N.Delta-swap z 1.6 na 2.0

Wszystko na temat tuningu [zarówno mechanicznego jak i optycznego] najpiękniejszych aut na świecie...Forum jest tylko dla zasady, bo któż chciałby tuningować takie auta...:)
dawidson

N.Delta-swap z 1.6 na 2.0

Post autor: dawidson » 07 lip 2007, 15:31

Przerbial ktos ten temat? Sprawa strasznie ciezka do ogarniecia?

Awatar użytkownika
schab
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 819
Rejestracja: 29 maja 2006, 0:00
Lokalizacja: Radziszów k. Krakowa

Re: N.Delta-swap z 1.6 na 2.0

Post autor: schab » 09 lip 2007, 16:21

"dawidson" pisze:Przerbial ktos ten temat? Sprawa strasznie ciezka do ogarniecia?
Bezsens !
Zostaje ci tylko "opakowanie " - do wymiany , oprócz silnika , wraz z całym osprzętem ( wiązka , wszystkie czujniki , komputer ) skrzynia biegów z półosiami i przegubami , zwrotnice z piastami , tarczami i zaciskami . Z drobiazgów : chłodnica , obudowa filtra powietrza , poduszki pod silnik i skrzynię ,cięgna do wybierania biegów .
Oprócz zakupu wszystkiego działającego ( już spory problem ) jest i drugi : kto , gdzie i ZA ILE ci to zrobi , żeby zadziałało ?
Ogólnie : prościej , szybciej , pewniej , taniej ( niepotrzebne skreślić ) będzie kupić Deltę 2,0 , a sprzedać 1,6 !
Kiedyś: 3 Zastavy 1100; 4xFiat Ritmo (65, 85, 90, 100); Fiat 126; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo 1,1; Tempra SW 4x4; Brava 1,6 16V; Dedra SW 2,0 16V , Dedra SW 1,8 8V; Delta 1,6 16V, Lancia Y 1,4; Alfa 156 2,0 JTS
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4

dawidson

N.Delta-swap z 1.6 na 2.0

Post autor: dawidson » 11 lip 2007, 21:45

nie jest to takie bezsensowne gdy mamy malo przechodzona bude ;)
problmem jest to, ze nic nie mgoe znaesc 2.0 w sensownym stanie i z sensownym przebiegiem. Najczesciej w atrakcyjnej cenie sa tylko mcno poobijane i majace nastukane ponad 200tys km egzemplarze.

W kazdym razie dziekuje za rade :)

bogoosch
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 7
Rejestracja: 13 cze 2007, 0:00
Lokalizacja: Warszawa-Reguły

N.Delta-swap z 1.6 na 2.0

Post autor: bogoosch » 13 lip 2007, 9:42

zależy jaki budżet chcesz przeznaczyc na calą impreze, niestety swapy mają to do siebie że po zrobieniu dokladnego kosztorysu (ile poszczególne czesci plus robocizna) zwykle dochodzi 50% - zawsze dochodzą jakieś niespodzianki. jeśli swap ma ci dac tylko przyrost mocy i na tym chcesz poprzestać to jak dla mnie skórka za wyprawke, jesli natomiast ma to byc pierwszy krok w tunning auta to ja bym kupil "ćwiartke" caly przód i nie przejmowal sie az tak bardzo przebiegiem, sprawdzic czy silnik gra jak nalezy i swapowac, poźniej apetyt rośnie wraz z przyrostem mocy, pomysły na utrubienie, doprężanie kucie etc. ja mialem plan na takiego swapa na 300KM docelowo z zaszczepieniem napędu od integralki tylko że jak przymierzylem sie do wstępnego budzetu to wychodzi przedzial 15-20 tysiecy. na razie to duzo za duzo i bardziej sie sklaniam w strone oryginalnej integralki.
szukaj namiaru na użytkownika "spevo", kolega ma doświadczenie z lanciami i troche rozeznania w rynku, powiedzial ze ten warsztat jest godny uwagi

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Tuning :::”