Kappa - jakie auto następne?

Moderator: stabraf

Awatar użytkownika
brygadzista1
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2675
Rejestracja: 23 lis 2009, 21:48
Imię: Hubert
Lokalizacja: Solec/Wolsztyn/Reklinek

Re: Jakie auto po Kappie

Post autor: brygadzista1 » 05 sty 2012, 19:23

W tych autach to jest tragedia. Wiem bo sam mam Seata... szkoda gadac. Ale w Audi A6 juz tak najgorzej nie jest, sporo egzemplarzy ma skore navi i jakos to wszystko ladnie wyglada i to przez dlugie lata. Nie wiadomo tylko jak to jest z tymi V6 z konca produkcji bo znalezc 1.9TDI ponizej 400tys km graniczy z cudem.
Była:Piękna Lybra 1.9 JTD 115
Tysiące części do modeli: THESIS/LYBRA/PHEDRA/KAPPA oraz inne włoskie marki
SZUKASZ WŁOSKIEGO AUTA? POMOGĘ CI W ZNALEZIENIU ZADBANEGO EGZEMPLARZA
SPROWADZANIE SAMOCHODÓW NA ZAMÓWIENIE - 781952180
WYBIERZ MAILA ZAMIAST PW - it.carczesci@gmail.com

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5431
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Jakie auto po Kappie

Post autor: Tomzik » 05 sty 2012, 19:28

Kiedyś, dawien dawno temu przewieźli mnie na tylnej kanapie 9-5 kombi 2,3 Aero i wnętrze zrobiło na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Ale to była wersja wypasiona.

Moim zdaniem było lepiej niż w Kappie.

A Pastuch nie jest taki zły, uważam, że same plastiki ma nie gorsze niż Kappa.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Paweł87
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 138
Rejestracja: 25 lis 2010, 19:10
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jakie auto po Kappie

Post autor: Paweł87 » 05 sty 2012, 19:45

brygadzista1 pisze:Kamil masz jakis przyklad na 2.5TDi? Bo jest fajne A6 do wziecia za dobra kase w wersji 163KM z 2003 roku. Jakos obrzydza mnie ten silnik. Znajomy mial przez rok 179KM w A6 z czego pol roku auto spedzilo w warsztacie.

Można napewno brać tego 163 km ale za żadne skarby z Multitronickiem, mój ojciec przejeździł nim już jakieś 100 tys, od 145 do 256 tys i zupełnie nic się z nim nie dzieje, rozrząd, olej i jazda, gaz do dechy i ani dymka nie puści tylko że pali średnio 9,5 w mieszanym, gdy 3/4 miasta; Avant Multitronic na kołach 18'' 2002/3

Alan

Re: Jakie auto po Kappie

Post autor: Alan » 05 sty 2012, 20:00

Tomzik pisze:
A Pastuch nie jest taki zły, uważam, że same plastiki ma nie gorsze niż Kappa.
no toś teraz poleciał....aż mnie wór zaswędział...Sorki ale jakość plastiku w passacie jest daremna.Rączki drzwi może nie można tak powyrywać jak w kapiszonie ale zdzierające się zeń powłoki przyprawiają o odrazę i sprawiają wrażenie oblepionych syfem..taki pot i bród. Mówię o B5

Za to B6 ma tak jak Leon mielone butelki PET i kubki po jogurtach...w składzie tapicerki :)

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5431
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Jakie auto po Kappie

Post autor: Tomzik » 05 sty 2012, 20:20

Ludzie, spójrzcie czasem trochę obiektywnie.

Kappa to naprawdę żaden cud wykonania, tworzywa w jej wnętrzu to jakość na średnim poziomie, kompletnie żadna rewelacja. To, że lepiej niż prawie każde inne włoskmie auto z tamtego okresu jeszcze nie świadczy o tym, że jest super. Jeszcze deska jest faktycznie ok (obudowa zegarów), bo jest miękka, ale np ten plastik co jest na drzwiach nie należy do wysokich lotów.

