
P.S. w obudowie filtra powietrza jest dziura którą autko zasysa sobie powietrze czy powinna być jeszcze jakaś część dołączona do tej puszki?? bo ja nie mam nic, a nie wiem czy czegoś mi nie wysadziło

ja mam koło 800 na gazie i na benzynie. tylko właśnie w moim przypadku to jest dziwne że na gazie stoją prościutko jak drut, jak przez chwile potrzymam kappiszona na około 2000 to już wszystko jest w porządku tylko zaraz po odpaleniu potrafi zgasnąć tak jak by się za wcześnie ssanie odłączało i komputer nie mógł sobie z tym poradzić, do tego zauważyłem wczoraj że jak leciutko dodam gazu tak tylko jak się luz kończy to się dławi, jak dodam od razu ciut więcej to jest w porządku, niby nie uniemożliwia to jazdy ale wkurza"DJMordziak" pisze:mi też na gazie delikatnie falują a wogule to jakie powinny byc wolne obroty w kappie? moi stoją na 500obr to chyba mało troche co???
Dziura w obudowie?, tam chyba nie powinno być dziury..."Boorek" pisze: P.S. w obudowie filtra powietrza jest dziura którą autko zasysa sobie powietrze czy powinna być jeszcze jakaś część dołączona do tej puszki?? bo ja nie mam nic, a nie wiem czy czegoś mi nie wysadziło
kurcze juz sam nie wiem wydaje mi się że na początku pali na 4 cylindry bo dziwnie śmierdzi benzyną i słychać takie jakby strzały w okolicach tłumika być może to nie spalona benzyna. Jutro mam wycieczke około 1000 km i obawiam się czy nie będę musiał wracać na lawecie czego bardzo bym nie chcial"sanchez" pisze:Dziura w obudowie?, tam chyba nie powinno być dziury..."Boorek" pisze: P.S. w obudowie filtra powietrza jest dziura którą autko zasysa sobie powietrze czy powinna być jeszcze jakaś część dołączona do tej puszki?? bo ja nie mam nic, a nie wiem czy czegoś mi nie wysadziło, sprawdź szczelność koniecznie, ja też miałem strzał i objawy były po nim takie same, okazało się że rozsadziło mi tłumik szmerów i dostawał lewe powietrze. Ale u mnie zawsze skakały jak nie trzymałem go na wyższych obrotach. Obroty mogą skakać jak jest nieszczelność w układzie dolotowym.
ale zastanawia mnie że takie objawy są tylko zaraz po odpaleniu jak chwile pochodzi już jest wszystko w porządku, a zaraz po odpaleniu poniżej 4000 tys nie da się jechać bo gaśnie i tak jak by strzelało na benzynie w okolicach katalizatora podejrzewam że to może być niespalone paliwo tylko co ono tam robi??"makek" pisze:Witam.
Konstrukcje instalacji mogą być różne, ale w drugiej generacji pewnie jest jakieś zabezpieczenie eksplozyjne (też są różne). Jeżeli takie zabezpieczenie się nie zamknie, lub uszkodzi, a znajduje się ono za przepływomierzem to takie są właśnie objawy pracy silnika na benzynie. Często jest montowany mikser z klapką eksplozyjną i opaską gumową, guma przy strzale się uchyla i redukuje ciśnienie, zdarza się, że taka gumka nie wraca na swoje miejsce lub się rozrywa, wówczas silnik zasysa fałszywe powietrze z pominięciem filtra i przepływomierza.