
Przy pierwszym zsunęła się tylko opaska.
Drugi strzał miał miejsce w trakcie przełączania z beny na LPG i wysokich obrotach. Skutki opłakane:
http://img52.imageshack.us/img52/6917/strzal7qy.th.jpg[/img]
Obudowa filtra powietrza jest w tej puszce niżej. To jest filtr wstępny powietrza. Przynajmniej wg EPER-a"Miro" pisze:No no![]()
Musial byc niezly wystrzalskoro rozwalilo obudowe filtra powietrza.
U mojego ojca bylo to samo tylko ze w polonezie...
eeee, tam. Już pokleiłem a na wiosnę wymieniam,"Luckyy" pisze:to mnie tylko utwierdza w przekonaniu ze JTD to byl dobry wybor
Zmartwię Cię:"Piotrek lbn" pisze:A ja mam u siebie klapke w obudowie filtra powietrza zamontowaną i wystrzały mnie nie straszne
Poprzedni właściciel zamontował taki wynalazek
To chyba kwestia regulacji. Po świętach pojadę do magika. Kabli nie mam więc w grę wchodzą tylko świeczki, mają już 25 kkm."wujek" pisze:Witaj,
Jeżeli tak łupnęło, to chyba świeczki i kabelki chcą iść na emeryturę. Jak dwa lata z gazem wytrzymają to wszystko, potem lubią fajerwerki. Normalnie tak się nie dzieje, nawet na lichym gazie. No chyba że regulacja gazu popitolona, to tak.
A jak przechodnie? Bo jak mnie kiedyś łupneło przy przejsciu dla pieszych, to bardziej strachliwi uciekali, jak przed Talibem. U mnie skutki były tylko "przeponowe", a przyczyną wyjątkowo kiepski gaz - strzelało wszystkim, którzy tam zatankowali.
Pozdrawiam
mufnal nie jest to regółą"mufnal" pisze:Podstawa przy LPG, co 10 tyś km wyymienić świece i przewody i najlepiej spryskać je WD-40, wyciąga wilgoć
Mufnal, chyba przesadzasz. Te elmenty powinny byc po prostu w dobrym stanie i to wszystko, no oczywiscie poza tym ze w 2.0 20V i 2.4 20V nie ma przewodow WN"mufnal" pisze:Podstawa przy LPG, co 10 tyś km wyymienić świece i przewody i najlepiej spryskać je WD-40, wyciąga wilgoć