Delta II 2.0 16V a skrzynia z Turbo
Delta II 2.0 16V a skrzynia z Turbo
Witam.
Jak w temacie: da radę i jak to będzie jeździć??
Pozdrawiam
Jak w temacie: da radę i jak to będzie jeździć??
Pozdrawiam
-
- Klubowicz
- Posty: 2136
- Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Re: Delta II 2.0 16V a skrzynia z Turbo
Z tego co wiem to tylko V ma mniejsze przełożenie, reszta bez zmian, ale głowy se uciąć nie dam 

Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz
,Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V
Peugeot 206 cc 



Re: Delta II 2.0 16V a skrzynia z Turbo
różnią się przełożeniami, i ogólnie skrzynia z turbo jest bardziej wytrzymała
Re: Delta II 2.0 16V a skrzynia z Turbo
Ale jak?
In plus czy minus
In plus czy minus
- mac1us
- Klubowicz
- Posty: 1321
- Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
- Imię: Maciek
- Lokalizacja: Radziszów Kraków
Re: Delta II 2.0 16V a skrzynia z Turbo
Jak coś to plus, przełożenia są dłuższe. Skrzynia powinna pasować, bo bloki są te same, nie wiem jak z półosiami, bo turbo ma visko i również grubość wieloklinu może być różna, ale może uda się założyć półosie z 16v.
Rozumiem, że chodzi Ci o to, abyś miał dłuższe biegi?
Rozumiem, że chodzi Ci o to, abyś miał dłuższe biegi?
-
- Klubowicz
- Posty: 2136
- Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Re: Delta II 2.0 16V a skrzynia z Turbo
Do bloku będzie pasowała, półosie też, natomiast nie wiem co ze sprzęgłem w turbo tarcza ma średnice 228 bez turbo nie pamiętam ile ma, ale napewno jest mniejsza. Wałek sprzęgłowy w turbo na wiloklinie ma 20 zębówmac1us pisze:Jak coś to plus, przełożenia są dłuższe. Skrzynia powinna pasować, bo bloki są te same, nie wiem jak z półosiami, bo turbo ma visko i również grubość wieloklinu może być różna, ale może uda się założyć półosie z 16v.
Rozumiem, że chodzi Ci o to, abyś miał dłuższe biegi?
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz
,Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V
Peugeot 206 cc 



- mac1us
- Klubowicz
- Posty: 1321
- Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
- Imię: Maciek
- Lokalizacja: Radziszów Kraków
Re: Delta II 2.0 16V a skrzynia z Turbo
W Delcie 2,0 16v sprzęgło ma 215 mm oraz wieloklin również 20 zębów. Sprzęgło raczej nie będzie problemem, bo zamach zostaje, ale wymiana na sprzęgło z turbo raczej mija się z celem.
Re: Delta II 2.0 16V a skrzynia z Turbo
Lukasz_TG pisze:Do bloku będzie pasowała, półosie też, natomiast nie wiem co ze sprzęgłem w turbo tarcza ma średnice 228 bez turbo nie pamiętam ile ma, ale napewno jest mniejsza. Wałek sprzęgłowy w turbo na wiloklinie ma 20 zębówmac1us pisze:Jak coś to plus, przełożenia są dłuższe. Skrzynia powinna pasować, bo bloki są te same, nie wiem jak z półosiami, bo turbo ma visko i również grubość wieloklinu może być różna, ale może uda się założyć półosie z 16v.
Rozumiem, że chodzi Ci o to, abyś miał dłuższe biegi?
półosie nie pasuja na bank...
Na seryjnej skrzyni 2,0 nie chce sie rozpędzać a co dopiero na skrzyni z turbo-może byc problem z ruszeniem pod góre...
Jak by sie dokręciła do 6000 to V max jakieś 300km/h
Wielokliny wałka sprzęgłowego są takie same,półosiek inne.
Re: Delta II 2.0 16V a skrzynia z Turbo
A czym dokładnie się różnią??
Wieloklinami na wejściu do skrzyni??
Wieloklinami na wejściu do skrzyni??
Re: Delta II 2.0 16V a skrzynia z Turbo
różnią sie wieloklinami na wyjściu na półośki.
Do tego skrzynia od turbo ma inne sterowanie-na linkach.
Do tego skrzynia od turbo ma inne sterowanie-na linkach.