Automatyczny wyłącznik pompy paliwa
- kretekpodnietek
- Forumowicz/ka
- Posty: 478
- Rejestracja: 11 paź 2007, 0:00
- Lokalizacja: przeworsk
Automatyczny wyłącznik pompy paliwa
Witam!
mianowicie, wyłącznik pompy paliwa jest to zwykły przekaźnik rozwierny, który można kupić w każdym sklepie motoryzacjnym. podłaczenie banalne, wpinamy cewke przekaźnika pod cewke elektromagnesu w butli od gazu, przecinamy kabel od zasilania pompy i podlączamy go do styków które sie rozwierają po włączeniu przekaźnika i to cała filozofia.
nie wiem czy to było poruszane na tym forum, ale dziś zrobiłem tak w swojej delcie i działa jak marzenie.
pozdrawiam
mianowicie, wyłącznik pompy paliwa jest to zwykły przekaźnik rozwierny, który można kupić w każdym sklepie motoryzacjnym. podłaczenie banalne, wpinamy cewke przekaźnika pod cewke elektromagnesu w butli od gazu, przecinamy kabel od zasilania pompy i podlączamy go do styków które sie rozwierają po włączeniu przekaźnika i to cała filozofia.
nie wiem czy to było poruszane na tym forum, ale dziś zrobiłem tak w swojej delcie i działa jak marzenie.
pozdrawiam
Lancia nuova delta 1.8 8v LPG 1994r
Pozdrawiam Łukasz
Pozdrawiam Łukasz
Automatyczny wyłącznik pompy paliwa
a jak ktoś nie ma lutownicy albo mu sie nie chce bawic w szukanie przekaźników to na allegro mozna nabyc za ok 16zł wyłacznik który wpina się w miejsce bezpiecznika pompy(specjalna wtyczka) i dwa kable pod elektro zawór gazowy....ma nawet sygnalizację pracy pompy diodą 

Lancia Delta 1,6 ie 8V 75KM 835C1000 -moja
Lancia Y 1,2 60KM -ojca
Lancia Y 1,1 8V 54KM- dziadka....
Lancia Y 1,2 60KM -ojca
Lancia Y 1,1 8V 54KM- dziadka....
Automatyczny wyłącznik pompy paliwa
Panowie a w czym wam przeszkadza to że pompa pracuje podczas jazdy na gazie? Jeżeli wyłączycie pompę paliwa podczas jazdy na gazie to dopiero zaczną się wam problemy z wtryskami pompą i regulatorem ciśnienia. A wystarczy zatankować paliwo do zbiornika i utrzymywać stan około 1/2 zbiornika i jest święty spokój
Automatyczny wyłącznik pompy paliwa
problem w tym 1/2 zbiornika przykładowo co miesiąc.......fundusze.....i brak wolnych środków w życiu studenta.....
A prawda jest taka ,że jakby było mnie stać na jazdę na benzynie w życiu bym nie założył gazu.......

Lancia Delta 1,6 ie 8V 75KM 835C1000 -moja
Lancia Y 1,2 60KM -ojca
Lancia Y 1,1 8V 54KM- dziadka....
Lancia Y 1,2 60KM -ojca
Lancia Y 1,1 8V 54KM- dziadka....
Automatyczny wyłącznik pompy paliwa
"cwynarx" pisze:problem w tym 1/2 zbiornika przykładowo co miesiąc.......fundusze.....i brak wolnych środków w życiu studenta.....A prawda jest taka ,że jakby było mnie stać na jazdę na benzynie w życiu bym nie założył gazu.......
No tak ale jeżeli jeździsz na gazie to połowa zbiornika wystarczy na bardzo długo. Jeżeli wysiądą wtryski lub pompka ( a bez nich nie odpalisz samochodu) to koszt wymiany jest znacznie większy niż raz na jakiś czas uzupełnienie paliwa w zbiorniku.
Automatyczny wyłącznik pompy paliwa
zdaje sobie z tego sprawę...nie jest to też tak, że nie jeżdżę na benzynie wcale....jak mi zabraknie gazu to przegonie wtedy ją z 20-30km na benie średnio raz na dwa tygodnie...zdaje sobie sprawę z możliwości zapieczenia wtrysku itd....a wyłacznik zamontowałem głownie z obawy o spalenie tej pompy z powodu niewystarczającego chłodzenia-czytaj lanie za 50zł w miesiącu benzyny.....
Lancia Delta 1,6 ie 8V 75KM 835C1000 -moja
Lancia Y 1,2 60KM -ojca
Lancia Y 1,1 8V 54KM- dziadka....
Lancia Y 1,2 60KM -ojca
Lancia Y 1,1 8V 54KM- dziadka....
Automatyczny wyłącznik pompy paliwa
a i jeszcze chodzi mi o to że paliw w baku też się starzeje wiec warto bylo by wyjeździć te 1/2 zbiornika w miesiącu.....Zgodzę sie z tobą w każdym słowie tak w nawiasie...
Lancia Delta 1,6 ie 8V 75KM 835C1000 -moja
Lancia Y 1,2 60KM -ojca
Lancia Y 1,1 8V 54KM- dziadka....
Lancia Y 1,2 60KM -ojca
Lancia Y 1,1 8V 54KM- dziadka....
- Piszczyk
- Klubowicz
- Posty: 918
- Rejestracja: 19 sie 2007, 0:00
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: opole lubelskie
Automatyczny wyłącznik pompy paliwa
nie polecam odcinania pompy paliwa w trakcie jazdy na LPG (spaliłem tak jedną a jeden wtrysk się zastał)
nie ma szans żeby się przegrzała - paliwo cały czas krąży w przewodach bez względu czy jedziemy na gazie czy benzynie - po uzyskaniu odpowiedniego ciśnienia zawór popuszcza automatycznie (ten na końcu szyny doprowadzającej paliwo do wtrysków)
Fakt - trzeba pilnować min 1/3 stanu paliwka w baku
Ale nikt nie powiedział że życie studenta będzie łatwe
nie ma szans żeby się przegrzała - paliwo cały czas krąży w przewodach bez względu czy jedziemy na gazie czy benzynie - po uzyskaniu odpowiedniego ciśnienia zawór popuszcza automatycznie (ten na końcu szyny doprowadzającej paliwo do wtrysków)
Fakt - trzeba pilnować min 1/3 stanu paliwka w baku
Ale nikt nie powiedział że życie studenta będzie łatwe

...niewykonalność jakiegoś zadania jest tymczasowa i spowodowana jedynie złym doborem narzędzi...
jest :
DELTA I 1.6 GTi.e.`1992 w wiecznym remoncie
AR166 2,5 V6 `2000 holownik
HiLux 3.0d `2007 służbowy
Thesis 3,0V6 `2002 żony
Thema 2,8 PRV powrót do przeszłości
jest :
DELTA I 1.6 GTi.e.`1992 w wiecznym remoncie
AR166 2,5 V6 `2000 holownik
HiLux 3.0d `2007 służbowy
Thesis 3,0V6 `2002 żony
Thema 2,8 PRV powrót do przeszłości
Automatyczny wyłącznik pompy paliwa
ja mam wyłącznik pompy ręczny i ukryty, służy też za cos w rodzaju odcięcia zapłonu
ja jeżdżę już pół roku poprzedni właściciel x lat i pompa i wtryski są ok mimo że ja czasem mam ciut mniej niż tą 1/3 zbiornika, ale zawsze odpalam i kawałek jadę na benzynce żeby autko sie zagrzało, uważam że to nie jest taki zły pomysł jeśli oczywiście czasami sie korzysta z normalnego paliwa Pozdrawiam
