Delta II 2.0 16V a skrzynia z Turbo

Awatar użytkownika
igrek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 142
Rejestracja: 20 wrz 2007, 0:00
Lokalizacja: Jaworzno

Delta II 2.0 16V a skrzynia z Turbo

Post autor: igrek » 25 lip 2010, 21:03

Witam.
Jak w temacie: da radę i jak to będzie jeździć??

Pozdrawiam

Lukasz_TG
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2136
Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE

Re: Delta II 2.0 16V a skrzynia z Turbo

Post autor: Lukasz_TG » 25 lip 2010, 21:11

Z tego co wiem to tylko V ma mniejsze przełożenie, reszta bez zmian, ale głowy se uciąć nie dam :lol:
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :) Peugeot 206 cc :)

Lorgbow
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 419
Rejestracja: 25 sty 2009, 0:00
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Delta II 2.0 16V a skrzynia z Turbo

Post autor: Lorgbow » 25 lip 2010, 21:35

różnią się przełożeniami, i ogólnie skrzynia z turbo jest bardziej wytrzymała

Awatar użytkownika
igrek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 142
Rejestracja: 20 wrz 2007, 0:00
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Delta II 2.0 16V a skrzynia z Turbo

Post autor: igrek » 25 lip 2010, 21:42

Ale jak?
In plus czy minus

Awatar użytkownika
mac1us
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1321
Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
Imię: Maciek
Lokalizacja: Radziszów Kraków

Re: Delta II 2.0 16V a skrzynia z Turbo

Post autor: mac1us » 25 lip 2010, 22:06

Jak coś to plus, przełożenia są dłuższe. Skrzynia powinna pasować, bo bloki są te same, nie wiem jak z półosiami, bo turbo ma visko i również grubość wieloklinu może być różna, ale może uda się założyć półosie z 16v.
Rozumiem, że chodzi Ci o to, abyś miał dłuższe biegi?

Lukasz_TG
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2136
Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE

Re: Delta II 2.0 16V a skrzynia z Turbo

Post autor: Lukasz_TG » 25 lip 2010, 22:17

mac1us pisze:Jak coś to plus, przełożenia są dłuższe. Skrzynia powinna pasować, bo bloki są te same, nie wiem jak z półosiami, bo turbo ma visko i również grubość wieloklinu może być różna, ale może uda się założyć półosie z 16v.
Rozumiem, że chodzi Ci o to, abyś miał dłuższe biegi?
Do bloku będzie pasowała, półosie też, natomiast nie wiem co ze sprzęgłem w turbo tarcza ma średnice 228 bez turbo nie pamiętam ile ma, ale napewno jest mniejsza. Wałek sprzęgłowy w turbo na wiloklinie ma 20 zębów
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :) Peugeot 206 cc :)

Awatar użytkownika
mac1us
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1321
Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
Imię: Maciek
Lokalizacja: Radziszów Kraków

Re: Delta II 2.0 16V a skrzynia z Turbo

Post autor: mac1us » 25 lip 2010, 22:24

W Delcie 2,0 16v sprzęgło ma 215 mm oraz wieloklin również 20 zębów. Sprzęgło raczej nie będzie problemem, bo zamach zostaje, ale wymiana na sprzęgło z turbo raczej mija się z celem.

Awatar użytkownika
Bany
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 895
Rejestracja: 29 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Delta II 2.0 16V a skrzynia z Turbo

Post autor: Bany » 27 lip 2010, 14:02

Lukasz_TG pisze:
mac1us pisze:Jak coś to plus, przełożenia są dłuższe. Skrzynia powinna pasować, bo bloki są te same, nie wiem jak z półosiami, bo turbo ma visko i również grubość wieloklinu może być różna, ale może uda się założyć półosie z 16v.
Rozumiem, że chodzi Ci o to, abyś miał dłuższe biegi?
Do bloku będzie pasowała, półosie też, natomiast nie wiem co ze sprzęgłem w turbo tarcza ma średnice 228 bez turbo nie pamiętam ile ma, ale napewno jest mniejsza. Wałek sprzęgłowy w turbo na wiloklinie ma 20 zębów

półosie nie pasuja na bank...
Na seryjnej skrzyni 2,0 nie chce sie rozpędzać a co dopiero na skrzyni z turbo-może byc problem z ruszeniem pod góre...
Jak by sie dokręciła do 6000 to V max jakieś 300km/h
Wielokliny wałka sprzęgłowego są takie same,półosiek inne.

Awatar użytkownika
igrek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 142
Rejestracja: 20 wrz 2007, 0:00
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Delta II 2.0 16V a skrzynia z Turbo

Post autor: igrek » 30 lip 2010, 11:31

A czym dokładnie się różnią??
Wieloklinami na wejściu do skrzyni??

Awatar użytkownika
Bany
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 895
Rejestracja: 29 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Delta II 2.0 16V a skrzynia z Turbo

Post autor: Bany » 30 lip 2010, 18:35

różnią sie wieloklinami na wyjściu na półośki.
Do tego skrzynia od turbo ma inne sterowanie-na linkach.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”