Posiadam do libry kluczyk z pilotem (niestety tylko jeden) ,i ów pilot nie działa...

Test Driver pisze:Dzięki za linki ,trochę poczytałem ,ale dalej jednoznacznej odpowiedzi nie znalazłem. Wyczytałem ,że można wysłać do firmy ko-car działający kluczyk ,aby dorobili drugi ,tylko problem ,że mój pilot nie działa. Bez działającego pilota ,można dorobić na podstawie lancia code? Czy może na podstawie danych sczytanych z centralki samochodu?
Też chyba skłonię się w stronę tego rozwiązania ,tylko co rozumiesz pod pojęciem "przełożyłem immo"?artjas pisze:Ja po prostu kupiłem nową centralkę (uniwersalną) z dwoma kluczykami (scyzoryki) przełożyłem immo, dorobiłem grot i wszystko pięknie hula za 200zł.
Tylko z tego co się zorientowałem w moim pilocie brakuje chyba jakiejś płytkiMonika pisze:Test Driver pisze:Dzięki za linki ,trochę poczytałem ,ale dalej jednoznacznej odpowiedzi nie znalazłem. Wyczytałem ,że można wysłać do firmy ko-car działający kluczyk ,aby dorobili drugi ,tylko problem ,że mój pilot nie działa. Bez działającego pilota ,można dorobić na podstawie lancia code? Czy może na podstawie danych sczytanych z centralki samochodu?
jak znajdziesz dobry zakład napraw i dorabiania kluczyków do aut,naprawisz stary model kluczyka do Lancii(trójkątny).wystarczy zakupić taki kompletny i sprawny klucz np. na Allegro,fachowcy potraktują go jako dawcę.miałam ten sam problem,a teraz pilocik działa nawet z balkonu na 2im piętrze,również mam 1 klucz,790zł w Fiacie to za drogo jak dla mnie,a tu:70zł naprawa i 60zł dawca.
w kluczyku siedzi kość do immobilajzera , którą trzeba przełożyć do nowego kluczykaTeż chyba skłonię się w stronę tego rozwiązania ,tylko co rozumiesz pod pojęciem "przełożyłem immo"?
A w jaki sposób komunikuje się ona immobilajzerem? Poprzez kluczyk w stacyjce ,czy siakoś bezprzewodowo?topcio1 pisze:w kluczyku siedzi kość do immobilajzera , którą trzeba przełożyć do nowego kluczykaTeż chyba skłonię się w stronę tego rozwiązania ,tylko co rozumiesz pod pojęciem "przełożyłem immo"?
Dzięki za poradę ,lecz nie rozwiązuje to w 100% mojego problemu ,bo przydało by się mieć dwa klucze ,a mam jeden.Monika pisze:na pewno nie odpada naprawa,w moim kluczyku brakowało tyle części,że szkoda gadać,mógłby imitować grzechotkę,a kupienie dawcy to pomysł fachowców,mi też wydawało się to mało możliwe.trwało to kilka godzin,przełożyli wszystko,część z immo jest po stronie pilota z logo Lancii,cała reszta,wraz z gumkami do przycisków była u mnie pobrana od dawcy wraz z bebeszkami z środka.Jeden też mi powiedział,że się nie da,bo stary typ i bez karty kodów,nie zrażaj się szukaj,jak mi naprawili to przecież nie są jedyni na świecie.szukaj,pytaj o taką możliwość a potem poszukaj dawcy,pamiętając,że musi być w pełni sprawny.powodzenia
Bezprzewodowo?topcio1 pisze:bezprzewodowo
Ale podobno kość immobilajzera komunikuje się bezprzewodowo? Czekam na odpowiedź pytania powyżej ,wtedy zdecyduję która opcja będzie lepsza... Jeśli chodzi o klucz dawcę to jakie kryteria musi spełniać?Monika pisze:Twój wybór,Twoja kasa,też tak myślałam,ale teraz jak pilot działa klucz jest używany tylko do odpalenia silnika i już nie-do otwierania i zamykania auta.co do kostki immo-fajnie by było,ale jak narazie każdy klucz do Lancii o ile się nie mylę ma immo.może jestem w błędzie ale inaczej nie kosztowałby tyle w serwisie i to bez pilota.czyli jak dorobisz klucz,to będziesz miał2,ale nadal bez pilota-ma to sens?nie bądź zły ,przemyśl to poważnie.
Ok kumam ,po przeszukaniu alledrogo znalazłem tylko ze stacyjkami w komplecie ,a ja stacyjni nie potrzebuję. Jestem zadowolony ze swojejMonika pisze:kompletny,działający-co komunikuje świecąca na czerwono dioda przy naciskaniu przycisków,taki sam -trójkątny,stary model z dwoma przyciskami-taki jak Twój-i nic po za tym,tu chodzi o pobranie części brakujących,a nie podmianę.