Kappa - jak wymienić filtry
- delliver
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 08 maja 2007, 0:00
- Lokalizacja: Kraków
Kappa - jak wymienić filtry
Chciałem zapytać o pewną rzecz mianowicie:
Miałem niedawno taki problem że niemogłem odpalić samochodu (Lancia Kappa 2,4TD 1997r.). Niewiedziałem dlaczego niechce palić ale nawet nie chciał kręcic rozrusznikiem, więc podładowałem akumulator.
Po naładowaniu zaczął kręcić rozrusznikiem, ale dalej nie chciał palić. Wtedy zauważyłem że lampka od immobilaizer nie gaśnie w pozycji MAR na stacyjce tylko się cały czas świeci (to jest auto niedawno sprowadzone z włoch i w infocenter wyświetla sie wymianę wszystkiego za 0km) I tu nasuwa się pytanie czy komputer odcina zapłon poprzez immo po przejechaniu iluś kilometrów po przeglądzie wskazanym przez infocenter?
Bo później zrobiłem tak, że odłączyłem całkiem akumulator żeby zresetować komputer i odpalił od kopyta.
Nie wiem co teraz zrobić czy jechać do ASO wymieniać płyny i filtry czy powymieniać to samemu i zresetować "inspekcje" serwisową ręcznie przez infocenter.
Jakie Wy macie z tym doświadczenia i czy jeździcie do serwisów czy wymieniacie we własnym zakresie?
P.S.
Acha i wyświetla mi sie w infocenter taki komunikat Engine system controll failture (usterki układu kontrolnego silnika)
Czy ktoś wie o czym świadczy ten komunikat i jak to naprawić?
Miałem niedawno taki problem że niemogłem odpalić samochodu (Lancia Kappa 2,4TD 1997r.). Niewiedziałem dlaczego niechce palić ale nawet nie chciał kręcic rozrusznikiem, więc podładowałem akumulator.
Po naładowaniu zaczął kręcić rozrusznikiem, ale dalej nie chciał palić. Wtedy zauważyłem że lampka od immobilaizer nie gaśnie w pozycji MAR na stacyjce tylko się cały czas świeci (to jest auto niedawno sprowadzone z włoch i w infocenter wyświetla sie wymianę wszystkiego za 0km) I tu nasuwa się pytanie czy komputer odcina zapłon poprzez immo po przejechaniu iluś kilometrów po przeglądzie wskazanym przez infocenter?
Bo później zrobiłem tak, że odłączyłem całkiem akumulator żeby zresetować komputer i odpalił od kopyta.
Nie wiem co teraz zrobić czy jechać do ASO wymieniać płyny i filtry czy powymieniać to samemu i zresetować "inspekcje" serwisową ręcznie przez infocenter.
Jakie Wy macie z tym doświadczenia i czy jeździcie do serwisów czy wymieniacie we własnym zakresie?
P.S.
Acha i wyświetla mi sie w infocenter taki komunikat Engine system controll failture (usterki układu kontrolnego silnika)
Czy ktoś wie o czym świadczy ten komunikat i jak to naprawić?
Ostatnio zmieniony 28 gru 2009, 17:32 przez Taz, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Zmieniłem tytuł tematu.
Powód: Zmieniłem tytuł tematu.
Lokuj swoje pieniądze w alkoholu... tam są najbardziej oprocentowane!!! 

Problem z inspekcją infocenter i serwisem
Witam
Spróbuj wymienić baterie w kluczyku lub jak masz drugi kluczyk to spróbuj tym drugim, jeżeli masz taką diodę między środkowymi nawiewami i ona nie gaśnie to nie załapał immobilizer i wtedy dokładnie ten błąd wyświetla.
Pozdrawiam
Spróbuj wymienić baterie w kluczyku lub jak masz drugi kluczyk to spróbuj tym drugim, jeżeli masz taką diodę między środkowymi nawiewami i ona nie gaśnie to nie załapał immobilizer i wtedy dokładnie ten błąd wyświetla.
Pozdrawiam
Kappa SW 2.4 TDS 96r.
tel. 695677255
tel. 695677255
Re: Problem z inspekcją infocenter i serwisem
Nie ma to znaczenia. Te wartości podawane w infocenter mają wyłącznie charakter informacyjny. Zresztą świadczy o tym fakt że możesz je zresetować sam bez żadnego ustrojstwa."delliver" pisze:(to jest auto niedawno sprowadzone z włoch i w infocenter wyświetla sie wymianę wszystkiego za 0km) I tu nasuwa się pytanie czy komputer odcina zapłon poprzez immo po przejechaniu iluś kilometrów po przeglądzie wskazanym przez infocenter?
Można i tak można i takNie wiem co teraz zrobić czy jechać do ASO wymieniać płyny i filtry czy powymieniać to samemu i zresetować "inspekcje" serwisową ręcznie przez infocenter.( jest to opisane tutaj www.epc-auto.pl/crack/inspekcja.doc)

