą w większości ASO.
Odp: Lancia Code - immobilizer
A do czego ci czerwony kluczyk, on jest zbędny tak samo jak karty. Code1 już nie wymaga niczego.Gronibart pisze:Może trochę nie na temat ale ja dostałem do swojej K tylko 2 "czarne" kluczyki.
Dzwoniłem do ASO i informacje mam rozbieżne:
Pol-Car w Poznaniu twierdzi, że nie ma możliwości "dorobienia" kluczyka master - jedyna możliwość to zakup kompletu kluczyków, wkładek zamków... cena kosmiczna
ADF Auto z Wrocławia twierdzi, że kluczyk matser dorobią za 52 PLN i nie ma z tym żadnego problemu.
Oba serwisy twierdzą, że do mojej K z 1998 nie ma karty kodów?
Odp: Lancia Code - immobilizer
hmm... w takim razie czegoś chyba nie rozumiem...argenta67 pisze:A do czego ci czerwony kluczyk, on jest zbędny tak samo jak karty. Code1 już nie wymaga niczego.
w ASO w Poznaniu powiedzieli mi, że bez tego kluczyka to kaplica jakby "coś" się stało???
Odp: Lancia Code - immobilizer
Serwis ma prawo powiedzieć ci wszystko ale życie dopiero mówi prawdę. Ja kupiłem Kappę z jednym kluczykiem, tylko jednym czarnym z nie działającym pilotem a teraz mam i działający pilot i kluczyków więcejGronibart pisze:hmm... w takim razie czegoś chyba nie rozumiem...argenta67 pisze:A do czego ci czerwony kluczyk, on jest zbędny tak samo jak karty. Code1 już nie wymaga niczego.
w ASO w Poznaniu powiedzieli mi, że bez tego kluczyka to kaplica jakby "coś" się stało???

Odp: Lancia Code - immobilizer
W ASO straszyli mnie jakąś blokadą nie do zdjęcia bez tego mitycznego czerwonego kluczyka hehehe.argenta67 pisze:Serwis ma prawo powiedzieć ci wszystko ale życie dopiero mówi prawdę. Ja kupiłem Kappę z jednym kluczykiem, tylko jednym czarnym z nie działającym pilotem a teraz mam i działający pilot i kluczyków więcejGronibart pisze:hmm... w takim razie czegoś chyba nie rozumiem...argenta67 pisze:A do czego ci czerwony kluczyk, on jest zbędny tak samo jak karty. Code1 już nie wymaga niczego.
w ASO w Poznaniu powiedzieli mi, że bez tego kluczyka to kaplica jakby "coś" się stało???, wszystko bez karty i mastera.
czyli jak rozumiem mogę spać spokojnie...
dzięki
Odp: Lancia Code - immobilizer
Dobre bajki dla grzecznych dzieciGronibart pisze:W ASO straszyli mnie jakąś blokadą nie do zdjęcia bez tego mitycznego czerwonego kluczyka hehehe.argenta67 pisze:Serwis ma prawo powiedzieć ci wszystko ale życie dopiero mówi prawdę. Ja kupiłem Kappę z jednym kluczykiem, tylko jednym czarnym z nie działającym pilotem a teraz mam i działający pilot i kluczyków więcejGronibart pisze:hmm... w takim razie czegoś chyba nie rozumiem...argenta67 pisze:A do czego ci czerwony kluczyk, on jest zbędny tak samo jak karty. Code1 już nie wymaga niczego.
w ASO w Poznaniu powiedzieli mi, że bez tego kluczyka to kaplica jakby "coś" się stało???, wszystko bez karty i mastera.
czyli jak rozumiem mogę spać spokojnie...
dzięki



Re: Lancia Code - immobilizer
witam wszystkich
.ja kupiłam Lancię Librę z jednym kluczykiem i to z nie działającym pilotem.znalazłam fachmana co doro
bi mi klucz ale nie naprawi pilota,koszt z immobilizerem 250zł,a co z pilotem?

