kappa - zapowietrzony 2.4 tds

rasing
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 2
Rejestracja: 16 sie 2010, 22:34
Lokalizacja: Wypełnij to pole

kappa - zapowietrzony 2.4 tds

Post autor: rasing » 16 sie 2010, 22:38

witam, w zwiazku z awaria wskazowki paliwa zabraklo ropy, powstal problem zapowietrzenia tradycyjnie, jak to w dieslach w takiej sytuacji. staralem sie odpowietrzyc odkrecajac nakretki wtryskow i udalo sie tylko polowicznie. autko odpalilo ale chodzilo strasznie nierowno, mialem nadzieje ze do konca sie samo juz pozbedzie powietrza z ukladu, ale chodzila tak z dobre 20 minut i nic sie nie zmienilo. pogazowalem ja troche i efekt jest taki, ze zapala i praktycznie od razu gasnie, a jesli silnik chodzi to gora 10 sekund, oczywiscie strasznie nierowno. ma ktos jakis pomysl w jaki sposob odpowietrzyc do konca uklad ? i zeby znow chodzila ladnie, bez szarpan silnikiem ? bo juz mi sie pomysly skonczyly. pozdrawiam

jarecki82
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 117
Rejestracja: 09 mar 2009, 0:00
Lokalizacja: chełm

Re: kappa - zapowietrzony 2.4 tds

Post autor: jarecki82 » 17 sie 2010, 12:42

nie pamietam dokladnie ale moj kolega kiedys odpowietrzal diesla tak:

odkrecil przewpdy doprowadzajace paliwo do pompowtryskiwaczy (czy jakos tak)
zalal paliwem, zalozyl z powrotem i pomoglo...
troche szarpal na poczatku, ale jak juz zassalo paliwo z baku to chodzil normalnie...

mam nadzieje ze nie opowiadam bajek ale tak to jakos wygladalo

Alan

Re: kappa - zapowietrzony 2.4 tds

Post autor: Alan » 17 sie 2010, 13:41

czy nie zapala Ci się Engine Control System Failure? bo to może być cos innego niż zapowietrzenie

rasing
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 2
Rejestracja: 16 sie 2010, 22:34
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Re: kappa - zapowietrzony 2.4 tds

Post autor: rasing » 17 sie 2010, 15:31

komunikat mi sie zaden nie pojawia, nic innego raczej byc nie moze, skoro po prostu paliwo sie skonczylo, to tylko zapowietrzenie. jarecki82 zapewne chodzilo Ci dokladnie o to co zrobilem tylko troche w inny sposob. jak juz wspomnialem samochod zapala, wczesniej pochodzil z 20 minut i dalej szarpalo, nic sie nie zmienilo. teraz zapala i albo chodzi kilkanascie sekund szarpiac albo od razu gasnie. komunikatu przy tym nie ma zadnego.

Awatar użytkownika
volf
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4042
Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: powiat Bełchatów

Re: kappa - zapowietrzony 2.4 tds

Post autor: volf » 17 sie 2010, 21:05

Zobacz co z filtrem paliwa, może jest niedrożny, najlepiej wymień na nowy. Jeśli auto zapala to po chwili powinien się sam odpowietrzyć, oczywiście jeśli nie ma jakiejś usterki...
KAPPA TDS & JTD

przemas81
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2299
Rejestracja: 11 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Chojnice/Hünxe
Kontakt:

Re: kappa - zapowietrzony 2.4 tds

Post autor: przemas81 » 18 sie 2010, 20:38

nie wiem czy dobrze Ci pordadze aleja bym zrobił tak-po p[ierwsze to wykręciłbym koszyk z baku i sprawdził czy nie ma syfów w nim-może ogranicza przepływ paliwa,potem sprężarka i przedmuchał wszystkie węże od baku do filtra paliwa,wymiana filtru ale najpierw przed rozbiórka zamontowałbym przeżroczysty wąz pomiędzy pompa i filtrem paliwa-wtedy zobaczysz czy ciagnie paliwo czy nie


bądż jeszcze inaczej-butelka bez denka do nakrętki przyklejasz taśma izolacyjna wężyk i podłączasz do pompy,w butelke lejesz rope a ktoś auto odpala-jesli bedzie chodzic nierówno to cos innego masz zwalone,jesli dobrze-to zasyfiały dolot paliwa,mi nie raz zapowietrzyła sie kappa i zawsze po chwili nierównej pracy sama sie odpowietrzyła-bo skoro pompa ciągnie całą średnicą węża paliwo to powietrze też wyssa
Lancia Phedra 2.0 desel...Auto na codzien mojej zonki
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki

Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”