Jeszcze raz napiszę, i niech Cię wór dalej swędzi albo zdejmij klapki z oczu ;) B5 ma porównywalne jakościowo materiały we wnętrzu. To, że z przycisków schodzi lakier to nie wina plastiku, zresztą ponoć ten temat dotyczy także Lybry.

W Kappie też cudów nie ma, albo mam (jak się pewnie zaraz okaże) wybrakowaną wersję, bo końcówki dźwigni kierunkowskazów i wycieraczek kiedy jest zimno robią się lepiące i się zniekształcają, można tam "kulać babole" normalnie...

A tekstem o wyrwaniu uchwytu drzwi sam odpowiedziałeś na pytanie jaka jest jakość Kappy. Chyba jednak wolę wytarty guzik niz wyrwany uchwyt niczym w starej Syrence ;) Wyrwanie jakiegoś elementu we wnętrzu auta przy najzwyklejszym użytku to jest kpina.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Awatar użytkownika
brygadzista1
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2675
Rejestracja: 23 lis 2009, 21:48
Imię: Hubert
Lokalizacja: Solec/Wolsztyn/Reklinek

Re: Jakie auto po Kappie

Post autor: brygadzista1 » 05 sty 2012, 20:27

Alan pisze: no toś teraz poleciał....aż mnie wór zaswędział...Sorki ale jakość plastiku w passacie jest daremna.Rączki drzwi może nie można tak powyrywać jak w kapiszonie ale zdzierające się zeń powłoki przyprawiają o odrazę i sprawiają wrażenie oblepionych syfem..taki pot i bród. Mówię o B5

Za to B6 ma tak jak Leon mielone butelki PET i kubki po jogurtach...w składzie tapicerki :)
Ale za to VW moze sie pochwalic ze przy produkcji samochodow stawia na recykling :lol:

Co do jakosci w B5 to jedyne co mi sie podoba we wnetrzu to niebieskie podswietlanie. A jak widze B6 w tanszych wersjach bez climatronica z panelem wentylacji wzietym od Golfa III to mi sie odechciewa. Te pokretla mają juz 15 lat. No chyba ze staly sie tradycją VW.
Była:Piękna Lybra 1.9 JTD 115
Tysiące części do modeli: THESIS/LYBRA/PHEDRA/KAPPA oraz inne włoskie marki
SZUKASZ WŁOSKIEGO AUTA? POMOGĘ CI W ZNALEZIENIU ZADBANEGO EGZEMPLARZA
SPROWADZANIE SAMOCHODÓW NA ZAMÓWIENIE - 781952180
WYBIERZ MAILA ZAMIAST PW - it.carczesci@gmail.com

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10686
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Jakie auto po Kappie

Post autor: FXX » 05 sty 2012, 20:33

brygadzista1 pisze:Kamil masz jakis przyklad na 2.5TDi? Bo jest fajne A6 do wziecia za dobra kase w wersji 163KM z 2003 roku. Jakos obrzydza mnie ten silnik. Znajomy mial przez rok 179KM w A6 z czego pol roku auto spedzilo w warsztacie.
Wersję 180-konną w A6 ma ojciec kumpla. Kupił to jakieś 4-5 lat temu, a i przebiegów małych nie robi. Ostatnio mieliśmy się okazję widzieć i mało co musiał włożyć w ten samochód poza typową eksploatacją, a to co się psuło i tak nie dotyczyło silnika.
Ba, mam pod ręką przykład, że nawet początkowe wersje robią spore przebiegi. A4 sprowadzone do Polski z przebiegiem 220tys. km - czy prawdziwy czy nie wie tylko poprzedni właściciel, w każdym razie samochód ma już blisko 350tys., owszem jest po regeneracji pompy wtryskowej, która kosztowała - uwaga 400zł :lol: Ocena zużycia wałków - nic niepokojącego się nie dzieje.

