dziwna regulacja

Problemy, porady i opinie dotyczące LPG w Naszych Lanciach
Awatar użytkownika
kretekpodnietek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 478
Rejestracja: 11 paź 2007, 0:00
Lokalizacja: przeworsk

dziwna regulacja

Post autor: kretekpodnietek » 11 paź 2007, 16:54

witam!
mam lancie delte 1.8 8v i instalacje gazową 2 generacji, reduktor tomasetto i troche dużo paliła, na trasie najmniej to 11 l. w mieście około 14-15l. więc zmieniłem filtr gazu i membrany w reduktorze i mam taki problem, silnik jest niewrażilwy na regulacje, tzn mam mała i dużą śrubkę na reduktorze, mogę obydwie wkręcić do końca i silnik dalej chodzi 8O nie badałem go na analizatorze spalin, ale jak ktoś ma taki reduktor i wie od czego są te śrubki niech sie podzieli informacją.
Lancia nuova delta 1.8 8v LPG 1994r

Pozdrawiam Łukasz

Boorek

dziwna regulacja

Post autor: Boorek » 11 paź 2007, 22:06

jeśli masz instalacje II gen to powinieneś mieć silniczek krokowy połączony z mikserem (tym na dolocie)i parownikiem a także komputerem i to właśnie komputer steruje dawka paliwo i żeby ją przeregulować konieczne jest podpięcie do komputera i specjalny program do Twojej instalacji, może sie też zdarzyc tak że w miejscu silniczka masz zwykłą śróbę (gorsze rozwiązanie) wtedy komputer nie steruje dawką paliwa tylko gaz płynie cały czas podobna dawką do silnika. Podsumowując musisz poszukać silniczka/sróby na drodze od reduktora do dolotu. Sróba przynajmniej jedna słóży do rwgulacji wolnych obrotów, jednak nie wiem która to może być. Pozdrawiam

tao-88

dziwna regulacja

Post autor: tao-88 » 11 paź 2007, 22:10

śrubka na kluczyk "imbus" podajrze 5 kontny służy do regulacji pozycji membrany a taka wystająca którą możesz obracać w palcach do wolnych obrotów.

Awatar użytkownika
kretekpodnietek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 478
Rejestracja: 11 paź 2007, 0:00
Lokalizacja: przeworsk

dziwna regulacja

Post autor: kretekpodnietek » 12 paź 2007, 9:18

http://autokacik.pl/files/276102589-reduktor.gif[/img]

mam taki redutor. srubka zaznaczona na zielono jest z iglicą, a ta na czerwono steruje położeniem membrany (wiem bo rozbierałem). Byłem u pewnego gazownika u siebie podpiął go do laptopa i niby wyregulował... z tym że nie wgrywał nowego programu, tylko robił to na napięcie na sondzie i liczbe kroków w silniczku. wziął 30 pln. a w sumie i tak popróbowałem w domu.. więc jeżeli wkręce obie śruby do oporu silnik chodzi jakby nigdy nic.. i wtedy zgłupiałem, jak znajde chwile czasu to rozbiore to cudo jeszcze raz, może coś przeoczyłem, a co do sterowania wolnymi obrotami, to chyba największe znaczenie ma tutaj silnik krokowy na przepustnicy (moim zdaniem) i też szykuje sie do jego wymiany bo przycina. jeżeli dorwę aparat to zrobie fotorelacje z regeneracji reduktora :D
Lancia nuova delta 1.8 8v LPG 1994r

Pozdrawiam Łukasz

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: LPG :::”