Lybra - Dwa rodzaje kluczyków?

Moderator: stabraf

Awatar użytkownika
PitchBlack
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 41
Rejestracja: 25 paź 2007, 0:00
Lokalizacja: Pabianice

Lybra - Dwa rodzaje kluczyków?

Post autor: PitchBlack » 14 cze 2008, 14:11

Witam, mam takie pytanko, widzialem ze Lybra ma dwa rodzaje kluczykow. Pierwszy jest taki normalny ale drugi jest skladany, chowany w plastikowa obudowe (mozna go zobaczyc w instrukcji obslugi). Dlaczego sa dwa rozne kluczyki, czym to jest spowodowane? Czy ktos wie?

Pozdrawiam
Pitch Black

Awatar użytkownika
ananas1991
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 44
Rejestracja: 13 kwie 2008, 0:00
Lokalizacja: Chorzów

Lybra - Dwa rodzaje kluczyków?

Post autor: ananas1991 » 14 cze 2008, 18:03

Model standardowy ten niechowany był obecny do 2002 roku czyli do face lifftingu. Po 2002 roku zastąpił go model typu scyzoryk

Awatar użytkownika
PitchBlack
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 41
Rejestracja: 25 paź 2007, 0:00
Lokalizacja: Pabianice

Lybra - Dwa rodzaje kluczyków?

Post autor: PitchBlack » 15 cze 2008, 1:08

To Lybra po 2002r. miała face liffting?
Na czym on polegał, jakie elementy zostały zmienione?
Pitch Black

Awatar użytkownika
Dudi
Członek Zarządu LKP
Członek Zarządu LKP
Posty: 12273
Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Lybra - Dwa rodzaje kluczyków?

Post autor: Dudi » 15 cze 2008, 1:15

Wprowadzenie kluczyka składanego "scyzoryk" nie do końca wiąże się z faceliftingiem. Moja Lybra została wyprodukowana w grudniu 2001 i jest już po liftingu co najłatwiej można poznać po silniku o mocy 115KM z turbiną o zmiennej geometrii i desce rozdzielczej, która nie ma wycięcia na poduszkę powietrzną po stronie pasażera. Jednak kluczyk mam jeszcze starego typu. "Scyzoryk" został wprowadzony nieco później jednak nie wiązało się to z żadnymi poważniejszymi zmianami pozostałych elementów Lybry.
Dudi
Fiat Brava 80 16v SX / Alfa Romeo 156 2.0 16v Selespeed / Lancia Lybra SW 1.9 JTD 115 LX Verde Olimpia
Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170KM Distinctive
Fiat Fullback 2.4 MJ LuxNAV 180KM
Nysa Towos 522 '86 (do poprawek) / YAMAHA YZF-R6 (eeeeeeeRRRRRRrrrrr sześć)
Obrazek
Obrazek

Gość

Lybra - Dwa rodzaje kluczyków?

Post autor: Gość » 17 cze 2008, 21:15

nie zgadzam się kluczyk tzw"scyzoryk" ma inną logikę sterowania pomijając inna centralkę "comfort"/możliwość sterowania pilotem kluczyka zamknięciem i otwarciem szyb zastoaowano szynę sieci can ,itp itd/w autach do komunikacji pomiędzy różnymi centralkami wykorzystano sieć can która jest łatwiejsza w "obróbce" aniżeli łącze szeregowe dwukierunkowe ze zmienną : yesyes :

Awatar użytkownika
Kis79
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 211
Rejestracja: 25 lut 2008, 0:00
Lokalizacja: Giżycko

Lybra - Dwa rodzaje kluczyków?

Post autor: Kis79 » 19 cze 2008, 19:22

"jan123456" pisze:nie zgadzam się kluczyk tzw"scyzoryk" ma inną logikę sterowania pomijając inna centralkę "comfort"/możliwość sterowania pilotem kluczyka zamknięciem i otwarciem szyb zastoaowano szynę sieci can ,itp itd/w autach do komunikacji pomiędzy różnymi centralkami wykorzystano sieć can która jest łatwiejsza w "obróbce" aniżeli łącze szeregowe dwukierunkowe ze zmienną : yesyes :

czyli lybra ma magistrale can ? od ktorego roku?
Lybra SW Lx 2.4 JTD , YZF 750 R
Obrazek

Gość

Lybra - Dwa rodzaje kluczyków?

Post autor: Gość » 19 cze 2008, 20:49

nie do końca jest typowa sieć can ,przepraszam za wprowadzenie w błąd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Lybra/Lybra SW”