"maciek_czer" pisze:W 1.6 16V niema wałków wyrównoważających (balansowych). Czy jak odbierałeś auto od mechanika po wymianie paska to juz tak było czy pojawiło się później. Jeśli tak było to objawy wskazują na błąd ustawienia samego rozrządu, lub na zgiety zawór, skoro tylko jeden cylinder szwankuje. A jak sprawa się ma z moca, czy przyspiesza jak powinien??? Może przy montażu odłączyli coś?
Wibracje pojawiły się po wymianie paska. Mechanik stwierdził, że nie możliwe żeby coś źle zrobił i nawet nie raczył zajrzeć. Co do odpalania i przyspieszenia, to jest w normie - jak pali na wszystkie gary, chociaż nie jest taki "normalny" głos silnika. Wcześniej tylko mruczał, a teraz...
Cylinder szwankuje już jakiś czas, już przed wymianą paska. Zaczęło się chyba w lipcu, jechałem do Niemiec, więc wjechałem do serwisu Fiata ( w Niemczech) i po opisaniu objawów stwierdzili, że może mam wtrysk zabrudzony i najlepiej wymienić (!!!). Za jeden 185 euro !! Oczywiście podziękowałem

Po jakimś czasie samo przeszło. Niestety, teraz znów mam to samo.
Cewkę wymieniłem, bo padło podejrzenie, że może wysiadła. Okazało się, że to nic nie pomogło i w sumie mam teraz rezerwową
