N.Delta - deska z 2.0 GT w 1.6i.e.

dawidson

N.Delta - deska z 2.0 GT w 1.6i.e.

Post autor: dawidson » 09 mar 2008, 17:31

Wymieniłem w mojej padace (1.6i.e. 75KM) deskę na odpowiednik z 2.0 GT.

Info dla zainteresowanych:
deska pasuje P&P. Nie zostają żadne wolne wtyczki ani gniazdka. Wszystkie kontrolki działają. Przekłamanie szybkościomierza w stosunku do oryginalnej minimalnie sie zmniejsza (o około 1-2km/h).


Sa tez problemy.
zaskoczył mnie obrotomierz. NA starym wskazówka dochodziła do 6500 i tam stała. Na desce od 2.0 wskazówka dochodzi 6400 i zamiast tam stać w momencie odcięcia obrotów spada do zera. Odpuszczenie gazu przywraca wszystko do normalności. ktoś wie co jest? Niby to problem niewielki, ale mimo to dziwna sprawa...

Druga rzecz to czujnik temp oleju. ktoś sie orientuje czy były wersje delty 1.6 75KM wyposażone w deskę ze wskaźnikiem temp oleju? jeśli to gdzie był wkręcony czujnik oleju?
U mnie będzie wkręcony w podstawkę pod filtr oleju. Pytam bo chętnie podpiąłbym go pod oryginalny kabel.

Trzecia sprawa to wskaźnik ładowania. Po włączeniu wszystkiego (długie, przeciwmgielne przód/tył, ogrzewanie szyby, awaryjne i audio) napięcie spada na wolnych obrotach do około 9V. Podczas normalnej jazdy bez świateł i radia lekko dotyka 13V. U Was tez tak jest czy może mam sie zainteresować akumulatorem/regulatorem napięcia?

Naturalnie zmierzę napięcie miernikiem. Chodzi mi raczej o to na ile dokładny jest wskaźnik montowany na desce.

Yannick
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 24
Rejestracja: 19 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: Brzesko

N.Delta - deska z 2.0 GT w 1.6i.e.

Post autor: Yannick » 09 mar 2008, 18:34

Trzecia sprawa to wskaźnik ładowania. Po włączeniu wszystkiego (długie, przeciwmgielne przód/tył, ogrzewanie szyby, awaryjne i audio) napięcie spada na wolnych obrotach do około 9V. Podczas normalnej jazdy bez świateł i radia lekko dotyka 13V. U Was tez tak jest czy może mam sie zainteresować akumulatorem/regulatorem napięcia?

Naturalnie zmierzę napięcie miernikiem. Chodzi mi raczej o to na ile dokładny jest wskaźnik montowany na desce.
W mojej delcie jest prawdopodobnie taki sam woltomierz (mam HF, nie GT) i też mnie dziwiło, że podczas normalnej pracy silnika bez nadmiernego obciążania jest w okolicach 12V zamiast 14,4V, ale konsultowałem się z innymi posiadaczami i też tak mają. To chyba taki patent po prostu...
Delta Nuova HF LS

Awatar użytkownika
p_r_z_e_m_k_o
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 155
Rejestracja: 09 lut 2007, 0:00
Lokalizacja: Kościan / WLKP

N.Delta - deska z 2.0 GT w 1.6i.e.

Post autor: p_r_z_e_m_k_o » 09 mar 2008, 18:47

Witam
te dodatkowe wskazniki od ladownia, cisnienia oleju itp. dzialaly plug&play czy trzeba bylo cos wyprowadzac? I czy ta deska byla z check panelem czy bez?
Alfa Romeo 155 2.0 8v TS - była
Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - była
Alfa Romeo 164 3.0 V6 - jest
Lancia Delta III 1.8t - jest

dawidson

N.Delta - deska z 2.0 GT w 1.6i.e.

Post autor: dawidson » 09 mar 2008, 19:06

deska bez check panel'a.
wskaznik ladowania dziala na zasadzie P&P. Wskaznik temp oleju nie dziala bo nie ma skad wziasc sygnalu (trzeba wpiac czujnik).
Ja chce wpiac sie z sygnalem w czujnik temp oleju umieszczony w podstawce pod filtr oleju pochodzacej z silnika Uno turbo 1.3. Bede to jednak robil dopiero za kilka tygodni przy okazji zakladania chlodnicy oleju.

Natomiast to co mnie zastanwia to czy jest gdzies polozony kabel dla wskaznika czy nie? Wie ktos czy byly 1.6 75KM z deska wyposazona we wskaznik temp oleju?

Kabar
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 428
Rejestracja: 31 gru 2004, 0:00
Imię: Michał
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

N.Delta - deska z 2.0 GT w 1.6i.e.

Post autor: Kabar » 09 mar 2008, 20:09

Na szczęście wskaźnik ładowania można po swojemu "skalibrować" z dokładnością do 0,1 V
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nadwozie i wnętrze”