Skrzywdzenie Thesis
- Martini
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 25 maja 2008, 0:00
- Lokalizacja: Lipno
Skrzywdzenie Thesis
Ostatnio zastanawiam się nad założeniem LPG do teśki, i jakoś nie moge pogodzić ze sobą tych 2 rzeczy - lpg i pięknego włoskiego samochodu. Czy założenie lpg nie popsuje zbyt wyglądu auta z zewnątrz i wewnątrz? Chodzi mi głównie o te druciki, przełączniki, etc. A jeżeli nie popsuje to gdzie umieścić ten przełącznik? Nie chciałbym popsuć pięknego niebiesko alcantarowego wnętrza thesiski.
Coming soon
- Artur G.
- Klubowicz
- Posty: 2222
- Rejestracja: 22 sty 2006, 0:00
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Lubartów k/Lublina
- Kontakt:
Skrzywdzenie Thesis
Ależ przełącznik zawsze możesz schować, np pod deske, w schowku itp. przełącznik fizycznie do niczego ci nie bedzie potrzebny oczywiście zakładam że chodzi o sekwencję, innej opcji nie ma). Silnik uruchamiasz na benzynie, i jedziesz... sam ci się w odpwiednim momencie (temperatura) przełączy na gaz. Po wyłączeniu silnika, nawet gorącego tez odpali na benzynie by za chwile przełączyć sobie na gaz, czasami przy tym odczujesz lekkie szaprpnięcie, czasami nawet tego przejścia nie odczujesz, będzie to zależało od prędkości obrotowej silnika i obciążenia w momencie przełączenia. Ba, nawet jak ci sie skończy gaz w zbiorniku, automat bez twojej wiedzy sam przelączy na benzynę z tym że będziesz miał sygnał dzwiękowy - takie piszzcenie. Wtedy dopiero będziesz musiał sobie sięgnąć do przełącznika i przelączyć go w pozycje tylko na benzynę. I tak doszlismy do tego do czego ci potzrebny będzie przełącznik.
No chyba że chcesz mieć odatkowe światełka (kontrolki) na desce, bo w zalezności od modelu przełącznika diodami pokazuje stan gazu w zbiorniku i czy aktualnie jest na benzynie czy lpg. Ja raczej po każdym tankowaniu gazem zeruję licznik dzienny i wiem ile moge na spoko przejechać.
Tak jest w przypadku mojej kappy na sekwencji LandiRenzo.
Końcówke do tankowania niektórzy chowają obok wlewu benzyny, jesli przy sekwencji pokażesz komuś komore silnika to widz będzie musiał być conajmniej średnio zorientowany aby rozpoznać które elementy są od lpg. Tak że ohyda z wyglądem raczej odpada. Pozostaje nieszcęsny dodoatkowy zbiornik na lpg... pewnie gazoliki zaproponują go w miejsce zapasu włozyć.
Jeśli porządnie przeprowadzą przewody pod podłogą i wewnątrz komory oraz do przedmiotowego prxzełącznika to powinno być ok.
Ale decyzna należy do Ciebie
pozdrawiam Artur, Kappa 2.0
No chyba że chcesz mieć odatkowe światełka (kontrolki) na desce, bo w zalezności od modelu przełącznika diodami pokazuje stan gazu w zbiorniku i czy aktualnie jest na benzynie czy lpg. Ja raczej po każdym tankowaniu gazem zeruję licznik dzienny i wiem ile moge na spoko przejechać.
Tak jest w przypadku mojej kappy na sekwencji LandiRenzo.
Końcówke do tankowania niektórzy chowają obok wlewu benzyny, jesli przy sekwencji pokażesz komuś komore silnika to widz będzie musiał być conajmniej średnio zorientowany aby rozpoznać które elementy są od lpg. Tak że ohyda z wyglądem raczej odpada. Pozostaje nieszcęsny dodoatkowy zbiornik na lpg... pewnie gazoliki zaproponują go w miejsce zapasu włozyć.
Jeśli porządnie przeprowadzą przewody pod podłogą i wewnątrz komory oraz do przedmiotowego prxzełącznika to powinno być ok.
Ale decyzna należy do Ciebie
pozdrawiam Artur, Kappa 2.0
pozdrawiam, Artur
Kappa była przez 56 m i 14 dni.
Dedra była przez 28 m i 13 dni
Alfa 156 1.8 TS była - 26 m i 5 dni
Jaguar X-type 3.0 V6 awd był 40 miesięcy
Lancia Lybra sedan 1.6 była ponad 4 lata
była:
Delta III 1.4 150 KM przez 9 lat
Kappa była przez 56 m i 14 dni.
Dedra była przez 28 m i 13 dni
Alfa 156 1.8 TS była - 26 m i 5 dni
Jaguar X-type 3.0 V6 awd był 40 miesięcy
Lancia Lybra sedan 1.6 była ponad 4 lata
była:
Delta III 1.4 150 KM przez 9 lat
- Duch-Dziadka
- Klubowicz
- Posty: 5269
- Rejestracja: 13 maja 2007, 0:00
- Lokalizacja: Czarnków/Poznań
Skrzywdzenie Thesis
Kolego nie ma sie czym przejmowac. Ja od swojego gazownika uslyszalem ze wloskie samochody duzo lepiej znosza instalacje gazowe niz np. Ople czy Renówki.
To zaden wstyd miec takie auto w gazie. Ja ostatnio sam bylem swiadkiem jak facet tankowal gaz do Mercedesa W220(1998-2005) czyli S 500(przynajmniej takie oznaczenie widnialo na klapie bagaznika).
Nie ma sie co martwic chcesz Teska taniej jezdzic to zadna ujma na honorze.
Tak jak kolega wyzej powiedzial, tylko wprawne oko zauwazy zmiany w Twoim aucie. Sam sie zastanow czy Ty jak jedziesz swoim autem i widzisz inne to zastanawiasz sie czy ma gaz???

