odradzam! - firma ALVARO - Andrzej Kubik
odradzam! - firma ALVARO - Andrzej Kubik
Odradzam !!
gościa, który kiedyś występował na forum pod nickiem Dedra4WD,
firma ALVARO - Andrzej Kubik
ul. Zielona 4
Górki Wielkie
tel. 508-900-009
Powód:
-niepoważne traktowanie klienta, brak profesjonalizmu.
Wyjaśnienia:
Telefonicznie zamiawialem części zawieszenia tylnego Kappa. Nie było tego mało.
Dwa amory, dwie sprężyny, poduszka amora , dwa odboje, dwie osłony, dwa łączniki stabilizatora.
Kwota w granicach 1500-1600. Dla mnie calkiem znacząca.
Nie wspomniał nic, że ma problemy ze skompletowaniem elementow. Mialyby być od ręki.
Wyraźnie pytalem o marke amortyzatorów. Nie jestem specjalistą i opierałem sie na wiedzy mechaników.
Polecali Sachsa. O takie też pytałem ustalając cene.
10.czerwca
Zamówienie wysłane esemesem. W esemesie wyraźnie napisałem ze mają być Sachsy.
około 17.czerwca
Dzwonię zeby sie dowiedziec co z częściami.
Nic nie wysłał bo ma jakies chwilowe problemy ze skompletowaniem części no i podrożały sprężyny ze 150 na 220. Jednocześnie usłyszałem zebym sie nie przejmował bo amory mam w naprawde dobrej cenie... 350 za sztuke.
Upewniam sie, że mówimy o Sachsach. Tak to sachsy, słysze w słuchwace.
Potwierdzam zamówienie i czekam dalej.
23.czerwca
Nie wiedząc ze przysyłka jest juz na poczcie, dzwonie do Pana Andrzeja z pytaniem o części.
Powiedział, że wysłał, ale tylko amory, bo sprężyny podrożały do 312pln za sztuke , a reszty elementów to on nie nie jest w stanie dostać.
Mógł zadzwonić... prawda?... wysłac esesmana?.. no cokolwiek.
Zamówiłem pozostałe częsci w autosklepie w Łodzi. Po godzinie od zamówienia miałem juz informacje o numerze przesyłki. Mozna ?... widać można.
Najważniejsze.
Odbieram przesyłke od Pana Fachowca Andzeja Kubika.
Otwieram...
i co widze?...
amory firmy Monroe Reflex!
Dzwonię do hmm.. Pana Właściciela . Pytam czego nie zrozumiał podczas naszych rozmów. A może sms był nieczytelny. Stwierdził ze własciwie Monroe czy Sachs to to samo. Tylko że ja chciałem Sachsy. I jakbym wiedział ze ich nie ma to bym wszystko zamówił w Autosklepie.
Owszem... zapropnował zebym odesłal amory a on pokryje koszty przesyłki. Ale to chyba nie tak powinno wyglądać.
ODRADZAM!
gościa, który kiedyś występował na forum pod nickiem Dedra4WD,
firma ALVARO - Andrzej Kubik
ul. Zielona 4
Górki Wielkie
tel. 508-900-009
Powód:
-niepoważne traktowanie klienta, brak profesjonalizmu.
Wyjaśnienia:
Telefonicznie zamiawialem części zawieszenia tylnego Kappa. Nie było tego mało.
Dwa amory, dwie sprężyny, poduszka amora , dwa odboje, dwie osłony, dwa łączniki stabilizatora.
Kwota w granicach 1500-1600. Dla mnie calkiem znacząca.
