czy ktos ma kappe 2.0 turbo z gazem ????

Problemy, porady i opinie dotyczące LPG w Naszych Lanciach
Anonymous

czy ktos ma kappe 2.0 turbo z gazem ????

Post autor: Anonymous » 12 kwie 2007, 22:12

witam chciałem sie dowiedziec jak taka kappa bedzie jazdzic z instalacja lpg czy sa jakies problemy z zalozeniem i eksploatacja i jak sie zachowuje silnik z lpg?? prosze o informacje pozdrawiam 8O 8O 8O

Awatar użytkownika
Przemo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 966
Rejestracja: 24 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Kraków

czy ktos ma kappe 2.0 turbo z gazem ????

Post autor: Przemo » 12 kwie 2007, 22:28

Zalezy jaki silnik turbo 16V czy 20V. Ja mam 20V z gazem instalka Prinsa żadnych problemów.
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM :)
Alfa Romeo 145 1.6 TS

KJ
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 223
Rejestracja: 10 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

czy ktos ma kappe 2.0 turbo z gazem ????

Post autor: KJ » 13 kwie 2007, 9:16

Ja mam 16V i też Prinsa. I też zero problemów.
******* KJ ******

Awatar użytkownika
grzesko
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 79
Rejestracja: 27 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

czy ktos ma kappe 2.0 turbo z gazem ????

Post autor: grzesko » 13 kwie 2007, 10:54

o ile koni ma wiecej turbo 20V od 16 V.
Ile wiecej pali benzynki ?
lancia dedra-2.0 8V --91 rok---DESKA DIGITAL--------srodek prawdziwa czarna skora,lampy tylnie wymienione na nowe z modelu 96

Ciagnik .....100 tys , naczepa .....150 =wolne w swieta....bezcenne.

Awatar użytkownika
Łukasz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 446
Rejestracja: 30 gru 2004, 0:00
Lokalizacja: Dąbrowa

czy ktos ma kappe 2.0 turbo z gazem ????

Post autor: Łukasz » 13 kwie 2007, 12:28

"grzesko" pisze:o ile koni ma wiecej turbo 20V od 16 V.
Ile wiecej pali benzynki ?
Katalogowo 16V 205ps a 20V 220ps. 16V to starsza konstrukcja i pali wiecej
Lancia Lybra SW 1.8 16VLX+ Navi
Mercedes C-klase 200 kompresor
Peuegot 307 SW HDI 110ps

Awatar użytkownika
grzesko
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 79
Rejestracja: 27 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

czy ktos ma kappe 2.0 turbo z gazem ????

Post autor: grzesko » 13 kwie 2007, 12:33

"Łukasz" pisze:
"grzesko" pisze:o ile koni ma wiecej turbo 20V od 16 V.
Ile wiecej pali benzynki ?
Katalogowo 16V 205ps a 20V 220ps. 16V to starsza konstrukcja i pali wiecej
Dzieki lukasz to bral bym tylko i wylacznie 20 V :D
lancia dedra-2.0 8V --91 rok---DESKA DIGITAL--------srodek prawdziwa czarna skora,lampy tylnie wymienione na nowe z modelu 96

Ciagnik .....100 tys , naczepa .....150 =wolne w swieta....bezcenne.

Awatar użytkownika
Przemo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 966
Rejestracja: 24 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Kraków

czy ktos ma kappe 2.0 turbo z gazem ????

Post autor: Przemo » 13 kwie 2007, 15:41

W 20V jest tez mniejsza turbodziura, ja jej wogóle nie zauważam. Silniki 20V były montowane po liftingu w 1998 roku.
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM :)
Alfa Romeo 145 1.6 TS

Anonymous

czy ktos ma kappe 2.0 turbo z gazem ????

Post autor: Anonymous » 13 kwie 2007, 17:32

koszt takiej instalacji gazowej do 20V to w jakie granicy sie miesci :roll: :roll: :roll:

Awatar użytkownika
Przemo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 966
Rejestracja: 24 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Kraków

czy ktos ma kappe 2.0 turbo z gazem ????

