Thesis - diagnostyka
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 20 maja 2008, 0:00
- Lokalizacja: Czarnków
Thesis - diagnostyka
Witam
Posiadam lancie thesis 2.4JTD. Chciałbym zacząć sam ja diagnozować.
Czy ktoś już się w to bawił? Znalazłem link na allegro do kabla i programu
(http://moto.allegro.pl/item1037943129_l ... w_sam.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;)
Czy ktoś już kupowała i testował swoją tereskę samemu?
Posiadam lancie thesis 2.4JTD. Chciałbym zacząć sam ja diagnozować.
Czy ktoś już się w to bawił? Znalazłem link na allegro do kabla i programu
(http://moto.allegro.pl/item1037943129_l ... w_sam.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;)
Czy ktoś już kupowała i testował swoją tereskę samemu?
Re: Thesis-Diagnostyka
Tak, KKL + Alfadiag. W zupełności wystarczy.
Ten kabel przedstawiony przez Ciebie będzie pasował.
Ten kabel przedstawiony przez Ciebie będzie pasował.
- Hipolit
- Forumowicz/ka
- Posty: 87
- Rejestracja: 17 lut 2006, 0:00
- Lokalizacja: okolice Wroclawia / okolice Goslar
Re: Thesis-Diagnostyka
podlacze sie tutaj, zeby niepotrzebnie nie generowac tematow.
CZYM diagnozowac hamulec postojowy (EPB) ? jesli sprzetem od VAG - jakie porty, jakie ustawienia?
CZYM diagnozowac hamulec postojowy (EPB) ? jesli sprzetem od VAG - jakie porty, jakie ustawienia?
Re: Thesis - diagnostyka
Z tego, co pamiętam, to w Multiecuscan (dawniej FES) nie ma opcji testowania EPB. Jest specjalny przyrząd TRW do serwisowania tego sprzętu, ale trochę grosza kosztuje.
Spróbuj VAGcom-em i KKLem - nowy Pasek ma już eletryczny, też TRW, jak Włosi wyprowadzili na tych samych pinach, to może połączysz się z EPB (opcja Parking Brake).
Ale najpierw sprawdź accu od hamulca i klocki...
Spróbuj VAGcom-em i KKLem - nowy Pasek ma już eletryczny, też TRW, jak Włosi wyprowadzili na tych samych pinach, to może połączysz się z EPB (opcja Parking Brake).
Ale najpierw sprawdź accu od hamulca i klocki...
- ArtoKucior
- Forumowicz/ka
- Posty: 1458
- Rejestracja: 14 lip 2013, 6:49
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Płońsk
Re: Thesis - diagnostyka
Trochę odświeżę temat. Mam MESa (MultiEcuScan), mam złącze elm327 na kablu kupione na allegro za 30zł. Łączył mi się tylko ze sterownikiem silnika. Dziś usunąłem jeden rezystor z oznaczeniem 121
Nagle zaczęło wszystko działać oprócz abs i airbag. Tam wymaga adaptera albo zielonego albo czerwonego. Jest jakiś jeszcze sposób na przeskoczenie tego czy trzeba jednak już się zaopatrzyć w te adaptery?Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Będzie:
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
Re: Thesis - diagnostyka
Łączysz odpowiednie piny. Mozesz zrobić sobie switcha na wzor kkl.
Re: Thesis - diagnostyka
Co do airbag to adapter nie pomoże, bo ELM go nie obsługuje, przynajmniej tak twierdzą na oficjalnej stronie MES http://www.multiecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx
KAPPA TDS & JTD
Re: Thesis - diagnostyka
KKL z przełącznikiemArtoKucior pisze:Jest jakiś jeszcze sposób na przeskoczenie tego czy trzeba jednak już się zaopatrzyć w te adaptery?

Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
- ArtoKucior
- Forumowicz/ka
- Posty: 1458
- Rejestracja: 14 lip 2013, 6:49
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Płońsk
Re: Thesis - diagnostyka
Przykład jakiejś aukcji bądź zdjęcie samego kabla jak on wygląda? Aby ktoś nie świadomy mógł świadomie sobie go kupićFXX pisze:KKL z przełącznikiemArtoKucior pisze:Jest jakiś jeszcze sposób na przeskoczenie tego czy trzeba jednak już się zaopatrzyć w te adaptery?Ten stosowany głównie do Lybry czy Alfy 156.

Będzie:
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 166
- Rejestracja: 09 lis 2015, 18:05
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Re: Thesis - diagnostyka
U mnie kkl obsługuje więcej niż elm 327 przynajmniej po zmnianie laptopa z windows 7 na 10.Na tą chwilę uważem że elm niewiele mi teraz pokazuje.Kabel kkl kupiłem za ok 30 pln.
Były 125p,126p,Toyota Carina II,Volvo 850,Star 200,Fiat Palio,Kia Carnival,,WSK 125 ,Kingway Chellenger
Jest Renault Megane II, Lancia Thesis 2.4 Jtd
Jest Renault Megane II, Lancia Thesis 2.4 Jtd
- Krissu1980
- Klubowicz
- Posty: 418
- Rejestracja: 13 kwie 2008, 0:00
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Re: Thesis - diagnostyka
Elm 327 z BT do tego kolorowe kabelki i Alfa obd w smartfonie i obsługuje mi wszystko w Thesisie
Re: Thesis - diagnostyka
O ile BT do czytania błędów ok.
To nie róbcie na miłość boską proxy na BT, taka przestroga.
To nie róbcie na miłość boską proxy na BT, taka przestroga.
- ArtoKucior
- Forumowicz/ka
- Posty: 1458
- Rejestracja: 14 lip 2013, 6:49
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Płońsk
Re: Thesis - diagnostyka
Ja najpierw bawiłem się się elmem bt...niestety u mnie to nie działało z Thesis...trochę alfę 166 łapało ale thesis nie. Dziś dostałem info, że jeżeli chce się xenony i abs czytać w Thesis to wystarczy złączyć ze sobą przewodem pin 1, 7 i 9. A do airbagu albo kolorowy adapter albo właśnie kkl trzeba mieć. Proszę o zdjęcie jak dokładnie wygląda ten kabel kkl...
Będzie:
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
- Krissu1980
- Klubowicz
- Posty: 418
- Rejestracja: 13 kwie 2008, 0:00
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Re: Thesis - diagnostyka
Wczoraj po wymianie foteli osiowanie pięknie poszłobronx pisze:O ile BT do czytania błędów ok.
To nie róbcie na miłość boską proxy na BT, taka przestroga.
Re: Thesis - diagnostyka
Poczekaj jak się straci łączność.