Kappa - Remont 2.0 20V

skinner
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 299
Rejestracja: 25 lut 2008, 0:00
Lokalizacja: Mysłowice

Kappa - Remont 2.0 20V

Post autor: skinner » 20 mar 2008, 15:08

Siemka,
mam silnik taki jak w temacie ten bez vis, 145 konny no i chcialem sie dowiedziec o ceny poszczeglonych czesci potrezbnych na remont silnika.
Wiem ze
uszczelka pod glowice kosztuje jakies 70 pln
panewki bo one poszly kosztuja 110 pln
kompletna robocizna glowicy 300 pln
pompe oleju juz mam...
ile kosztuja pierscienie tłokowe?
Co powinienem jeszcze wymienic?
Z gory dziekuje za odpowiedz.
Lancia Thesis 2.4 JTD 20V 175KM 2004r., manual

jedrekv
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 22
Rejestracja: 15 gru 2007, 0:00
Lokalizacja: Piła Wielkopolska

Kappa - Remont 2.0 20V

Post autor: jedrekv » 22 mar 2008, 7:05

Witam

Jesli szukasz czesci i informacji na temat remontu polecam Lancia Team
:P
Kappa 2.0 turbo 16 v

wega
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 873
Rejestracja: 24 cze 2007, 0:00
Lokalizacja: KATOWICE

Kappa - Remont 2.0 20V

Post autor: wega » 22 mar 2008, 9:05

Witam
Robiłem remont generalny silnika miesiąc temu. Też mi poleciała panewka na piątym garze. Poszukaj mojego postu tam napisałem ceny części.
Co do ceny panewek nie możesz być jej pewien. Wszystko zależy od tego na który szlif wyjdzie korbowód.
Dla przykładu ceny z faktury:
pierścienie tłokowe: 287,49zł
uszczelniacz zaworowy 20szt.: 34zł
uszczelka pod głowicę: 105,02zł
itd.
Cena pierścieni wału korbowego i wałków głównych będzie uzależniona od szlifu wału korbowego.
O ceny pierścieni korbowych oraz i ceny szlifu wału, głowicy zapytaj tu:
"Widia. Części silnikowe, remonty silników" Katowice ul.Graniczna tel.(32) 256-15-43
Polecam, naprawdę tanio i profesjonalnie to robią. Widać po maszynach.
Ostatnio zmieniony 22 mar 2008, 9:16 przez wega, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
Bany
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 895
Rejestracja: 29 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Kappa - Remont 2.0 20V

Post autor: Bany » 22 mar 2008, 9:14

"wega" pisze:Witam
Robiłem remont generalny silnika miesiąc temu. Też mi poleciała panewka na piątym garze. Poszukaj mojego postu tam napisałem ceny części.
Co do ceny panewek nie możesz być jej pewien. Wszystko zależy od tego na który szlif wyjdzie korbowód.

korbowód??chyba wał korbowy?
korbowód nawet po regeneracji ma mieć taki sam wymiar,jak sie nie uda to do kosza.

wega
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 873
Rejestracja: 24 cze 2007, 0:00
Lokalizacja: KATOWICE

Kappa - Remont 2.0 20V

Post autor: wega » 22 mar 2008, 9:16

"Bany" pisze:
"wega" pisze:Witam
Robiłem remont generalny silnika miesiąc temu. Też mi poleciała panewka na piątym garze. Poszukaj mojego postu tam napisałem ceny części.
Co do ceny panewek nie możesz być jej pewien. Wszystko zależy od tego na który szlif wyjdzie korbowód.

korbowód??chyba wał korbowy?
Tak wał korbowy. Piszę porostu szybciej niż myślę.
Obrazek

skinner
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 299
Rejestracja: 25 lut 2008, 0:00
Lokalizacja: Mysłowice

Kappa - Remont 2.0 20V

Post autor: skinner » 23 mar 2008, 22:39

1400 pln zaplace za remont silnika.. cena z robocizna... dziekiuje wszystkim za info.
Lancia Thesis 2.4 JTD 20V 175KM 2004r., manual

wega
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 873
Rejestracja: 24 cze 2007, 0:00
Lokalizacja: KATOWICE

Kappa - Remont 2.0 20V

Post autor: wega » 23 mar 2008, 23:11

Gdzie Ty taki tani remont silnika zrobisz? Pochwal sie. Tyle to ja wydałem na części i to po znajomości. Chyba że wymiana panewek na wale korbowym i na tym koniec.
Obrazek

skinner
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 299
Rejestracja: 25 lut 2008, 0:00
Lokalizacja: Mysłowice

Kappa - Remont 2.0 20V

Post autor: skinner » 24 mar 2008, 12:54

Kumpel mi zrobi. ;] Takze taniej. Ale moge go polecic. Robi nawet automatyczne skrzynie biegów. ;]
Lancia Thesis 2.4 JTD 20V 175KM 2004r., manual

skinner
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 299
Rejestracja: 25 lut 2008, 0:00
Lokalizacja: Mysłowice

Kappa - Remont 2.0 20V

Post autor: skinner » 25 mar 2008, 17:45

Dla informacji:
Samochód wczesniej był służbowy.
Silnik napewno nie byl wymieniany, poniewaz kto by sie w to bawił. Jeden gosc mial taki zamiar nawet ale przezimowal auto stalo i stalo az w koncu zdecydowal sie sprzedac...

Na tabliczce napisane: Mobil 1, następna wymiana 430 tys. km. Jak zrobie zdjęcie to wstawie.
I caly czas na syntetyku. Po przekreceniu zapłonu 422 593 km. I ani kilometra więcej ;-)
Lancia Thesis 2.4 JTD 20V 175KM 2004r., manual

Awatar użytkownika
Egon
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1721
Rejestracja: 14 mar 2007, 0:00
Lokalizacja: Łódź -
Kontakt:

Kappa - Remont 2.0 20V

Post autor: Egon » 25 mar 2008, 21:35

to powinno niektórym niedowiarkom uświadomić ze kappa można przejechać sporą ilosc km az do remontu
Lancia Klub Polska - Łódź


Lancia Thesis 2.4, Alfa 156 2.5 V6 Q-system

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”