Witam.
Miałem zepsuty ręczny, był zupełnie zastany. Wyjąłem zaciski z tyłu(są tarcze) porozbierałem, poczyściłem, przesmarowałem smarem miedziowym, złożyłem, i zamontowałem do auta. Cała czynność zajęła w sumie dwa dni i tyle też tylne przewody elastyczne wisiały związane drutem. przed wczoraj odpowietrzyłem sam tył, ale hamulce były słabe. Wczoraj odpowietrzałem wszystkie cztery koła.
Podczas wczorajszego odpowietrzania nie dolałem płynu i w pewnym momencie pedał wpadł do deski i jakiś czas był tak pompowany, dopóki nie zorientowałem się że brakuje płynu. Czy mogłem uszkodzić lub zapowietrzyć pompę? Po dolaniu płynu (Dot 4) i dalszym odpowietrzaniu okazało się ze hamulce są nadal słabe. Może trzeba przelać cały układ świeżym płynem? Z tyłu nadal leci ciemny stary płyn.
Hamulec na wyłączonym silniku nie rośnie. Na włączonym zdaje się minimalnie rosnąć i słychać syczenie od pompy.
Co robić dalej? Przygotować się na rozbieranie pompy?
W aucie jest ABS, nie sprawny.
Dedra 2.0T problem z hamulcami.
Odp: Dedra 2.0T problem z hamulcami.
oj ja mialem niezle jazdy z odpowietrzaniem dedry
Mozna uszkodzic pompe jesliu chodzila na sucho...ale zawsze plynu troche zostanie, cos tam sie mysle smaruje...moze nie bylo tak zle ale pewnie powietrze poszlo w przewody i pompe..
Ja odpowietrzalem zaczynajac od przewodow na pompie abs wszystkich 4 po kolei, i nie ma znaczenia czy abs jest sprawny czy nie.. hamulce wrocily do normy dopiero po przelaniu calej instalacji bo powietrze sie nie cofnie za cholere do zbiorniczka przy naciskaniu hamulca..akurat u mnie sie to nie udalo..nawet jak odstal jeden dzien
Nie przejmuj sie..tez sie wystraszylem ze uszkodzilem pompe
Aha i duzo powietrza sie zmiesci w korektorze sily hamowania...spienia sie plyn..u mnie az piszczal przy odpowietrzaniu
Syczy chyba serwo ;/ a to niedobrze odlacz podcisnienie z glowicy i zobacz czy serwo jest szczelne..podmuchaj w jedna i druga strone..chociaz moze to byc za slabo...nie przychodzi mi nic innego do glowy... a moze przewod do serwa jest nieszelny?
Pozdrawiam...napisz jak poszlo

Mozna uszkodzic pompe jesliu chodzila na sucho...ale zawsze plynu troche zostanie, cos tam sie mysle smaruje...moze nie bylo tak zle ale pewnie powietrze poszlo w przewody i pompe..
Ja odpowietrzalem zaczynajac od przewodow na pompie abs wszystkich 4 po kolei, i nie ma znaczenia czy abs jest sprawny czy nie.. hamulce wrocily do normy dopiero po przelaniu calej instalacji bo powietrze sie nie cofnie za cholere do zbiorniczka przy naciskaniu hamulca..akurat u mnie sie to nie udalo..nawet jak odstal jeden dzien
Nie przejmuj sie..tez sie wystraszylem ze uszkodzilem pompe
Aha i duzo powietrza sie zmiesci w korektorze sily hamowania...spienia sie plyn..u mnie az piszczal przy odpowietrzaniu
Syczy chyba serwo ;/ a to niedobrze odlacz podcisnienie z glowicy i zobacz czy serwo jest szczelne..podmuchaj w jedna i druga strone..chociaz moze to byc za slabo...nie przychodzi mi nic innego do glowy... a moze przewod do serwa jest nieszelny?
Pozdrawiam...napisz jak poszlo
Not all BMW drivers are idiots, but all idiots drive BMW
Biała Dedra SW 2.0 16v
Kappa SW 2.4 20V - w drodze
Biała Dedra SW 2.0 16v
Kappa SW 2.4 20V - w drodze

Odp: Dedra 2.0T problem z hamulcami.
Miedziowy smar sie nie nadaje do zacisków.
Nie rusza sie przy odpowietrzanu kabli na pompie od absu.
Nie rusza sie przy odpowietrzanu kabli na pompie od absu.
Odp: Dedra 2.0T problem z hamulcami.
Co do smaru - tłoczków nim nie smarowałem, tylko prowadnice ręcznego i odpowietrzniki. Też mi się zdawało że ten smar nie nadaje się do miejsc które mają kontakt z płynem. Póki co hamulce odstawiłem na dalszy plan, pojawiły się nowe ciekawsze awarie 