Nie wspomniał nic, że ma problemy ze skompletowaniem elementow. Mialyby być od ręki.
Wyraźnie pytalem o marke amortyzatorów. Nie jestem specjalistą i opierałem sie na wiedzy mechaników.
Polecali Sachsa. O takie też pytałem ustalając cene.
10.czerwca
Zamówienie wysłane esemesem. W esemesie wyraźnie napisałem ze mają być Sachsy.
około 17.czerwca
Dzwonię zeby sie dowiedziec co z częściami.
Nic nie wysłał bo ma jakies chwilowe problemy ze skompletowaniem części no i podrożały sprężyny ze 150 na 220. Jednocześnie usłyszałem zebym sie nie przejmował bo amory mam w naprawde dobrej cenie... 350 za sztuke.
Upewniam sie, że mówimy o Sachsach. Tak to sachsy, słysze w słuchwace.
Potwierdzam zamówienie i czekam dalej.
23.czerwca
Nie wiedząc ze przysyłka jest juz na poczcie, dzwonie do Pana Andrzeja z pytaniem o części.
Powiedział, że wysłał, ale tylko amory, bo sprężyny podrożały do 312pln za sztuke , a reszty elementów to on nie nie jest w stanie dostać.
Mógł zadzwonić... prawda?... wysłac esesmana?.. no cokolwiek.
Zamówiłem pozostałe częsci w autosklepie w Łodzi. Po godzinie od zamówienia miałem juz informacje o numerze przesyłki. Mozna ?... widać można.
Najważniejsze.
Odbieram przesyłke od Pana Fachowca Andzeja Kubika.
Otwieram...
i co widze?...
amory firmy Monroe Reflex!
Dzwonię do hmm.. Pana Właściciela . Pytam czego nie zrozumiał podczas naszych rozmów. A może sms był nieczytelny. Stwierdził ze własciwie Monroe czy Sachs to to samo. Tylko że ja chciałem Sachsy. I jakbym wiedział ze ich nie ma to bym wszystko zamówił w Autosklepie.
Owszem... zapropnował zebym odesłal amory a on pokryje koszty przesyłki. Ale to chyba nie tak powinno wyglądać.
ODRADZAM!
Odp: odradzam! - firma ALVARO - Andrzej Kubik
Szczerze mówiąc nic z Twojego postu nie wynika.
Co to za sklep (nawet internetowy) w którym zamawiasz SMS-em?!??
Powinieneś mieć pretensje do Siebie, a nie do nich.
Kto normalny w dzisiejszych czasach czeka tydzień, lub dwa na części do swojego auta. Chyba tylko właściciel jakieś amerykańskiej fury. Ja po trzech dniach bym ich olał!!!
Ja zamawiam zawsze w autosklep24. Pozdro
Co to za sklep (nawet internetowy) w którym zamawiasz SMS-em?!??
Powinieneś mieć pretensje do Siebie, a nie do nich.
Kto normalny w dzisiejszych czasach czeka tydzień, lub dwa na części do swojego auta. Chyba tylko właściciel jakieś amerykańskiej fury. Ja po trzech dniach bym ich olał!!!
Ja zamawiam zawsze w autosklep24. Pozdro
Odp: odradzam! - firma ALVARO - Andrzej Kubik
My też zamawiamy tylko w autosklepie,ostatnio były problemy z egr do stilo to dzwonili że nie mają w takiej cenie na jaką się umawialiśmy i jak chcę to mają w innej cenie niż ustalona wczesniej.Polecam autosklep-niejeden serwis się umywa 

