Ponadto do wykonania kilku innych prac trzeba zdjąć plastikową cześć podszybia: wymiana/naprawa silniczka/mechanizmu przednich wycieraczek, wymiana przedniej szyby, wymiana błotników. Oto instrukcja jak to zrobić.
Niezbędne narzędzia:
-klucz nasadowy 10
-klucz nasadowy 13
-śrubokręt krzyżakowy
-płaski śrubokręt do podważania zaślepek
I ok.1,5 godziny wolnego czasu
1. zdejmujemy zaślepki śrub mocujących ramiona wycieraczek (oznaczone A)
2. odkręcamy 13ką i zdejmujemy ramiona wycieraczek
3. zdejmujemy zaślepki oznaczone B i odkręcamy śrubki.
4. odkręcamy 4 śruby mocujące krawędź podszybia (oznaczone C)
5. wyciągamy uszczelki piankowe (wewnątrz elipsy)

6. wyciągamy zatrzaski mocujące uszczelkę przedniej szyby z podszybiem (dwa zatrzaski jeden za drugim na stronę)

7. odkręcamy śrubkę schowaną pod uszczelką

8. zdejmujemy plastikową część podszybia, myjemy ją
9. wyciągamy filtr kabinowy (w wersji z klimatyzacją)
10. odkręcamy 10tką trzy śruby mocujące mechanizm z silniczkiem przedniej wycieraczki

11. wypinamy złączkę silniczka wycieraczki, wyjmujemy myjemy części ruchome i smarujemy.

12. puste podszybie myjemy wodą z płynem i co najważniejsze udrażniamy odpływy wody


13. w zależności od pogody czekamy aż wszystkie elementy przeschną albo je wycieramy szmatką
14. składamy wszystko z powrotem w odwrotnej kolejność.

Powodzenia