A co się działo z Twojego znajomego A6? Całe pół roku był problem z silnikiem? Chyba nie bardzo, bo skoro były by problemy z silnikiem to wymiana/remont i spokój, a nie bujanie się non stop.

Z resztą wystarczy wejść na forum Audi/VW i popytać o te silniki po zmianach.

Odnośnie tych przebiegów to jeśli trudno znaleźć coś poniżej 400tys. km. a to co jest jeszcze jeździ to chyba jednoznacznie wskazuje, że nie jest tak źle.

Tomzik pisze:Ludzie, spójrzcie czasem trochę obiektywnie.

Kappa to naprawdę żaden cud wykonania, tworzywa w jej wnętrzu to jakość na średnim poziomie, kompletnie żadna rewelacja. To, że lepiej niż prawie każde inne włoskmie auto z tamtego okresu jeszcze nie świadczy o tym, że jest super. Jeszcze deska jest faktycznie ok (obudowa zegarów), bo jest miękka, ale np ten plastik co jest na drzwiach nie należy do wysokich lotów.

Jeszcze raz napiszę, i niech Cię wór dalej swędzi albo zdejmij klapki z oczu ;) B5 ma porównywalne jakościowo materiały we wnętrzu. To, że z przycisków schodzi lakier to nie wina plastiku, zresztą ponoć ten temat dotyczy także Lybry.

W Kappie też cudów nie ma, albo mam (jak się pewnie zaraz okaże) wybrakowaną wersję, bo końcówki dźwigni kierunkowskazów i wycieraczek kiedy jest zimno robią się lepiące i się zniekształcają, można tam "kulać babole" normalnie...

A tekstem o wyrwaniu uchwytu drzwi sam odpowiedziałeś na pytanie jaka jest jakość Kappy. Chyba jednak wolę wytarty guzik niz wyrwany uchwyt niczym w starej Syrence ;) Wyrwanie jakiegoś elementu we wnętrzu auta przy najzwyklejszym użytku to jest kpina.
Nie wiem jak jest w Kappie, ale porównując Lybrę z Passatem (czyli nota bene jak najbardziej prawidłowo) to Passat wychodzi blado na tle Lancii. Odchodząca farba, wszędzie twardy plastik o jednakowej powierzchni, pokrętła i przyciski jak z początków lat 90, że już o designie całej deski nie wspomnę. W porównywalnym roczniku mimo również nie porywającej designersko deski, Audi A4 wypada wg mnie lepiej jeśli chodzi o materiały.
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI


Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Awatar użytkownika
brygadzista1
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2675
Rejestracja: 23 lis 2009, 21:48
Imię: Hubert
Lokalizacja: Solec/Wolsztyn/Reklinek

Re: Jakie auto po Kappie

Post autor: brygadzista1 » 05 sty 2012, 20:49

FXX pisze: Wersję 180-konną w A6 ma ojciec kumpla. Kupił to jakieś 4-5 lat temu, a i przebiegów...

A co się działo z Twojego znajomego A6? Całe pół roku był problem z silnikiem? Chyba nie bardzo, bo skoro były by problemy z silnikiem to wymiana/remont i spokój, a nie bujanie się non stop.
Pamietam ze dwa razy pompa poszla (choc to moze wina zlej regeneracji) raz wałki wymienial a na koniec automat zaczal sie je**ć. Mozna sie wkurzyc, dlatego je sprzedal. Podejrzewam jednak ze sprzedal zrobione auto z ktorego ktos pozniej sie cieszyl ale nie moje pieniadze nie moj problem. A6 mi sie podoba nie jest tak ponura jak Passaty i oferuje Quatro w manualu - fajne zestawienie.

