Kappa - zmiana silnika 2,4 20V na 2,0 T
Kappa - zmiana silnika 2,4 20V na 2,0 T
W związku ze śmiercią serca w mojej Kappie zastanawiam się czy jest możliwa zamiana na 2,0 T 205KM - czyli 16V.
Być może miałbym kompletnego dawce - czyli odpadł by problem z dokupowaniem części.
Jak bardzo jest to pracochłonne.
Wiem że na pewno do wymiany jest:
silnik + skrzynia;
układ hamulcowy;
komputer (i tu wiązka pewnie);
wydech;
a jak z zawieszeniem i resztą gratów?
Być może miałbym kompletnego dawce - czyli odpadł by problem z dokupowaniem części.
Jak bardzo jest to pracochłonne.
Wiem że na pewno do wymiany jest:
silnik + skrzynia;
układ hamulcowy;
komputer (i tu wiązka pewnie);
wydech;
a jak z zawieszeniem i resztą gratów?
Odp: Kappa - zmiana silnika 2,4 20V na 2,0 T
W 2,4 obróciłeś panewkę i chcesz montować 2.0 T gdzie bez względu czy 16V czy 20V panewki dostają po dup...., turbo sprawdza się tylko jak wszystko świeże jak troszkę polata to potem najlepsza noga i prędkość emeryta.
Odp: Kappa - zmiana silnika 2,4 20V na 2,0 T
Ja też ostatnio obróciłem panewke w 2.4 20V i remontuje, przynajmniej będę wiedział co mam pod maską 

Odp: Kappa - zmiana silnika 2,4 20V na 2,0 T
Myślę, że to tańszy i łatwiejszy sposób na powrót do żywych Lancii.Leny pisze:Ja też ostatnio obróciłem panewke w 2.4 20V i remontuje, przynajmniej będę wiedział co mam pod maską
Odp: Kappa - zmiana silnika 2,4 20V na 2,0 T


jest laguna II 3.0 V6 24V
Była AR 166 3,0 V6 24V
Była Lancia Kappa 2,0 20V
Była AR 33ie i wiele innych
Stanisław tel.668 373 464
Była AR 166 3,0 V6 24V
Była Lancia Kappa 2,0 20V
Była AR 33ie i wiele innych
Stanisław tel.668 373 464
Odp: Kappa - zmiana silnika 2,4 20V na 2,0 T
Kappa w sobotę jedzie do mechanika i będzie remont silnika.
Doszedłem do wniosku że to szybsze i tańsze rozwiązanie, no i lepsze, bo wiem co mam.
Doszedłem do wniosku że to szybsze i tańsze rozwiązanie, no i lepsze, bo wiem co mam.