W Lancia Team.A filtry do mojej Kappy znalazłem tutaj http://allegro.pl/item195923083_filtr_o ... a_jtd.html
Filtr powietrza wymieniłem sobie sam, przeciwpyłkowy wymienili mi przy okazji przeglądu klimy, a oleju przy wymianie oleju. Nie przyszło mi do głowy żeby z tym jechać do ASO.Jakie Wy macie z tym doświadczenia i czy jeździcie do serwisów czy wymieniacie we własnym zakresie?

A kupiłem sobie podobny zestawik filtrów

Pozdrawiam
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW

- delliver
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 08 maja 2007, 0:00
- Lokalizacja: Kraków
Problem z inspekcją infocenter i serwisem
Dzięki wujekp za wyczerpującą odpowiedź. Zakupiłem jednak te filtry na allegro i jak tylko dojdą to spróbuje sam to wszystko powymieniać.
A mam jeszcze pytanie, bo słyszałem że w dieslu jest przy filtrze paliwa odprowadzenie wody, którą trzeba co jakiś czas upuszczać. Co wiecie na ten temat? Co ile trzeba to robić?
Pozatym czy jak się wymienia filtr paliwa to czy nie zapowietrzy się wtedy układ? Jak to prawidłowo zrobić?
A mam jeszcze pytanie, bo słyszałem że w dieslu jest przy filtrze paliwa odprowadzenie wody, którą trzeba co jakiś czas upuszczać. Co wiecie na ten temat? Co ile trzeba to robić?
Pozatym czy jak się wymienia filtr paliwa to czy nie zapowietrzy się wtedy układ? Jak to prawidłowo zrobić?
Lokuj swoje pieniądze w alkoholu... tam są najbardziej oprocentowane!!! 

Problem z inspekcją infocenter i serwisem
Jest szansa że dostaniesz je następnego dnia po przelewie. To solidna firma"delliver" pisze:Zakupiłem jednak te filtry na allegro i jak tylko dojdą to spróbuje sam to wszystko powymieniać.

Nigdy nie miałem klekota to nie wiem, ale było chyba kilka razy o tym na forum. Zapytaj kolegi Szukaj.A mam jeszcze pytanie, bo słyszałem że w dieslu jest przy filtrze paliwa odprowadzenie wody, którą trzeba co jakiś czas upuszczać. Co wiecie na ten temat? Co ile trzeba to robić?
Pozatym czy jak się wymienia filtr paliwa to czy nie zapowietrzy się wtedy układ? Jak to prawidłowo zrobić?

Pozdrawiam
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW

- delliver
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 08 maja 2007, 0:00
- Lokalizacja: Kraków
Problem z inspekcją infocenter i serwisem
Kolega "Szukaj" powiedział http://lanciapolska.org/modules.php?nam ... highlight=
Tam gość opisuje że zalał tylko filtr paliwa olejem napędowym i zakręcił a autko odpaliło mu bez problemu. Drugi znowy zaczyna straszyć że trzeba jednak coś odpowietrzyć, aleja zrobie jednak tak jak ten gość wcześniej radził. Zaleje filtr tylko paliwem i po zakręceniu odpale żeby jak powietrze sie dostanie to silnik spali.
Mam nadzieje że wszystko będzie w porzo
pozdrawiam
Tam gość opisuje że zalał tylko filtr paliwa olejem napędowym i zakręcił a autko odpaliło mu bez problemu. Drugi znowy zaczyna straszyć że trzeba jednak coś odpowietrzyć, aleja zrobie jednak tak jak ten gość wcześniej radził. Zaleje filtr tylko paliwem i po zakręceniu odpale żeby jak powietrze sie dostanie to silnik spali.
Mam nadzieje że wszystko będzie w porzo
pozdrawiam
Lokuj swoje pieniądze w alkoholu... tam są najbardziej oprocentowane!!! 