To zaden wstyd miec takie auto w gazie. Ja ostatnio sam bylem swiadkiem jak facet tankowal gaz do Mercedesa W220(1998-2005) czyli S 500(przynajmniej takie oznaczenie widnialo na klapie bagaznika).
Nie ma sie co martwic chcesz Teska taniej jezdzic to zadna ujma na honorze.
Tak jak kolega wyzej powiedzial, tylko wprawne oko zauwazy zmiany w Twoim aucie. Sam sie zastanow czy Ty jak jedziesz swoim autem i widzisz inne to zastanawiasz sie czy ma gaz???

Giulietta Veloce 2016r
Skrzywdzenie Thesis
Jeśli planujesz zagazować 3.0 V6 to jak to mawia mój zaprzyjaźniony kapelan, porzuć wszelkie nadzieje
Gazu też będzie paliła dużo. A co do zabiegów kosmetycznych to napiszę tak. Znam osobiście jednego takiego gazownika w Łodzi. Jest to chyba najdroższy zakład tego typu w okolicach. Ale za to jak zrobi instalacje, wierz mi trzeba się mocno przyglądać gdzie on to wszystko pozakładał
Nie mnie jednak pozostaję wierny zasadzie, że gaz to owszem ale do kuchenki





Nie mnie jednak pozostaję wierny zasadzie, że gaz to owszem ale do kuchenki



Pozdrawiam Pablo
Skrzywdzenie Thesis
Dobrze założona instalacja jest dla nieprawnego oka trudna do uchwycienia. Butla w zapasie i nie bardzo widać ingerencję gazownika.
Lancia i jeszcze raz Lancia
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
Skrzywdzenie Thesis
Potwierdzam z autopsji zwłaszcza, że tym się nie da spokojnie jeździć"Pablo" pisze:Gazu też będzie paliła dużo.

