Podpinam się pod temat, bo choć właściciel inny, to chodzi ciągle o tą samą Deltę.
Ma kłopoty z trzymaniem obrotów przy wysprzęglaniu z niskich obrotów. Gdy hamuję silnikiem i wysprzęglam poniżej 1500 - 2000 tys. obrotów, obroty spadają dużo bardziej niż powinny, czasami aż do 500-600, a czasami wręcz gaśnie. Gdy wysprzęgla się z obrotów powyżej 3000, to spadają równiutko do ok. 900-1000 i są ładnie trzymane. Nie występuje falowanie obrotów.
Testowane na benzynie i LPG, zachowuje się tak samo.
Nie ma żadnych problemów z trzymaniem obrotów na zimnym silniku.
Problem z obrotami pojawił się ostatnio, jak zrobiło się cieplej...
KSwojek, na czym polegało regulowanie obrotów, o którym wspomniałeś?
PS.
Rzuciłem dzisiaj okiem pod maskę i zobaczyłem, że zaworek podciśnieniowy do sterowania EGR jest zmostkowany. Czy EGR może mieć cokolwiek wspólnego z takim wahaniem obrotów?
PS nr 2

Nikt nie odpowiada, jakby komuś świtała już odpowiedź, to na wszelki wypadek zamieszam jeszcze bardziej.
Żona dzisiaj zauważyła, że obroty nie spadają poniżej tych 800-900, gdy po wysprzęgleniu wciśnie się hamulec (nieco mocniej) w momencie, gdy zbliżają się do 1000.