Odp: odradzam! - firma ALVARO - Andrzej Kubik
czytaj ze zrozumieniemwega pisze:Szczerze mówiąc nic z Twojego postu nie wynika.
Co to za sklep (nawet internetowy) w którym zamawiasz SMS-em?!??
Powinieneś mieć pretensje do Siebie, a nie do nich.
Kto normalny w dzisiejszych czasach czeka tydzień, lub dwa na części do swojego auta. Chyba tylko właściciel jakieś amerykańskiej fury. Ja po trzech dniach bym ich olał!!!
Ja zamawiam zawsze w autosklep24. Pozdro
jasno napisane że chciał zrobić kolegę w bambuko
i to jesz jasne

nie ważne gdzie kto zamawia ważne by mieć to co zamawiasz

pozdrawiam
chyba, że dla kolegi sachs i monroe to jeden szajs



Odp: odradzam! - firma ALVARO - Andrzej Kubik
wcale nie dziwie sie koledze, odradzajac w/w f-me, sam tez bym to zrobil. ciesze sie rowniez, ze sa ludzie, ktorzy opisujac swoj przypadek ostrzegaja innych.
Odp: odradzam! - firma ALVARO - Andrzej Kubik
Ja mam niestety odmienne zdanie od kolegi.
Może dlatego że miałem tylko raz styczność z Andrzejem Kubikiem. Wymieniał mi ostatnio kompletny rozrząd, olej silnikowy+filtry w silniku 1.8. Cena za usługę wynosiła 150 zł plus części 700 zł.
Kontakt z w/w Panem też nie był zły. Zrobił mi to wszystko w kilka godzin.
Wiadomo że opinia jednego człowieka może zepsuć renomę na długi czas więc może jest ktoś na forum kto miał styczność z tym mechanikiem i też się wypowie.
Może dlatego że miałem tylko raz styczność z Andrzejem Kubikiem. Wymieniał mi ostatnio kompletny rozrząd, olej silnikowy+filtry w silniku 1.8. Cena za usługę wynosiła 150 zł plus części 700 zł.
Kontakt z w/w Panem też nie był zły. Zrobił mi to wszystko w kilka godzin.
Wiadomo że opinia jednego człowieka może zepsuć renomę na długi czas więc może jest ktoś na forum kto miał styczność z tym mechanikiem i też się wypowie.
Odp: odradzam! - firma ALVARO - Andrzej Kubik
Ja miałem styczność z Jędrkiem i spoko z niego gość 

Re: odradzam! - firma ALVARO - Andrzej Kubik
Polecam, dostałem moduł do szyb ktorego w Polsce znalezc normalnie nie mozna... albo jesli ktos cos ma to nie jest pewien od czego to jest. Dzieki A. !
L K C 2.0t
AUTOSIRI TORINO
AUTOSIRI TORINO
-
- Klubowicz
- Posty: 3
- Rejestracja: 15 sie 2008, 0:00
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Chybie-śląsk cieszyński
Re: odradzam! - firma ALVARO - Andrzej Kubik
Witam
korzystalem z uslug pana Andrzeja i ogólnie jestem zadowolony z ceny jak i czasu naprawy, z jakosci troszke mniej ale wierze ze kolega nad tym popracuje:) pozdrawiam i pozostawiam kazdemu kwestie wyboru
korzystalem z uslug pana Andrzeja i ogólnie jestem zadowolony z ceny jak i czasu naprawy, z jakosci troszke mniej ale wierze ze kolega nad tym popracuje:) pozdrawiam i pozostawiam kazdemu kwestie wyboru
Re: Odp: odradzam! - firma ALVARO - Andrzej Kubik
Nie wiem jak na Śląsku ale w mojej okolicy zamawiać części SMSem czy na GG to nic nadzwyczajnego.wega pisze:Szczerze mówiąc nic z Twojego postu nie wynika.
Co to za sklep (nawet internetowy) w którym zamawiasz SMS-em?!??
Powinieneś mieć pretensje do Siebie, a nie do nich.
Kto normalny w dzisiejszych czasach czeka tydzień, lub dwa na części do swojego auta. Chyba tylko właściciel jakieś amerykańskiej fury. Ja po trzech dniach bym ich olał!!!
Ja zamawiam zawsze w autosklep24. Pozdro
Chyba tylko raz korzystałem z autosklep24 i byłem bardzo zadowolony.
Ostatnio zmieniony 27 sie 2010, 6:11 przez wujekp, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ort
Powód: ort
Fiat Linea 1.4 + Niewiadów N126E