Post autor: Przemo » 13 kwie 2007, 18:17

Instalacja firmy PRINS obecnie około 5500 zł. Tylko nieliczne zakłady ją montują. :!: Ja płaciłem mniej, ale zakładałem rok temu. Od tej pory żadnych problemów, żadna kontrolka się nie świeci, taka sama moc zarówno na benzynie jak i na gazie.
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM :)
Alfa Romeo 145 1.6 TS

Awatar użytkownika
vazyl
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 65
Rejestracja: 09 lut 2007, 0:00
Lokalizacja: Przemyśl

czy ktos ma kappe 2.0 turbo z gazem ????

Post autor: vazyl » 13 kwie 2007, 18:37

Podepne się pod temat, ponieważ moje 2.0T jest takie samo jak w Kappie. Jaką polecacie instalacje do tego silniczka?
----- > Yippe-ki-yay motherfucker im out of order < -----

Awatar użytkownika
wujekp
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6903
Rejestracja: 03 paź 2006, 0:00
Lokalizacja: Kraków

czy ktos ma kappe 2.0 turbo z gazem ????

Post autor: wujekp » 13 kwie 2007, 22:12

"Przemo" pisze:Instalacja firmy PRINS obecnie około 5500 zł. Tylko nieliczne zakłady ją montują. :!: Ja płaciłem mniej, ale zakładałem rok temu. Od tej pory żadnych problemów, żadna kontrolka się nie świeci, taka sama moc zarówno na benzynie jak i na gazie.
Jeśli chodzi o porównanie benzyna-gaz to subiektywnie nie widzę różnicy. Ale wydruk z hamowni mówi jasno: moc maksymalna jest u mnie około 10% mniejsza na gazie. Ale przecież na co dzień jeździ się momentem, a nie mocą (nie pamiętam jak to z momentem, a nie mam teraz pod ręką wydruku), a poza tym przy tym silniku jest jednak zapas mocy :-)
Pozdrawiam
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8

Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW :)

Awatar użytkownika
Przemo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 966
Rejestracja: 24 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Kraków

czy ktos ma kappe 2.0 turbo z gazem ????

Post autor: Przemo » 13 kwie 2007, 22:59

A jaką masz instalkę, firma?? Masz listwę na 5 cylindrów czy na 6 i jedną dziurę zaślepioną?mój komputer od gazu czerpie tylko informacje z komputera benzynowego.
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM :)
Alfa Romeo 145 1.6 TS

Awatar użytkownika
wujekp
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6903
Rejestracja: 03 paź 2006, 0:00
Lokalizacja: Kraków

czy ktos ma kappe 2.0 turbo z gazem ????

Post autor: wujekp » 14 kwie 2007, 21:19

"Przemo" pisze:A jaką masz instalkę, firma?? Masz listwę na 5 cylindrów czy na 6 i jedną dziurę zaślepioną?mój komputer od gazu czerpie tylko informacje z komputera benzynowego.
Instalacja Landi Renzo Omegas. Co do listwy to nie wiem, musiałbym dokładniej się przyjrzeć.
Wygrzebałem ten wydruk, jak Cię interesuje (wartości wg DIN):
Benzyna: moc max. 203 KM, moment max. 306 Nm
Gaz: : moc max. 181 KM, moment max. 266 Nm
Pozdrawiam
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8

Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW :)

Awatar użytkownika
Łukasz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 446
Rejestracja: 30 gru 2004, 0:00
Lokalizacja: Dąbrowa

czy ktos ma kappe 2.0 turbo z gazem ????

Post autor: Łukasz » 15 kwie 2007, 9:51

"wujekp" pisze:
"Przemo" pisze:A jaką masz instalkę, firma?? Masz listwę na 5 cylindrów czy na 6 i jedną dziurę zaślepioną?mój komputer od gazu czerpie tylko informacje z komputera benzynowego.
Instalacja Landi Renzo Omegas. Co do listwy to nie wiem, musiałbym dokładniej się przyjrzeć.
Wygrzebałem ten wydruk, jak Cię interesuje (wartości wg DIN):
Benzyna: moc max. 203 KM, moment max. 306 Nm
Gaz: : moc max. 181 KM, moment max. 266 Nm
No no spadki nie male :? Z moich obserwcji wynika, ze na lpg bardziej zanika moment obrotowy niz moc silnika. Widzialem shamowane auta ktore mialy wieksza moc na lpg niz na pb.
Lancia Lybra SW 1.8 16VLX+ Navi
Mercedes C-klase 200 kompresor
Peuegot 307 SW HDI 110ps

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: LPG :::”