Delta 2.0 turbo benzyna - komputer
- Krzysztof
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 19
- Rejestracja: 21 lip 2007, 0:00
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Delta 2.0 turbo benzyna - komputer
Witam wszystkich szacownych członków mam problem z komputerem w mojej lanci Delta 2.0 turbo benzyna. Byłem w serwisach fiata - dwóch i nic. Podoawane odczyty są bzdurne mam wszystkie błędy jakie mogą być łącznie z błędem automatyczne skrzyni biegów której nie mam. Tłumaczenie jest jedno albo komputer wysiadł albo nie mają tej wersji oprogramowania. Może ktoś miał taki przypadek Nie wiem co roboć? Czy sterowniki w Delcie są Bosh-owskie? Czy ma ktoś może kompa do Delty 2,0 turbo 96r ? Proszę o pomoc. A może instrukcja w wersji elektronicznej angielska bo mam książkową włoską.
Delta 2.0 turbo benzyna - komputer
W Nowej Delce masz komputer Magneti Marelli IAW 4WB, i nie jest to nic nadzwyczajnego, powinien być zdiagnozowane w ASO bez problemu. Jeśli interesuje cię samodzielna diagnostyka to możesz zakupić takie coś Uwaga: potrzebny komputer z 2 portami com które można w pełni konfigurować (adres, przerywanie etc).
Poza tym co dzieje sie z samym samochodem? Wariuje, wogule nie odpala i czy był wystawiony na jakieś trudne warunki, powódź, pożar wyładowanie atmosferyczne etc.
Poza tym co dzieje sie z samym samochodem? Wariuje, wogule nie odpala i czy był wystawiony na jakieś trudne warunki, powódź, pożar wyładowanie atmosferyczne etc.

- Krzysztof
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 19
- Rejestracja: 21 lip 2007, 0:00
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Delta 2.0 turbo benzyna - komputer
Mam problem z odpalaniem nie zawsze odpalał za pierwszym razem jakby coś blokowało iskrę albo dopływ paliwa. Nie wiem czy nie ma jakiegoś dziwnego zabezpieczenia. Jak poczekałem parenaście sekunt to palił odrazu. A do ASO pojechałem gdyż pali mi się kontrolka od wtrysku i nie wiem co to oznacza. A w minioną sobotę wpakowałem się w dziurę walneła felga i opona a na kompie zapaliła mi się kontrolka druga z dołu po prawej stronie (prostokąt z dwoma pogrubionymi bokami) i nie wiem co to jest. A tak autko chodzi i nawet ładnie idzie. Turbina się załącza. Fakt że zaczyna ładnie palić tak na mieście ok 15l/100 przy lekko dynamicznej jeździe. Dawno nie jechałem po trasie ale przedtem około 8-9 l/100. A chciałbym wiedzieć co się dzieje w silniku a narazie wiem tyle iż jest nie do zbadania w ASO w Bydgoszczy.
- Krzysztof
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 19
- Rejestracja: 21 lip 2007, 0:00
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Delta 2.0 turbo benzyna - komputer
No i mały problem z wynikami badania silnik wyłączony a komputer pokazuje jakby chodził I tu mam problem bo zegat\ry na wyłączonym zapłonie pokazują mi prędkość 10 km/h i ok 500 obr/min czy to normalne?
Delta 2.0 turbo benzyna - komputer
normalne bo niżej nie mogą spaść są tam takie małe plastikowe co to utrzymują w powietrzu
nie powiesz, że tego nie widziałeś
?


- Krzysztof
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 19
- Rejestracja: 21 lip 2007, 0:00
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Delta 2.0 turbo benzyna - komputer
nie zwróciłem uwagi ale dzięki chociaż po wynikach badań zgłupiałem.
Delta 2.0 turbo benzyna - komputer
Tak mająhttp://images34.fotosik.pl/80/65308616140ac2aem.jpg[/img]klik][/url]
Pozdrawiam Dziadek
Lancia Delta 1.8 8V+LPG BRC
Lancia Delta 1.8 8V+LPG BRC
- Krzysztof
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 19
- Rejestracja: 21 lip 2007, 0:00
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Delta 2.0 turbo benzyna - komputer
dzięki o wskaźniki jestem spokojny ale co z resztą czyżby komp nawalał?
Delta 2.0 turbo benzyna - komputer
kiedyś czytałem, że można odłączyć akumulator na jakieś 30 minut i ponoć wtedy komp sie resetuje nie wiem czy to prawda niech sie wypowiedzą ci co to robili.
Delta 2.0 turbo benzyna - komputer
Zrób reset kompa jak kolega Matias radzi (pomaga rzadko ale co szkodzi sprobować).
Palenie sie lampki wytrysku (podczas jazdy, podczas rozruchu to normalne) oznacza usterkę któregoś z układów elektrycznych sinika (sonda lambda, przepływomierz, TPS etc.). Diagnostyka podała by bliżej kod błędu.
Komputer chodzi teraz prawdopodobnie w trybie, gdzie używa zadanych z góry parametrów, ilości powietrza, temperatury ciśnienia, dlatego spalanie może by wyższe.
Co do prostokąta z pogrubionymi bokami wg. brytyjskiej instrukcji od dedry oznacza to brak pooświetlania tablicy rejestracyjnej.
Palenie sie lampki wytrysku (podczas jazdy, podczas rozruchu to normalne) oznacza usterkę któregoś z układów elektrycznych sinika (sonda lambda, przepływomierz, TPS etc.). Diagnostyka podała by bliżej kod błędu.
Komputer chodzi teraz prawdopodobnie w trybie, gdzie używa zadanych z góry parametrów, ilości powietrza, temperatury ciśnienia, dlatego spalanie może by wyższe.
Co do prostokąta z pogrubionymi bokami wg. brytyjskiej instrukcji od dedry oznacza to brak pooświetlania tablicy rejestracyjnej.

-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 24
- Rejestracja: 19 lip 2007, 0:00
- Lokalizacja: Brzesko
Delta 2.0 turbo benzyna - komputer
Witam,
Napisz coś więcej o swoim aucie, wersja, rocznik.
Co do kontrolki to pobierz sobie w działu download instrukcję do delty. Jest po niemiecku, ale opisuje z obrazkami wszystkie kontrolki z wszystkich (przynajmniej moja 2.0T HF LS i podobne) wersji i da się to zrozumieć.
Co do kompa to masz podobne objawy jak mój, tzn nie daje się diagnozować, chociaż mi się nie świeci żadna kontrolka wtrysku ani nic nie pokazuje, żeby miał być uszkodzony. Po prostu te kompy mają z tym problemy. Aso fiat twierdzi, że ECU padł, ale to są słabe mechesy... Jeśli interesuje Cię nowy komp to w fiacie coupe jest ten sam silnik i kompy też są przekładalne.
Napisz coś więcej o swoim aucie, wersja, rocznik.
Co do kontrolki to pobierz sobie w działu download instrukcję do delty. Jest po niemiecku, ale opisuje z obrazkami wszystkie kontrolki z wszystkich (przynajmniej moja 2.0T HF LS i podobne) wersji i da się to zrozumieć.
Co do kompa to masz podobne objawy jak mój, tzn nie daje się diagnozować, chociaż mi się nie świeci żadna kontrolka wtrysku ani nic nie pokazuje, żeby miał być uszkodzony. Po prostu te kompy mają z tym problemy. Aso fiat twierdzi, że ECU padł, ale to są słabe mechesy... Jeśli interesuje Cię nowy komp to w fiacie coupe jest ten sam silnik i kompy też są przekładalne.
Delta Nuova HF LS