LPG II gen. w 20V
LPG II gen. w 20V
Od dwóch dni mam LPG z mikserem i jakimis pierdołami w FC20v :
Kontrolka wtrysku się pali non stop ?
Stracił ducha na benzynie i LPG .
Dzisaj miałem problem z odpaleniem .
Raz pali na tyk a raz muszę kręcić i pompować aby utrzymać obroty.
Wolne obroty ma stabilne i ładnie równe na PB i LPG .
Silnik się słabo wkręca .
Po nagłym dodaniu gazu po chwili nabiera obrotów ,po puszczeniu gazu nie gaśnie prawidłowo odbija z wolnych .
Ogólnie kicha jutro jadę na dostrojenie,i dogadanie się odnośnie blosa .
Kontrolka wtrysku się pali non stop ?
Stracił ducha na benzynie i LPG .
Dzisaj miałem problem z odpaleniem .
Raz pali na tyk a raz muszę kręcić i pompować aby utrzymać obroty.
Wolne obroty ma stabilne i ładnie równe na PB i LPG .
Silnik się słabo wkręca .
Po nagłym dodaniu gazu po chwili nabiera obrotów ,po puszczeniu gazu nie gaśnie prawidłowo odbija z wolnych .
Ogólnie kicha jutro jadę na dostrojenie,i dogadanie się odnośnie blosa .
Jurek odszedł od nas na zawsze...
LPG II gen. w 20V
Troszkę racji jest w tym Larry 123 -Po resecie i zostawieniu na tryb benzyna , silnik na PB pracuje normalnie i odpala bez problemu na tyk obrotywolne Ok (tylko świeci wtrysk)i
jak przełaczę na LPG na zapalonym silniku , to też jest normalnie załączy LPG przy 3000 .
Ale jak zgaszę silnik zostawię na LPG (zapala na PB ) i zapalę w tym trybie jest nie dobrze (objawy jak wyżej ) .Po ponownym resecie wszystko powraca do normy (tylko kontrolka nie) .
Ach zapomniałem : Po odpięciu przepływomierza na benzynie nie ma żadnych zmian ,natomiast na LPG nie przekroczy 3000 .
jak przełaczę na LPG na zapalonym silniku , to też jest normalnie załączy LPG przy 3000 .
Ale jak zgaszę silnik zostawię na LPG (zapala na PB ) i zapalę w tym trybie jest nie dobrze (objawy jak wyżej ) .Po ponownym resecie wszystko powraca do normy (tylko kontrolka nie) .
Ach zapomniałem : Po odpięciu przepływomierza na benzynie nie ma żadnych zmian ,natomiast na LPG nie przekroczy 3000 .
Jurek odszedł od nas na zawsze...
LPG II gen. w 20V
Zacznę od odłączenia przepływomierza. W wielu autach silnik pracuje nadal, gdy odłączy sie przepływomierz ale w trybie awaryjnym, na zubożonej mieszance. Jeżeli i tak jest w Twoim, to nie może mieć wysokich obrotów."sloneczna" pisze:Ach zapomniałem : Po odpięciu przepływomierza na benzynie nie ma żadnych zmian ,natomiast na LPG nie przekroczy 3000 .
Co do BLOS'a, to:
1. Dziwię się, że najpierw instalujesz II generację, a dopiero potem chcesz przejść na BLOS. Chcesz zatem zdemontować mikser i odłączyć komputer sterowania gazem. Przyznasz chyba, że to strata, bo instalowałeś coś, co będzie demontowane lub nieczynne. Zwróć też uwagę na to, że parownik powinien mieć znacznie większą wydajność niż w II generacji (ok. 30%).
2. Zerknij w wątki, które założyłem nt instalacji z BLOS'em w mojej Lybrze. Mam problem i to poważny wynikający z tego, że nie mogę zainstalować BLOS'a pomiędzy przepływomierzem, a przepustnicą.
Moja poprzednia LYBRA DEL SOLE.