- Torell007
- Założyciel LKP
- Posty: 1363
- Rejestracja: 09 sty 2005, 0:00
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Gdynia
Skrzywdzenie Thesis
ja juz przerabialem LPG w aucie i ... NEVER AGAIN 

Wiele serc, jedno bicie, ciężarówki ponad życie 



- Martini
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 25 maja 2008, 0:00
- Lokalizacja: Lipno
Skrzywdzenie Thesis
Zapomniałem wcześniej wspomnieć o silniku:
223kM, 2.0 turbo + jakiś tam czip startowy.
223kM, 2.0 turbo + jakiś tam czip startowy.
Coming soon
Skrzywdzenie Thesis
Potwierdzam."Torell007" pisze:ja juz przerabialem LPG w aucie i ... NEVER AGAIN
Skrzywdzenie Thesis
Od 10 lat jeżdżę samochodami z instalką. Może nie jeżdżę dużo ale przez te dziesięć lat nie miałem większych problemów z instalką. Tak jak ze wszystkim - ważne żeby była dopasowana do samochodu, dobrze założona i odpowiednio serwisowana."arkashka" pisze:Potwierdzam."Torell007" pisze:ja juz przerabialem LPG w aucie i ... NEVER AGAIN
A jak w kanciaku zrobiła mi się dziura w baku


Więc jeśli ktoś nie spartoli to gaz nie powinien sprawiać problemów. Choć o fachowców nie jest łatwo.

Pozdrawiam
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW

- maciej_ignys
- Klubowicz
- Posty: 2070
- Rejestracja: 08 lip 2007, 0:00
- Skype: ohydek
- Lokalizacja: Leszno
Skrzywdzenie Thesis
Potwierdzam j.w."arkashka" pisze:Potwierdzam."Torell007" pisze:ja juz przerabialem LPG w aucie i ... NEVER AGAIN

Właściwe serwisowanie ? wymiany tych wszystkich podzespołów jak każą "gazerzy" ? Co 10 tysięcy kable zapłonowe ? do 8 cylindrów ?
Prawda jest bolesna i oczywizda nic osobistego:
"Chcesz mieć konia, musisz mieć na siodło"
Oczywiście jeśli auto ma jeździć i zarabiać, bo jak ktoś ma czas i jeździ turystycznie.....
.......to znaczy, że ma kasę i pieprzy ten cały chłam w aucie



Skrzywdzenie Thesis
ja uważam że dobrze założona instalacja bedzie ok
to że ktoś chce oszczędzać nie uważam za straszną ujmę (znam przypadek sekwencji w nowej M5)
Jeśli zdecydujesz się zakładać gaz polecam brc i czakram w tarnowie - wydaje mi się ze jedni z lepszych (załuje ze tam nie zakładałem bo i tak musiałem tam jeździć na porawki)
to że ktoś chce oszczędzać nie uważam za straszną ujmę (znam przypadek sekwencji w nowej M5)
Jeśli zdecydujesz się zakładać gaz polecam brc i czakram w tarnowie - wydaje mi się ze jedni z lepszych (załuje ze tam nie zakładałem bo i tak musiałem tam jeździć na porawki)

Skrzywdzenie Thesis
A ja jak zwykle polecam PRINS-a. Wsadziłem taką instalkę do mojej Kappy 2.0 20V Turbo, dokładnie ten sam silnik co Twój. Żadnych problemów. Ja przejechałem na niej 20tys km, teraz auto ma Floyd z Wawy i nie narzeka, również nie miał żadnych kłopotów.
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM
Alfa Romeo 145 1.6 TS
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM

Alfa Romeo 145 1.6 TS
Skrzywdzenie Thesis
Na forum Audi właśnie silnik V8 (4,2l, Audi A8 ) uchodzi za bardzo dobrze znoszący zagazowanie..."maciej_ignys" pisze: Co 10 tysięcy kable zapłonowe ? do 8 cylindrów ?
Skrzywdzenie Thesis

Pozdrawiam Dziadek
Lancia Delta 1.8 8V+LPG BRC
Lancia Delta 1.8 8V+LPG BRC