Lybra 1.9 JTD - błąd P0380?

Awatar użytkownika
Ramzes_II
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 2543
Rejestracja: 02 lis 2009, 0:06
Imię: Dominik
Lokalizacja: Dębica, podkarpackie

Re: Lybra 1.9 JTD - błąd P0380?

Post autor: Ramzes_II » 23 sty 2015, 1:23

Czujnik jest za kołem zębatym wałka rozrządu w głowicy. Wtyk jest tam gdzie Ci Piotr napisał. Widać go bo jest na wierzchu gdy zdejmiesz osłonę silnika z zewnątrz z tyłu silnika nad osłoną rozrządu koło pompy CR.

P.S. chyba nawet osłony nie trzeba ściągać...
Tuning oraz diagnostyka JTD, JTDm, TDI, CDI, HDI ... i HGW :D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166
<<<<<<<<<<<<<<<<<<

bronx
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1842
Rejestracja: 04 lip 2012, 13:09
Lokalizacja: Gliwice

Re: Lybra 1.9 JTD - błąd P0380?

Post autor: bronx » 23 sty 2015, 8:13

za osloną,
sciagac nie trzeba
narysowalem czy mialem.

wyslane z kalkulatora
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

shoy
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 18
Rejestracja: 16 paź 2012, 21:46
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Re: Lybra 1.9 JTD - błąd P0380?

Post autor: shoy » 23 sty 2015, 21:09

Zrobilem zrzut ale niestety za drugim kreceniem, bo nie zauwazylem ze nie logowalo mi za pierwszym:/
https://drive.google.com/file/d/0B0HJJ7 ... sp=sharing

Nastepne bylo jeszcze gorsze
https://drive.google.com/file/d/0B0HJJ7 ... sp=sharing

Na pewno za drugim razem to tez czulem krecilo mniej ochoczo niz za pierwszym wiec na pewno to sie odbilo na obrotach nie wiem jak z cisnieniem

Awatar użytkownika
Ramzes_II
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 2543
Rejestracja: 02 lis 2009, 0:06
Imię: Dominik
Lokalizacja: Dębica, podkarpackie

Re: Lybra 1.9 JTD - błąd P0380?

Post autor: Ramzes_II » 24 sty 2015, 0:46

Za niskie ciśnienie paliwa. Albo leją wtryski, albo pada regulator ciśnienia, albo pada pompa. Do sprawdzania po kolei i wykluczania.
Tuning oraz diagnostyka JTD, JTDm, TDI, CDI, HDI ... i HGW :D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166
<<<<<<<<<<<<<<<<<<

shoy
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 18
Rejestracja: 16 paź 2012, 21:46
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Re: Lybra 1.9 JTD - błąd P0380?

Post autor: shoy » 24 sty 2015, 11:21

Wtryski i pompe mialem sprawdzana pare dni temu u mechaniki ktory sie zajmuje dieslami tylko niby, ale nie byl wstanie mi pomoc wiecej:/ ... czy taka awaria zakladajac wtryski, pompe, regulator ma wlasnie objawia sie problemem z zapaleniem w lekko dodatniej temperaturze? jak ten regulator mozna sprawdzic, jest jakas w miare prosta metoda? bo kwestia tego czujnika polozenia walka rozrzadu to nie jest?

shoy
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 18
Rejestracja: 16 paź 2012, 21:46
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Re: Lybra 1.9 JTD - błąd P0380?

Post autor: shoy » 25 sty 2015, 1:13

Dodam jeszcze rzeczy które dzieją się równolegle i które nie wiem czy moga mieć jakiś związek z odpalaniem
z FESa
- "Air temperature" mam 100 stopni zaraz po odpaleniu, ok?
- mam jakis taki dziwny dzwiek jakby jakiegos lozyska zepsutego(ale nie ciagly tylko przerywany co jakis czas, jakby wibracje takie) tylko na biegu jalowym w okolicach gdzies rozrzadu
- no i nie grzeje mi auta nawet po 50km przejechanych caly czas max dochodzi do 70stopni, wiec pewnie termostat?
Poza tym nie mam zadnych bledow jak podlaczam sie kompem.
Pytanie czy to moze miec tez wplyw na odpalanie? Generalnie jak odpali to auto chodzi prawidlowo, przyspiesza normalnie nic sie poza tym nie dzieje. Po odpaleniu ( zazwyczaj z plaka ) nastepne odpalenia sa tez od reki, chyba ze auto postoi tak powyzej 6h i jest temp tak pare stopni na plusie i w dół. Sory ze tak marudze ale mecze sie z tym dwa lata( dwie zimy ) a wyczerpalem chyba wszystkich mechanikow w okolicy:)

bronx
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1842
Rejestracja: 04 lip 2012, 13:09
Lokalizacja: Gliwice

Re: Lybra 1.9 JTD - błąd P0380?

Post autor: bronx » 26 sty 2015, 8:25

Po pierwsze tak jak pisze Dominik, cieśnie paliwa za niski i ECU nie pozwoli na start.
Ja mechanik sprawdził pompę i nie wie czy regulator dobry ??? ....
Po drugie za niska prędkość rozrusznika !
Regulatora nie sprawdzisz, musisz zmienić na nowy ( sprawny używany).
Zrób teraz na nagrzanym silniku ( termostat masz walniet wiec 70stC) log, ogólna dawka paliwa i loguj ok 120 sec. ( oczywiście wszystko dodatkowo powyłączane, światła dmuchawa fotele radio itp,pracuje tylko silnik i nie wciskamy gazy,hamulca etc)
Szukaj nowego/lub używanego sprawnego regulator - od tego proponuję zacząć !
A w ogóle to skąd jesteś ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”