Nie śmieję się z tych, którzy jeżdżą VW.
Śmieję się z tych, którzy się tym szczycą.
Nie śmieję się z tych, którzy jeżdżą VW.
Śmieję się z tych, którzy się tym szczycą.
- aro
- Klubowicz
- Posty: 1998
- Rejestracja: 29 mar 2006, 0:00
- Imię: Arek
- Lokalizacja: Gorzyczki woj. śląskie
LPG II gen. w 20V
Troche szkoda, że do takiego silniczka dałeś drugą generacje LPG
Ale rozumiem. Ja w dedrze ma tak, że jak silnik jest zimny i jadę na LPG na drugim biegu to jest muł jakich mało, ale po przełączeniu z LPG na benzyne wciska w fotel
U mnie silnik musi się rozgrzać do odpowiedniej temperatury. A gazownik zakładał Tobie odcięcie zapłonu, czy dopływu LPG po przekroczeniu iluś tam obrotów np. 7 tys. lub 7,5 tys.


LPG II gen. w 20V
Aro- na zimnym silniku nie ma mowy ,aby sie przełączył na LPG .
Gdy przekroczy 3000obr zaczyna szybciej pulsować dioda jak temperatura silnika jest zbyt mała dalej powraca i miga czekając na własciwą temp .
Z blosem u mnie nie ma problemu miejsca jest dosyć .
Mam założony filtr stożkowy .
Sekwencja jest trochę za droga aby pakować w ten samochód.
Reduktor mam 165HP .Gdyby na mixie chodziło to w miarę to zostaje .Ale teraz już wiem ,że jednak to nie jest to (ze zbyciem niepotrzebnych części nie będzie kłopotu).
Co do odciecia nie wiem ,jutro sprawdzę .
Co do przepływki to na PB osiąga górną granicę obrotów po mimo odpiecia.Nie odpinałem na uruchomionym silniku (przed i po każdym odpięciu odłączyłem aku).
Myslę ze ustawienia i nowa diagnostyka pomoże.
Gdy przekroczy 3000obr zaczyna szybciej pulsować dioda jak temperatura silnika jest zbyt mała dalej powraca i miga czekając na własciwą temp .
Z blosem u mnie nie ma problemu miejsca jest dosyć .
Mam założony filtr stożkowy .
Sekwencja jest trochę za droga aby pakować w ten samochód.
Reduktor mam 165HP .Gdyby na mixie chodziło to w miarę to zostaje .Ale teraz już wiem ,że jednak to nie jest to (ze zbyciem niepotrzebnych części nie będzie kłopotu).
Co do odciecia nie wiem ,jutro sprawdzę .
Co do przepływki to na PB osiąga górną granicę obrotów po mimo odpiecia.Nie odpinałem na uruchomionym silniku (przed i po każdym odpięciu odłączyłem aku).
Myslę ze ustawienia i nowa diagnostyka pomoże.
Jurek odszedł od nas na zawsze...
LPG II gen. w 20V
Problem rozwiązany .
Uszkodzony przepływomierz ,odłamana blaszka (czy jakto nazwać)
oczywiście ja musiałem kupic .Nie miałem żadnych strzałów ciekawe kto uszkodził przepływ przed oddaniem wszystko było OK (stożek).
I żle założona rura dolotu od spodu nie była założona i opaska ją zdjeła .
Wtrysk nie śwoeci samochód chodzi cacy narazie zostaje mixer.
Uszkodzony przepływomierz ,odłamana blaszka (czy jakto nazwać)
oczywiście ja musiałem kupic .Nie miałem żadnych strzałów ciekawe kto uszkodził przepływ przed oddaniem wszystko było OK (stożek).
I żle założona rura dolotu od spodu nie była założona i opaska ją zdjeła .
Wtrysk nie śwoeci samochód chodzi cacy narazie zostaje mixer.
Jurek odszedł od nas na zawsze...