Co do porownania Lybry z Passatem powiem tak. Zastanawiałbym sie tylko i wylącznie przy zestawieniu Passat Highline w beżowej skórze i Lybra Buisnes bez Alcantary. Spoglądając na kokpit chyba i tak wygrałaby Lybra.
Była:Piękna Lybra 1.9 JTD 115
Tysiące części do modeli: THESIS/LYBRA/PHEDRA/KAPPA oraz inne włoskie marki
SZUKASZ WŁOSKIEGO AUTA? POMOGĘ CI W ZNALEZIENIU ZADBANEGO EGZEMPLARZA
SPROWADZANIE SAMOCHODÓW NA ZAMÓWIENIE - 781952180
WYBIERZ MAILA ZAMIAST PW - it.carczesci@gmail.com

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10686
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Jakie auto po Kappie

Post autor: FXX » 05 sty 2012, 21:31

brygadzista1 pisze:
FXX pisze: Wersję 180-konną w A6 ma ojciec kumpla. Kupił to jakieś 4-5 lat temu, a i przebiegów...

A co się działo z Twojego znajomego A6? Całe pół roku był problem z silnikiem? Chyba nie bardzo, bo skoro były by problemy z silnikiem to wymiana/remont i spokój, a nie bujanie się non stop.
Pamietam ze dwa razy pompa poszla (choc to moze wina zlej regeneracji) raz wałki wymienial a na koniec automat zaczal sie je**ć. Mozna sie wkurzyc, dlatego je sprzedal. Podejrzewam jednak ze sprzedal zrobione auto z ktorego ktos pozniej sie cieszyl ale nie moje pieniadze nie moj problem. A6 mi sie podoba nie jest tak ponura jak Passaty i oferuje Quatro w manualu - fajne zestawienie.

Co do porownania Lybry z Passatem powiem tak. Zastanawiałbym sie tylko i wylącznie przy zestawieniu Passat Highline w beżowej skórze i Lybra Buisnes bez Alcantary. Spoglądając na kokpit chyba i tak wygrałaby Lybra.
Jeśli dwa razy poszła pompa to prawdopodobnie ktoś schrzanił regenerację. Jedynie dziwią mnie wałki, w tych rocznikach nie było z tym problemu.
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI


Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5431
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Jakie auto po Kappie

Post autor: Tomzik » 05 sty 2012, 23:00

brygadzista1 pisze:Co do jakosci w B5 to jedyne co mi sie podoba we wnetrzu to niebieskie podswietlanie. A jak widze B6 w tanszych wersjach bez climatronica z panelem wentylacji wzietym od Golfa III to mi sie odechciewa. Te pokretla mają juz 15 lat. No chyba ze staly sie tradycją VW.
FXX pisze:Nie wiem jak jest w Kappie, ale porównując Lybrę z Passatem (czyli nota bene jak najbardziej prawidłowo) to Passat wychodzi blado na tle Lancii. Odchodząca farba, wszędzie twardy plastik o jednakowej powierzchni, pokrętła i przyciski jak z początków lat 90, że już o designie całej deski nie wspomnę. W porównywalnym roczniku mimo również nie porywającej designersko deski, Audi A4 wypada wg mnie lepiej jeśli chodzi o materiały.
brygadzista1 pisze:Co do porownania Lybry z Passatem powiem tak. Zastanawiałbym sie tylko i wylącznie przy zestawieniu Passat Highline w beżowej skórze i Lybra Buisnes bez Alcantary. Spoglądając na kokpit chyba i tak wygrałaby Lybra
Panowie, nie róbcie jaj.

Od kiedy to wygląd pokręteł czy brak "klimatronika" (tak na tego fałweja plujecie a sami używacie ich terminologii- ja nie znoszę tego słowa) albo tym bardziej niebieskie podświetlanie (mnie ono zwisa, ładniejsze jest stare, lanciowe zielone :D ) to jest jakość wykończenia :?:

To jest jakość zastosowanych materiałów (a nie ich wygląd) oraz spasowanie elementów. Nawet alcantara nie ma tu nic do rzeczy czy skóra, to jest wersja wyposażeniowa a nie żadna jakość wykonania. Chodzi przede wszystkim o tworzywa, ich strukturę, wytrzymałość na ubiegający czas i kilometry (przy okazji, alcantara słabiutko tu wypada). Czy z czasem nic nie klekota i nie trzeszczy w środku.

