mam kappiszona rocznik 96
silnik 2.0l
jak to zagazowac i jakie sa ceny instalacji?
pozdrawiam

Zlaezy ktore 2l, 16 czy 20V. Turbo - tylko i wylacznie wtrysk, 20V moze byc dobra II generacji."rafal_dud" pisze:witam,
mam kappiszona rocznik 96
silnik 2.0l
jak to zagazowac i jakie sa ceny instalacji?
pozdrawiam
a jak poznac czy to turbo czy nie?"tomek" pisze:Zlaezy ktore 2l, 16 czy 20V. Turbo - tylko i wylacznie wtrysk, 20V moze byc dobra II generacji.
No jak to"rafal_dud" pisze:a jak poznac czy to turbo czy nie?"tomek" pisze:Zlaezy ktore 2l, 16 czy 20V. Turbo - tylko i wylacznie wtrysk, 20V moze byc dobra II generacji.
rafal
Poznajesz 'po kopie' samochodu. Roznica 50KM jest zajeb...."rafal_dud" pisze: a jak poznac czy to turbo czy nie?
rafal
juz wiesz czym jezdzisz.ja mam 2 litrowa turbo doladowana z intercolerem .autko ucieka spod tylka.poprzednik zalozyl instalke II generacji ale nie polecalbym nawet wrogowi.na wtrysku instalaca to koszt ok 5 klockow.Ja osobiscie twierdze ze gdy stac kogos na konia to stac go na bat.jazda na gazie to nie to samo co jazda na benzynie.uczuc olbrzymi spadek mocy.porazka.na benzynie czujesz moc tych ponad 200 koni/w przypadku mojej 2 litrowki doladowanej/poezja kolego,poezjaRafal za pare dni wybieram sie do tarnowa to jak mieszkasz gdzies po drodze a masz chec to sie spotkamy i pogadamy"tomek" pisze:Poznajesz 'po kopie' samochodu. Roznica 50KM jest zajeb...."rafal_dud" pisze: a jak poznac czy to turbo czy nie?
rafal
Poza tym pod maska na silniku sa opisy i.... turbina. W silniku 2.0 20V nie ma przewodow WN, a w turbo jest.
W dowodzie rejestracyjnym jest moc silnika. Zwykly silnik ma 114 KW.
Oj zdziwilbys sie Romo. U mnie zauwazalna roznica jest tylko w predkosci maksymalnej. Podczas jazdy nie odczuwam, poza ekonomiczna, zadnej innej roznicy"romo" pisze:Ja osobiscie twierdze ze gdy stac kogos na konia to stac go na bat.jazda na gazie to nie to samo co jazda na benzynie.uczuc olbrzymi spadek mocy.porazka.
"Arek" pisze:Tomek no tyb ze swoja instalka to inny wymiar jesteś.