kappa - Czarne swiece zaplonowe w 2.0 20V

sashxxx
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 63
Rejestracja: 21 mar 2008, 0:00
Lokalizacja: Łódź

kappa - Czarne swiece zaplonowe w 2.0 20V

Post autor: sashxxx » 23 kwie 2009, 19:38

witam. od jakiegos czasu moj kapiszon miewa problemy z przyspieszanie raz idzi jak strzala a czasmi ja jej w gaz a ona zwalnia :( wykrecilem swiece i okazalo sie sa strasznie zabrudzone( czarny suchy nagar pekajacy pod paznokciem) wyczyscile i bylo ok na tydzien . wykrecilem znowu swiece i wiedze widok z przed tygodnia:( zakupilem nowe swiece ale nadal jest to samo:( czy ktos z Was wie co moze miec wplywa na taki stan rzeczy?? a moze sonda padla i jest zla mieszanka ?? mam ndziej ze nie jest to kompresja:P pozdrawiam

wega
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 873
Rejestracja: 24 cze 2007, 0:00
Lokalizacja: KATOWICE

Odp: kappa 2.0 20V- swiece zaplonowe czarne

Post autor: wega » 23 kwie 2009, 19:45

A jakież to kolega świece zakupił?

sashxxx
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 63
Rejestracja: 21 mar 2008, 0:00
Lokalizacja: Łódź

Odp: kappa 2.0 20V- swiece zaplonowe czarne

Post autor: sashxxx » 23 kwie 2009, 19:48

NGK ale nie pamietam symbolu . na 100% wiem ze takie jak producent zaleca

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 12145
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Odp: kappa 2.0 20V- swiece zaplonowe czarne

Post autor: topcio » 23 kwie 2009, 19:51

dużo pali, wygląda to na "bogatą mieszankę"
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

sashxxx
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 63
Rejestracja: 21 mar 2008, 0:00
Lokalizacja: Łódź

Odp: kappa 2.0 20V- swiece zaplonowe czarne

Post autor: sashxxx » 23 kwie 2009, 20:06

na miescie kolo 13l na 100 a na trasie to teraz nie wiem bo obawiam sie nia kdziekolwiek dalej jechac. podlaczalem samemu sonde pod miernik i wskazania na wolnych obrotach byly nastepujace 0,2 0,3 0,4 0,5 0,6 0,7 0,6 0,5 0,4 0,2 i znowu 0,2 0,3 0,4 0,5 0,6 0,7 i tak w kolo. przy obrotach 2500 miernik pokazuje wciaz to samo . caly czas idzie od 0,2 do 0,7 i powoli spad do 0,2 . dodam ze podczas rozgrzewania silnika do pomiaru zauwazylem ze mi sie 2 razy dmuchawa zalaczyla a silnik napewno nie nabral odpowiedniej temperatury no chyba ze ta dmuchawa cos ma zwiazek z klimatyzacja

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 12145
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Odp: kappa 2.0 20V- swiece zaplonowe czarne

Post autor: topcio » 23 kwie 2009, 20:10

sonda jest OK, dmuchawa jest zależna od klimy. A oleju nie ubywa?
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

KGB
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1456
Rejestracja: 17 sty 2009, 0:00
Lokalizacja: Ełk/wawa

Odp: kappa 2.0 20V- swiece zaplonowe czarne

Post autor: KGB » 23 kwie 2009, 20:19

sonda wydaje sie dobra ,ale liczy sie jeszcze czestotliwosc zmian ,
w kazdym razie mieszanke utrzymuje na przyzwoitym poziomie,
padniecie wszystkich cewek na raz jest malo prawdopodobne ,wiec zostaje jeszcze olej - przy takiej intensywnosci zarzucania elektrod ,to olej moze sie dostawac nawet dolotem ,wiec warto na poczatku sprawdzic odme

sashxxx
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 63
Rejestracja: 21 mar 2008, 0:00
Lokalizacja: Łódź

Odp: kappa 2.0 20V- swiece zaplonowe czarne

Post autor: sashxxx » 23 kwie 2009, 20:28

olej jak zmienilem 4000 temu to nie zauwazylem ubytku. ale teraz sobie przypominialem ze jak czyscilem przepustnice to w przewodzie laczacym przepustnice z reszta dolotu ( taka harmonijka do ktorej tez jest podlaczony maly przewod od pokrywy zaworow) byl jakby olej ale bardzo gesty i nie duzo

KGB
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1456
Rejestracja: 17 sty 2009, 0:00
Lokalizacja: Ełk/wawa

Odp: kappa 2.0 20V- swiece zaplonowe czarne

Post autor: KGB » 23 kwie 2009, 20:30

jak to nie bedzie olej ,to sprawdz jeszcze mase silnika

sashxxx
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 63
Rejestracja: 21 mar 2008, 0:00
Lokalizacja: Łódź

Odp: kappa 2.0 20V- swiece zaplonowe czarne

Post autor: sashxxx » 23 kwie 2009, 20:33

mase tez juz sprawdzalem i jest ok a co do tego olejosmaru w dolocie to nie jest zly objaw??

KGB
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1456
Rejestracja: 17 sty 2009, 0:00
Lokalizacja: Ełk/wawa

Odp: kappa 2.0 20V- swiece zaplonowe czarne

Post autor: KGB » 23 kwie 2009, 20:38

w malych ilosciach zawsze cos tam plywa ,tylko wlasnie zalezy od ilosci,
zrob eksperyment i pusc odme luzem (zaloz na nia kawalek szmatki) ,a trojnik zaslep ,zeby krokowiec nie bral powietrza z zewnatrz ,
pojezdzisz i poobserwujesz czy szmatka robi sie mocno mokra i czy ci dalej swiece zarzuca

sashxxx
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 63
Rejestracja: 21 mar 2008, 0:00
Lokalizacja: Łódź

Odp: kappa 2.0 20V- swiece zaplonowe czarne

Post autor: sashxxx » 23 kwie 2009, 20:50

ok. zrobie taki eksperyment. ile km mam z ta szmatka przejechac?? a jezeli nie bedzie juz problemu ze swiecami co to bedzie oznaczalo?? moje swiece wygladaja jak na 4 fotce >http://www.126fan.pl/www/swiece.htm

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 12145
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Odp: kappa 2.0 20V- swiece zaplonowe czarne

Post autor: topcio » 23 kwie 2009, 21:12

filtr powietrz sprawdziłeś?
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

sashxxx
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 63
Rejestracja: 21 mar 2008, 0:00
Lokalizacja: Łódź

Odp: kappa 2.0 20V- swiece zaplonowe czarne

Post autor: sashxxx » 23 kwie 2009, 21:15

filtr powietrza wyglada ok . powiem sczerze ze jeszcze go nigdy nie wymienialem a przejechalem kolo 15000 km i nie mam pojecia kiedy poprzednik(wloch )go wymienial

KGB
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1456
Rejestracja: 17 sty 2009, 0:00
Lokalizacja: Ełk/wawa

Odp: kappa 2.0 20V- swiece zaplonowe czarne

Post autor: KGB » 23 kwie 2009, 23:39

sprawdz filtr ,
a tak wogole ,to moze tankujesz jakies kijowe paliwo ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”