Akurat odchodząca farba to też problem Lybry (z przycisków się ściera).

Podsumowując panowie nie mówcie, że Lancia ma super jakość, bo ma alcantarę i deska ładnie wygląda, prooooszę...
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10686
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Jakie auto po Kappie

Post autor: FXX » 05 sty 2012, 23:51

Tomzik pisze:
brygadzista1 pisze:Co do jakosci w B5 to jedyne co mi sie podoba we wnetrzu to niebieskie podswietlanie. A jak widze B6 w tanszych wersjach bez climatronica z panelem wentylacji wzietym od Golfa III to mi sie odechciewa. Te pokretla mają juz 15 lat. No chyba ze staly sie tradycją VW.
FXX pisze:Nie wiem jak jest w Kappie, ale porównując Lybrę z Passatem (czyli nota bene jak najbardziej prawidłowo) to Passat wychodzi blado na tle Lancii. Odchodząca farba, wszędzie twardy plastik o jednakowej powierzchni, pokrętła i przyciski jak z początków lat 90, że już o designie całej deski nie wspomnę. W porównywalnym roczniku mimo również nie porywającej designersko deski, Audi A4 wypada wg mnie lepiej jeśli chodzi o materiały.
brygadzista1 pisze:Co do porownania Lybry z Passatem powiem tak. Zastanawiałbym sie tylko i wylącznie przy zestawieniu Passat Highline w beżowej skórze i Lybra Buisnes bez Alcantary. Spoglądając na kokpit chyba i tak wygrałaby Lybra
Panowie, nie róbcie jaj.

Od kiedy to wygląd pokręteł czy brak "klimatronika" (tak na tego fałweja plujecie a sami używacie ich terminologii- ja nie znoszę tego słowa) albo tym bardziej niebieskie podświetlanie (mnie ono zwisa, ładniejsze jest stare, lanciowe zielone :D ) to jest jakość wykończenia :?:

To jest jakość zastosowanych materiałów (a nie ich wygląd) oraz spasowanie elementów. Nawet alcantara nie ma tu nic do rzeczy czy skóra, to jest wersja wyposażeniowa a nie żadna jakość wykonania. Chodzi przede wszystkim o tworzywa, ich strukturę, wytrzymałość na ubiegający czas i kilometry (przy okazji, alcantara słabiutko tu wypada). Czy z czasem nic nie klekota i nie trzeszczy w środku.

Akurat odchodząca farba to też problem Lybry (z przycisków się ściera).

Podsumowując panowie nie mówcie, że Lancia ma super jakość, bo ma alcantarę i deska ładnie wygląda, prooooszę...
Trochę za bardzo się rozpędziłeś, albo ja nie do końca ująłem dobrze to co miałem na myśli. Mówiąc pokrętła miałem na myśli plastik z którego są wykonane - z takiego samego mam pokrętła w Espero, a to trochę inne półki cenowe.
Poza tym nie wiem dlaczego się uczepiłeś mojej wypowiedzi skoro nie ma w niej ani słowa o alkantarze, skórze itp. a jedynie dodałem do ogólnego obrazu, że design również kiepski.
Nigdzie nie mówię, że Lancia ma super jakość, ale nikt mi nie powie, że Passat ma lepszą jakość materiałów od Lybry i lepsze spasowanie. Trzasnąłem trochę kilometrów Passatem B5 jak i A4 B5, więc porównanie mam. Passat nie dość, że plastiki są twarde, wszędzie gdzie można o jednakowej fakturze, to ich spasowanie jest na poziomie przeciętnym, po 10 latach i nie małym przebiegu dochodzą do uszu trzaski, skrzypienia i tym podobne odgłosy. W A4 tego nie słychać, a jeżeli już to z reguły są to elementy, które ktoś odkręcał lub demontował. Plastiki w A4 są podobne do tych w Passacie, z tym, że w Audi jest więcej różnych wstawek, jak i sam plastik nie jest wszędzie jednakowy. I farba nie schodzi nawet po 350tys. km.
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI


Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Alan

Re: Jakie auto po Kappie

Post autor: Alan » 06 sty 2012, 1:10

Przyczepiłeś się przycisków a ja pisałem o rączkach drzwi z których schodzi jakaś dziwna warstwa co wygląda co najmniej odpychająco.I dotyczy to Golfa IV Passata B5 i Leona. W Lancii takiego badziewia nie znajdziesz.

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5431
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Jakie auto po Kappie

Post autor: Tomzik » 06 sty 2012, 11:39

Bo w Lancii odchodzi cały uchwyt od drzwi :lol:
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Alan

Re: Jakie auto po Kappie

Post autor: Alan » 06 sty 2012, 15:29

Tomzik pisze:Bo w Lancii odchodzi cały uchwyt od drzwi :lol:
Mocna riposta :lol: :lol: :lol:


Niemniej bądź co bądź Kappa ma "plastiki" lepsze :)

Awatar użytkownika
Luckyy
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1389
Rejestracja: 26 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: Mielec/Kraków
Kontakt:

Re: Jakie auto po Kappie

Post autor: Luckyy » 07 sty 2012, 20:29

Tomzik pisze:Ludzie, spójrzcie czasem trochę obiektywnie.

Kappa to naprawdę żaden cud wykonania, tworzywa w jej wnętrzu to jakość na średnim poziomie, kompletnie żadna rewelacja. To, że lepiej niż prawie każde inne włoskmie auto z tamtego okresu jeszcze nie świadczy o tym, że jest super. Jeszcze deska jest faktycznie ok (obudowa zegarów), bo jest miękka, ale np ten plastik co jest na drzwiach nie należy do wysokich lotów.

Jeszcze raz napiszę, i niech Cię wór dalej swędzi albo zdejmij klapki z oczu ;) B5 ma porównywalne jakościowo materiały we wnętrzu. To, że z przycisków schodzi lakier to nie wina plastiku, zresztą ponoć ten temat dotyczy także Lybry.
: nonieee : : nonieee : : nonieee : : nonieee :
Tomzik pisze: W Kappie też cudów nie ma, albo mam (jak się pewnie zaraz okaże) wybrakowaną wersję, bo końcówki dźwigni kierunkowskazów i wycieraczek kiedy jest zimno robią się lepiące i się zniekształcają, można tam "kulać babole" normalnie...
moja kappa ma przejechane 240 000km i nic się tymi końcówkami nie dzieje, pewnie smarowałeś (lub poprzednik) jakimś "błyszczydłem" do deski i stąd ten problem.
Chciałbym, żeby moje kolejne auto też miało takie fajne gumowe końcówki a nie drętwe twarde plastiki ...
Tomzik pisze: A tekstem o wyrwaniu uchwytu drzwi sam odpowiedziałeś na pytanie jaka jest jakość Kappy. Chyba jednak wolę wytarty guzik niz wyrwany uchwyt niczym w starej Syrence ;) Wyrwanie jakiegoś elementu we wnętrzu auta przy najzwyklejszym użytku to jest kpina.
To wina tego, że ktoś przy tych drzwiach grzebał i za mocno dokręcił przez co połamał plastik, samo się nie urywa ;-)
KAPPA 2,4 JTD '98 Obrazek
EXcar Obrazek
V Obrazek

"mBank funkcjonuje w zasadniczym oderwaniu od rzeczywistości bankowej go otaczającej"
/biegły sądowy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”